ik bouw met 10 mg af per maand. over 1,5 maand probeer ik met niks door te komen. lukt dit niet dan ben ik wel heel teleurgesteld maar dan moet ik wel denken om weer omhoog te gaan en voor altijd met medicijnen door te blijven gaanquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Pas op dat je niet te snel afbouwt heh...
Direkt ná de lijst foto reageerde ik met WOW: want je kunt het goed zien in het gezicht.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Wel flauw trouwens, zie net een foto van mezelf van gister waarop je helemaal niet kan zien dat ik 10 kilo ben afgevallen![]()
![]()
Althans, ik zie het niet..
Ik ben ook echt totaal niet fotogeniek, dat helpt ook niet mee neequote:Op maandag 11 oktober 2010 18:48 schreef DarkElf het volgende:
Sun das echt een hele onflatteuze foto hoor. Die foto laatst (en ik heb je live gezien) laten heel iets anders zien
ik ken het wel hoor, ben zoveel kwijt, pas in maat 38 en dan zag ik laatst een foto van mezelf en toen dacht ik... maar dat moet toch ook en onflatteusheid zijn (ik sta echt zelden leuk op foto's) en ook tussen mijn oren zitten...
Nja ik durfde zaterdag gewoon zonder verhullend jasje in het rokje + strakke bloesje te lopen.. Hoop maar dat het er net zo uitzag als het aanvoeldequote:Op maandag 11 oktober 2010 18:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Direkt ná de lijst foto reageerde ik met WOW: want je kunt het goed zien in het gezicht.
Verder zat de lijst ervoor.
Het zag erquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja ik durfde zaterdag gewoon zonder verhullend jasje in het rokje + strakke bloesje te lopen.. Hoop maar dat het er net zo uitzag als het aanvoelde
Haha, af en toe moet je dat even horenquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Ok, nu stop ik met vissenhad het ff nodig geloof ik
![]()
Sam is een konijnZit worteltjes te snacken
quote:
Hij lust graag sperzieboontjes, bloemkool en broccoli (gekookt) en dus rauwe worteltjesquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:01 schreef LieLie het volgende:
En een hond die groente eet?
We verstoppen wel eens een klein stukje groente in vlees of brokjes van de hond van m'n schoonouders, maar reken maar dat zelfs het kleinste stukje uiteindelijk overblijft hoor
Maar als ze iemand zal tegenspreken over dat onderwerp ben jij het waarschijnlijk, zo gaat dat hier in huis wel tenminstequote:
Dat valt mee, ik vertrouw meestal blind op zijn oordeelquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar als ze iemand zal tegenspreken over dat onderwerp ben jij het waarschijnlijk, zo gaat dat hier in huis wel tenminste
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hij lust graag sperzieboontjes, bloemkool en broccoli (gekookt) en dus rauwe worteltjes![]()
Oh en appeltjes vind hij ook lekker.. en rauwe courgette..
"wat zie je er goed uit!"quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat valt mee, ik vertrouw meestal blind op zijn oordeelAlleen soms duurt het ff voor ik het écht geloof
De Slegtequote:Op maandag 11 oktober 2010 19:09 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ben btw 2 kookboeken rijkerHad al vaker met de 'Creoolse keuken' in mijn handen gestaan, maarja 35e
In Mechelen bij de Slegte gescoord voor wel 10e, gewoon helemaal nieuw
En ook nog een Mexicaans kookboek
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
"wat zie je er goed uit!"
"NiehietNog dit, nog dat, nog zus"
Oh, haha, nog nooit gezien eigenlijkquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee hoor. Heel veel honden eten dat graag
Leuk!quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:09 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ben btw 2 kookboeken rijkerHad al vaker met de 'Creoolse keuken' in mijn handen gestaan, maarja 35e
In Mechelen bij de Slegte gescoord voor wel 10e, gewoon helemaal nieuw
En ook nog een Mexicaans kookboek
al een tijdje maar nu 1x per 3 maanden en bij de psychiater alleen voor medicijnen. nu 1x per maand om af te bouwen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:46 schreef Bluezz het volgende:
Heb je naast de meds ook nog therapie FF?
ooh leuk, welke?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:13 schreef flying-dutchman het volgende:
Voorlopig idd een eetcafe dingetje, heb een leuke gevonden ook
morgen even hengelen of ze zelf al ideeën of plek in gedachten had en dan reserveren
Ja!quote:
Als het er niet uit ziet zeg ik het ook, dat maakt het misschien wat realistischerquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
"wat zie je er goed uit!"
"NiehietNog dit, nog dat, nog zus"
dan zit straks half fok daar te etenquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh leuk, welke?en wanneer gaan jullie?
Dat zal wel helpen jaquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als het er niet uit ziet zeg ik het ook, dat maakt het misschien wat realistischer
Dat is makkelijker.. dan heb je het nog niet écht aan getrokken om ergens heen te gaan. je kan er nog vanaf..quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:20 schreef LieLie het volgende:
Volgens mij zegt die van mij dan gewoon niks
Hoewel ie tijdens het shoppen zaterdag wel eerlijk was
woensdag toch?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:19 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
dan zit straks half fok daar te eten
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:21 schreef LieLie het volgende:
En ohmijngodohmijngod, heb het hele album van het vorige vriendenweekend er even weer bijgepakt.
Wat had ik een dik hoofdEn wat zagen we er uit
(moesten een filmpje maken met verkleedkleren als dagactiviteit)
Edit: ArghWat erg
![]()
rustig! lag gewoon aan de cameraquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:21 schreef LieLie het volgende:
En ohmijngodohmijngod, heb het hele album van het vorige vriendenweekend er even weer bijgepakt.
Wat had ik een dik hoofdEn wat zagen we er uit
(moesten een filmpje maken met verkleedkleren als dagactiviteit)
Edit: ArghWat erg
![]()
Bij jou in de flatquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heb er dus echt de ballen verstand vanMaar heb de afgelopen jaren wel geleerd wat ik lekker vind, weet alleen nooit de merken te onthouden
Behalve Bowmore ofzoiets. Is dat ook een single malt? Beneden in de flat zit hier sinds kort btw een whisky speciaalzaak, zo leuk
Echt niet! Dat lag helemaal aan mijquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
rustig! lag gewoon aan de camera
wat geweest is doe je niets meer aan en je bent hartstikke afgevallen, trots zijn he ipv te veel terug kijken!quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Echt niet! Dat lag helemaal aan mij
Maar dan ben ik nu toch echt wel lichter
Nouja, kan er nu tenminste weer om lachenquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat geweest is doe je niets meer aan en je bent hartstikke afgevallen, trots zijn he ipv te veel terug kijken!
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Echt niet! Dat lag helemaal aan mij
Maar dan ben ik nu toch echt wel lichter
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
alle foto's van vroeger zijn leuk, hoe je er toen ook uit zag
Hou het maar op een combinatie van beidequote:Op maandag 11 oktober 2010 19:31 schreef flying-dutchman het volgende:
ik dacht altijd dat niet de camera het verschil maakte, maar diegene die hem bediend.
Nee! Echt niet!quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
alle foto's van vroeger zijn leuk, hoe je er toen ook uit zag
Ik heb een vlafoto van mezelf, die is wel tofquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:37 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
vooral zeker de foto's van heel vroeger toen je spaghetti at en dat alles onder zat
Nou, die dan weer wel.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:37 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
vooral zeker de foto's van heel vroeger toen je spaghetti at en dat alles onder zat
bakvissenfoto'squote:Op maandag 11 oktober 2010 19:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, die dan weer wel.
Met foto's van mijn 10e tot mijn 15e heb ik meer moeite
jawel joh, kun je toch om lachen?quote:
Oh mijn..quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jawel joh, kun je toch om lachen?om foto's waarbij je bv precies hetzelfde gekleed bent als je broers/zussen of als je net wakker word met spleetogen en je haar helemaal in de war zit terwijl je fam "lang zal ze leven zingt"
of als je op de klassenfoto staat met een salty dog shirt in aardekleur
of met een dik blauw oog
(heb ik allemaal)
Salty Dog shirt had ik nog aan op mn 14equote:Op maandag 11 oktober 2010 19:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Jij hebt het alleen over kinderfoto's. Die zijn bijna allemaal leuk ja..
Dan ben je ook nog een kind..quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Salty Dog shirt had ik nog aan op mn 14e
ojeee kijk uit dat diegene geen oranje hoofd/nek krijgt net zoals mn buurvrouw dat vroeger hadquote:
... Meen je dit nu serieus? Honden hebben vacht! Een overdosis aan oranje zie je aan de huidskleurquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:46 schreef FutureFairytale het volgende:
ooooh Sam!![]()
ik weet niet of honden ook oranje kunnen uitslaan..
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:50 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga eventjes huppelen in mn slaapkamer
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
... Meen je dit nu serieus? Honden hebben vacht! Een overdosis aan oranje zie je aan de huidskleur
ik weet echt NIKS van dierenquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
... Meen je dit nu serieus? Honden hebben vacht! Een overdosis aan oranje zie je aan de huidskleur
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik weet echt NIKS van dieren![]()
heb ooit een klein paardje voor een koe aangezien omdat ie vlekken had, zegt dat genoeg?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bij jou in de flatSerieus
Cool
Leuk als ik weer eens bij mijn ouders ben
grappig! vaak zie je zo iets wel, maar registreer je het niet genoeg om het echt te laten opvallen tussen alles doorquote:
Leuk! Welke?quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:14 schreef LieLie het volgende:
Wij gaan een film kijken met een kopje thee
Pickwickquote:
Lijkt me een goeie combinatie hoor!quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:20 schreef Tezz het volgende:
Help!
Kom er net achter dat ik beloofd heb om morgen verse soep mee naar het werk te nemen. Shit. Ik wilde courgettesoep maken maar ik heb maar 1 courgette! En een litertje soep is denk ik net te weinig... Zal ik er spinazie bij doen? Of is dat een stomme combi? Courgette-spinazie soep?
(en nee, ik kan niet alleen spinaziesoep maken want de courgette ligt al in de pan, haha)
Leuk!quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:20 schreef PdeHoog het volgende:
Ik geloof dat bruiloft nr. 3 eraan komt qua opdracht
Leuke opdrachten? of vooral moeilijk?quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:20 schreef PdeHoog het volgende:
zolang je maar geen dead man running gaat kijken. ik zou daar nog geen 50 cent voor uitgeven om die te zien zeg maarquote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:20 schreef PdeHoog het volgende:
Waar werk jijquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:20 schreef Tezz het volgende:
Help!
Kom er net achter dat ik beloofd heb om morgen verse soep mee naar het werk te nemen. Shit. Ik wilde courgettesoep maken maar ik heb maar 1 courgette! En een litertje soep is denk ik net te weinig... Zal ik er spinazie bij doen? Of is dat een stomme combi? Courgette-spinazie soep?
(en nee, ik kan niet alleen spinaziesoep maken want de courgette ligt al in de pan, haha)
Geen ideequote:
Logisch.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen ideeIk word net aangesproken door een vriendin in Eibergen. Die kreeg hem aangeboden maar ze durft niet zo goed alleen
Ik doe het alleen niet voor noppes heb ik al gezegd
Nou, ik ga eerst kijken of het zo wat wordt. Heb er gewoon iets meer vocht bij gedaan en leuk hem wel op met blokjes ham, lenteui en peterselie. Oe en ik heb nog een kuipje kruidenkaas liggen. Als het echt te waterig/dun/saai wordt gooi ik er inderdaad gewoon spinazie bij!quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Lijkt me een goeie combinatie hoor!
Haha! Op het secretariaat van een bibliotheekstichting. Alwaar we iedere dag vieze ranzige cup a soup eten tussen de middag en dat waren we beu! Dus vanaf vorige week is het iedere dinsdag soepdag. Om de beurt een pan verse soep mee........ heerlijk!quote:
Dat klinkt nog veel beter!quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, ik ga eerst kijken of het zo wat wordt. Heb er gewoon iets meer vocht bij gedaan en leuk hem wel op met blokjes ham, lenteui en peterselie. Oe en ik heb nog een kuipje kruidenkaas liggen. Als het echt te waterig/dun/saai wordt gooi ik er inderdaad gewoon spinazie bij!
quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Lijkt me een goeie combinatie hoor!
Haha, hier hoef je ook niet te praten maar te typen....quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ga zo richting bed geloof ik, heb geen stem meer over
Trusten, beterschap en ik spreek je misschien binnenkort?quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ga zo richting bed geloof ik, heb geen stem meer over
Spoorloos, Masterchef BBC, Spooks.quote:
Hollandsport en Spoorloos geloof ik..quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:35 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
csi & bones voor bij maar er is ook nog tomb raider op veronica
goed plan. cup a soup lijkt in de verste verte niet op zelfgemaakte soepquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
Haha! Op het secretariaat van een bibliotheekstichting. Alwaar we iedere dag vieze ranzige cup a soup eten tussen de middag en dat waren we beu! Dus vanaf vorige week is het iedere dinsdag soepdag. Om de beurt een pan verse soep mee........ heerlijk!
krijg je dat nog binnen denk je?quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:35 schreef Leintjeuh het volgende:
*burp* De crostini (stokbroodjes) met paté, salade, risotto en vlees/groente zit erin. Nu even uitbuiken voor we aan het dessert beginnen
ah ik heb nu maar Bewitched aan (rtl8). ik zie dat de slotaflevering van Grey's Anatomy bezig is maar dat heb ik niet gevolgd dus heeft geen zinquote:
ik hou niet van actie maar thanksquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:35 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
csi & bones voor bij maar er is ook nog tomb raider op veronica
heb net even te lang gebeldquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
Haha, hier hoef je ook niet te praten maar te typen....
Maar trusten meis!
Ja! Vorige week hadden we verse tomatensoep met groente en ballen! Jummie!quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
goed plan. cup a soup lijkt in de verste verte niet op zelfgemaakte soep
vind verse tomatensoep lekkerder zonder groente want dan blijft het wat dikker, vooral tomatencreme soep. met gehaktballen en geraspte kaas mn favoriete soepquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja! Vorige week hadden we verse tomatensoep met groente en ballen! Jummie!
En morgen dus aangelengde courgettesoep
Ach welnee! Dat komt helemaal goed met de spullen die je hebt. Courgette smaakt toch naar niks.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja! Vorige week hadden we verse tomatensoep met groente en ballen! Jummie!
En morgen dus aangelengde courgettesoep
Oh ja hoor, geen probleemquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:38 schreef FutureFairytale het volgende:
krijg je dat nog binnen denk je?
Een digestive is niet voor niks uitgevonden.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh ja hoor, geen probleemLimoncello'tje erbij en gáán
quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Trusten, beterschap en ik spreek je misschien binnenkort?
Is goed, zie maar, rustig aan.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Van de week ben ik ws een dagje bij mijn mama en dan bel ik je sowieso. Als ik niet ga dan geef ik even een snel belletje om te zeggen dat ik niet lang kan bellen
* krakkemieke sarabi cotes du rhone inschenktquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:49 schreef Sarabi het volgende:
En nu heb ik zin in een wijntje..........
lekker!quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
* krakkemiekesarabi cotes du rhone inschenkt
* krakkemieke Sol hippocras inschenktquote:
niks rustig aanquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Is goed, zie maar, rustig aan.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
doordeweeks niet drinken he jij!quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:49 schreef Sarabi het volgende:
En nu heb ik zin in een wijntje..........
Ok. Doe toch maar rustig aan.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
niks rustig aanHeb wel weer wat leuks te vertellen
Ben zelfs een beetje hyper ervan
zoals Milou zou zeggen: proost, een gelukkig nieuwjaar en vrolijk pasenquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
* krakkemieke Sol hippocras inschenkt
Op je gezondheid!
Oh ja, dat is wijn met honing en kruiden, goed voor je stem. Enzo.
Die uit Italië hebben we nog niet eens geproefdquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:45 schreef Leintjeuh het volgende:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
doordeweeks niet drinken he jij!
tuurlijk welquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
quote:
En het is helemaal goedgekomen! Heb hem wat gebonden en door die lenteui is het verrassend lekker geworden! Jummie, morgen verse soep!quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ach welnee! Dat komt helemaal goed met de spullen die je hebt. Courgette smaakt toch naar niks.![]()
En ik heb vandaag wat uitgerekend met Excel wat ik op cursus geleerd had. Helemaal uit mijn hoofd, zonder boek!
Huh? Waarom kun je alleen als je bij je mama bent lang bellen? Of volg ik weer eens iets niet...quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Van de week ben ik ws een dagje bij mijn mama en dan bel ik je sowieso. Als ik niet ga dan geef ik even een snel belletje om te zeggen dat ik niet lang kan bellen
Goed is ie he!!!!!!!quote:
Zie je wel, niet meer twijfelen jij!quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
En het is helemaal goedgekomen! Heb hem wat gebonden en door die lenteui is het verrassend lekker geworden! Jummie, morgen verse soep!
Ik gok omdat zelf lang bellen duur is......quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Huh? Waarom kun je alleen als je bij je mama bent lang bellen? Of volg ik weer eens iets niet...
heel goed! en zonder bril ziet hij er een stuk leuker uitquote:
weekend lekker uitgebreid italiaans koken en daarna genieten van een glaasje limoncello? Wij hebben nog steeds lc van vorig jaarquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die uit Italië hebben we nog niet eens geproefd
Toen we naar dat pand gingen kijken riep ik meteen heel enthousiast tegen onze directeur: Kijk! Een keuken! Met electrische pitjes! Tralala soep maken!!!!!quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zie je wel, niet meer twijfelen jij!![]()
En een heel leuk idee, verse soep!
We hadden 2 flessen mee als persoonlijke voorraad, die is inmiddels al lang op. De flessen die meegekomen waren als souvenirs zijn deels uitgedeeld, en deels aangebroken/opgezopenquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:57 schreef Bluezz het volgende:
Die uit Italië hebben we nog niet eens geproefd
vaste lijnquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Huh? Waarom kun je alleen als je bij je mama bent lang bellen? Of volg ik weer eens iets niet...
Een fles wijn a day, keeps the virus awayquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:56 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:07 schreef Tezz het volgende:
Even for the record: wat is youtube toch een geniale uitvinding.
Ja het moet wel speciaal blijven vind ik. Zaterdag komt mijn broer weer eens langs, goeie gelegenheidquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:03 schreef SeaOfLove het volgende:
weekend lekker uitgebreid italiaans koken en daarna genieten van een glaasje limoncello? Wij hebben nog steeds lc van vorig jaar
Ja joh en wat blijf je klikken als je eenmaal op iets gewezen bentquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:07 schreef Tezz het volgende:
Leuk leukquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:04 schreef Tezz het volgende:
Toen we naar dat pand gingen kijken riep ik meteen heel enthousiast tegen onze directeur: Kijk! Een keuken! Met electrische pitjes! Tralala soep maken!!!!!
Ze keek me echt aan met zo'n blik van:(met andere woorden: het gaat om magazijnruimte en aantal kantoren, niet om hoeveel pitjes er zijn) maar ik werd er blij van!
En sinds kort hebben we dus met een paar enthousiastelingen dinsdag=soepdag ingevoerd!
Voor mij is het nu en morgen weekendquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:03 schreef SeaOfLove het volgende:
weekend lekker uitgebreid italiaans koken en daarna genieten van een glaasje limoncello? Wij hebben nog steeds lc van vorig jaar
Ja he! Heerlijk!quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja joh en wat blijf je klikken als je eenmaal op iets gewezen bent
joetjoep was de reden dat ik zo laat thuis was vandaagquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:07 schreef Tezz het volgende:
Ehhh ff denkenquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:14 schreef Tezz het volgende:
Ja he! Heerlijk!
Maar je moet nog wel even zeggen waarom je nou gisteren 'help' riep toen ik je op Raul Malo wees!
Beiden hebben mij ook vaak genoeg tot diep in de nacht wakker gehouden.... (nou ja de playstation dan, maar da's hetzelfde).quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
joetjoep was de reden dat ik zo laat thuis was vandaagoh en de xbox of hoe zo ene computer heet
Rijst vroeg om countrymuziek. En toen poste ik Raul Malo. En toen ging jij luisteren en je riep help!quote:
Oh je Help, red me van die enge man. Of zoiets @ genrequote:Op maandag 11 oktober 2010 21:16 schreef Tezz het volgende:
Rijst vroeg om countrymuziek. En toen poste ik Raul Malo. En toen ging jij luisteren en je riep help!
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:16 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben verliefd op iets onbereikbaars:
http://www.google.nl/imag(...)i=&aql=&oq=&gs_rfai=
Een plakje meteoriet!
Ja maar is niet echt country! En hij heeft de meest sexy voice on earth! Echt waar! Luister nouhou....quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh je Help, red me van die enge man. Of zoiets @ genre
eerste lc had ik bij jullie op 3 jaar geledenquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja het moet wel speciaal blijven vind ik. Zaterdag komt mijn broer weer eens langs, goeie gelegenheid
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
900 euro voor een plakje van 4x4 centimeter.
Helpt niet. Ik wenk al jaren....quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Rijke man! Joehoe!
* krakkemieke wenkt
Maar je hebt wel een man gewenkt.quote:
nog 5 weken en dan zie ik hoe slecht jij het echt hebt ... oh ja, graag een chardonnay of bordeauxquote:
Beiden in huis!quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nog 5 weken en dan zie ik hoe slecht jij het echt hebt ... oh ja, graag een chardonnay of bordeaux![]()
Dat denk ik niet. Nicotine is een hard-drug.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Beiden in huis!
En ja ik rook nog steeds. Ben een zwakkeling!
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:40 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben moe, nog van het weekend denk. slaap lekker allemaal en tot morgen
Waarom wilde jij nou boeddhist worden?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]slaapze
En govvedorie, alle Pilatesklassen zitten vol.
Wat een onzin.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:46 schreef FutureFairytale het volgende:
oh enne degene die zich afvragen waarom ze overgewicht hebben, nu in de krant;
Een zwakke maar constante nachtelijke blootstelling aan licht kan het gewicht doen toenemen.
in het pikkedonker slapen dus wil je afvallen
oh en discotheken 's nachts als ik werk doen me dus ook geen goed![]()
Dan ben je minder materialistisch en verzamel je dus minder zooi die je moet verhuizen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:44 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Waarom wilde jij nou boeddhist worden?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dan ben je minder materialistisch en verzamel je dus minder zooi die je moet verhuizen.
Ik vraag het me af. Ik heb een lantaarnpaal voor mijn slaapkamerraam. Op vakantie in het pikkedonker slaap ik niet optimaal, maar veel beter.quote:
Maar de vraag is: word je ook dunner op vakantie!quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. Ik heb een lantaarnpaal voor mijn slaapkamerraam. Op vakantie in het pikkedonker slaap ik niet optimaal, maar veel beter.
Ahja, dan past alles in een rugzak.quote:
Ja! Volmondig ja! Dan eet ik gezonder.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar de vraag is: word je ook dunner op vakantie!
dat hangt van de vakantie bestemming af denk ik.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik meestal niet, vanwege het lekkere etenquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wel eens aan een verduisterend gordijn gedacht? Ik vind het iig erg fijn dat het goed donker isquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:56 schreef krakkemieke het volgende:
Ik word thuis elk uur wakker. Ik denk dat het wel scheelt als het dan donker is, ipv een halve dageraad.
Nee, het ging over slapen in het donker! En dan val je dus blijkbaar af (onzin)quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:56 schreef z80 het volgende:
[..]
dat hangt van de vakantie bestemming af denk ik.
er zijn een groot aantal landen waar je niet afvalt.
Misschien ligt het aan je matras?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja! Volmondig ja! Dan eet ik gezonder.
Ik heb thuis wel honger in mijn maag. Maar geen trek.
Oh dat was niet helemaal de vraag.
Ik word thuis elk uur wakker. Ik denk dat het wel scheelt als het dan donker is, ipv een halve dageraad.
helemaal onzin vind ik het niet, als ik goed geslapen heb ik de dag minder hongerquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee, het ging over slapen in het donker! En dan val je dus blijkbaar af (onzin)
Janouja. Ik ben harstikke trots op je, omdat je die verandering zelf gemaakt hebt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:50 schreef Stereotomy het volgende:
Dit is de verandering die ik lang niet durfde te maken, krak.Verhuizen naar Maastricht is het een na beste wat me dit jaar is overkomen (het beste is naar de studieadviseur stappen en daarbij hulp zoeken
)
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:50 schreef Stereotomy het volgende:
Dit is de verandering die ik lang niet durfde te maken, krak.Verhuizen naar Maastricht is het een na beste wat me dit jaar is overkomen (het beste is naar de studieadviseur stappen en daarbij hulp zoeken
)
Dat klopt, maar het pure feit dat je afvalt van in het donker slapen (tegenover slapen met een lampje aan) lijkt me echt veruit onzin.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:02 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
helemaal onzin vind ik het niet, als ik goed geslapen heb ik de dag minder honger
at least als ik megabrak geslapen heb, dan vreet ik echt de hele dag
Het ligt niet aan mijn goeie matