binnen een jaartje hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en wanneer ga je erin wonen
blijkbaarquote:
bijna doodquote:
dat is een heel groot huis al ze al 3 jaar aan het bouwen zijnquote:
en waar speelt of speelde hij dan in mee?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
blijkbaar![]()
[..]
bijna dood![]()
maar dat weten we volgende week pas
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:36 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb een millenium kindsinterklaaskadootje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de test gedaan op 5 december?
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
en geslaagdquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]de test gedaan op 5 december?
rond die datum was het "mission accomplished"quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]de test gedaan op 5 december?
quote:
bij mij was dat heel saai rond 20 november, maar dat kind kwam er gewoon op 8-8-8 uitquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:40 schreef wel.o.k het volgende:
rond die datum was het "mission accomplished"
Bedoel je niet 20 augustus of zo? want november lijkt het me niet zo goed dat hij er al op 8-8-8 uit kwamquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
[..]
bij mij was dat heel saai rond 20 november, maar dat kind kwam er gewoon op 8-8-8 uit
ik zit met een combinatie van september 2001 en 11 septemberquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
[..]
bij mij was dat heel saai rond 20 november, maar dat kind kwam er gewoon op 8-8-8 uit
k ben totaal niet nieuwsgierigquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:39 schreef skitzin het volgende:
[..]
was wel de bedoelingmaar gelukkig kwam ik er optijd achter hoe ze was
zolang het geen vliegtuig isquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zit met een combinatie van september 2001 en 11 september
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:43 schreef Trevland het volgende:
Bedoel je niet 20 augustus of zo? want november lijkt het me niet zo goed dat hij er al op 8-8-8 uit kwam
stelletje spitfires zijn het af en toequote:Op maandag 11 oktober 2010 21:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zolang het geen vliegtuig is
scherp +1quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bedoel je niet 20 augustus of zo? want november lijkt het me niet zo goed dat hij er al op 8-8-8 uit kwam
hmm...de dochter van een vriendin van me is ook van 11-09 (2008)quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:43 schreef wel.o.k het volgende:
ik zit met een combinatie van september 2001 en 11 september
die rotzooi makenquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
stelletje spitfires zijn het af en toe
Ik ben van allebei zwanger geraakt nadat mn ex op vakantie was geweest met een vriendquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Mijn vader is 11-09 jarig. Hij zei toen dat ie het nooit meer zou vierenquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmm...de dochter van een vriendin van me is ook van 11-09 (2008)
Ik jou niet snapquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
nee, 20 augustus, DAN zou het niet goed zijn als hij er op 8-8-8 pas uit kwam
Hou je lip kanis jijquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is een heel groot huis al ze al 3 jaar aan het bouwen zijn
Dan was ik toch bijna een jaar zwanger geweest man, gek.quote:
quote:
heeft ze ook van deze reacties gehad?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmm...de dochter van een vriendin van me is ook van 11-09 (2008)
quote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan was ik toch bijna een jaar zwanger geweest man, gek.
Dat weet ik, maar ik bedoel dus dat het niet goed is als je kind er al op 8 augustus er uit komt terwijl je pas eind november uitgerekend bent, dus of ze niet bedoelde dat zo rond 20 augustus uitgerekend wasquote:
Oh op die fietsquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan was ik toch bijna een jaar zwanger geweest man, gek.
Haha, dat kan bijna geen toeval zijn...quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben van allebei zwanger geraakt nadat mn ex op vakantie was geweest met een vriend
En allebei in feb geboren
O, ik las trouwens ergens dat zaad beter wordt als de man denkt dat zn vriendin/vrouw vreemdgaat
Een soort van extra garantie dat de kinderen die hij mee gaat opvoeden wel van hem zijn.
Ik weet wat jij bedoeldquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha, dat kan bijna geen toeval zijn...
Oeh, en ehm...als ik er nog eentje wil dan weet ik wat ik moet doen
we hadden het over de dag dat je zwanger werd dus...quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik bedoel dus dat het niet goed is als je kind er al op 8 augustus er uit komt terwijl je pas eind november uitgerekend bent, dus of ze niet bedoelde dat zo rond 20 augustus uitgerekend was, dus maar 12 dagen te vroeg in plaats van een paar maand
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
we hadden het over de dag dat je zwanger werd dus...
Ik ben een beetje traag vandaagquote:
het viel wel mee, gelukkig!quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heeft ze ook van deze reacties gehad?
ow wat erg voor haar
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha, dat kan bijna geen toeval zijn...
Oeh, en ehm...als ik er nog eentje wil dan weet ik wat ik moet doen
babiesquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:57 schreef Enfermera het volgende:
Pff, gaat het weer over zwanger zijnMijn hormonen
misschien, misschien ook nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat ST het over wat anders heeft
jij maakt vrienden vandaag, wokquote:
dat ben jij nietquote:
ik had het er over dat wij dan even moeten doen alsof we er met elkaar vandoor willen, daar krijgt meneer Taart blijkbaar sterk zaad vanquote:
al evenquote:
Sorryquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:57 schreef Enfermera het volgende:
Pff, gaat het weer over zwanger zijnMijn hormonen
Toch iets anders dan dat ik had gedachtquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik had het er over dat wij dan even moeten doen alsof we er met elkaar vandoor willen, daar krijgt meneer Taart blijkbaar sterk zaad van
WTFF?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik had het er over dat wij dan even moeten doen alsof we er met elkaar vandoor willen, daar krijgt meneer Taart blijkbaar sterk zaad van
quote:
Voor mij was hij nieuwquote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
babies![]()
zwanger zijn, baby in buik, wiegjes, dada enzo
You're forgivenquote:
lees en slaap zequote:Op maandag 11 oktober 2010 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Voor mij was hij nieuw.
Maar goed, ik ga nog even lezen en daarna slapen, dus welterusten![]()
.
ALs jij gewoon weer even terugkruipt onder de Euraziatische Plaat waar je hoortquote:
quote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, ik las trouwens ergens dat zaad beter wordt als de man denkt dat zn vriendin/vrouw vreemdgaat
Een soort van extra garantie dat de kinderen die hij mee gaat opvoeden wel van hem zijn.
wtfquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Fijn dromenquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:04 schreef DaMart het volgende:
Voor mij was hij nieuw.
Maar goed, ik ga nog even lezen en daarna slapen, dus welterusten![]()
.
ik zei dit juist om de mensen hier te laten denken dat er niets is, suffiequote:Op maandag 11 oktober 2010 22:06 schreef wel.o.k het volgende:
wtf![]()
en ik dacht dat wij echt iets hadden...
Oh ja, denk maar wat je leuk vindtquote:
Wok neem van een kenner aan, denken moet je aan een paard over laten want die heeft een groter hoofdquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wtf![]()
alleen een internet relatie dusquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wtf![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen een internet relatie dus
whehehehequote:Op maandag 11 oktober 2010 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Goldie!!
![]()
Zeg, nu het Kom-uit-de-kast-dag is he.... moet je me niet iets vertellen?
Is het kom-uit-de-kast-dag?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Goldie!!
![]()
Zeg, nu het Kom-uit-de-kast-dag is he.... moet je me niet iets vertellen?
Trusten meisquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:15 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga lekker pitten.. Morgen sinds lange tijd weer vroeg op! Half 8 beginnen!
Slaap lekker meis!quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:15 schreef Enfermera het volgende:
Zag je deze ook?quote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
ik zei dit juist om de mensen hier te laten denken dat er niets is, suffie
Da's vroeg.... Succes!quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Slaap lekker meis!
Ik mag om 8 uur beginnen
Slaap Lekkerquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:15 schreef Enfermera het volgende:
ik zat helemaal warm te wezen hierquote:
Gelukkig hoef ik het wegbrengen naar de gastouder niet te doenquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik hoef morgen niet vroeg op, maar ga toch zo slapenBen kapot...
Dus trusten alvast en tot morgen lieverds
slaap zequote:Op maandag 11 oktober 2010 22:15 schreef Enfermera het volgende:
Dat scheelt een hele hoopquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik het wegbrengen naar de gastouder niet te doen
Oehquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:18 schreef wel.o.k het volgende:
ik zat helemaal warm te wezen hier![]()
bijna heet zelfs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Dank jequote:Op maandag 11 oktober 2010 22:19 schreef Enfermera het volgende:
Thanks allemaalEn werkze alvast morgen
Voor degenen die moeten werken dan
tot morgen marijkequote:Op maandag 11 oktober 2010 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh![]()
Dan gaan we helemaaaaaal nu naar bed
Slaap LekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij ook lekker slapenquote:![]()
Slaap lekker lieverdjequote:Op maandag 11 oktober 2010 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jaquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is het kom-uit-de-kast-dag?
Waarom ik dat weet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom ik dat weet?
oh ik door 3fmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh![]()
Dan gaan we helemaaaaaal nu naar bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
slapenquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Slaap Lekker![]()
![]()
[..]
Jij ook lekker slapen![]()
![]()
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom ik dat weet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
ik door flesquote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:24 schreef wel.o.k het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]Hehe lekker in die donkere tunnel raggen jeweetzellufSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nam
nemen doe ik wel als ik je pak
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |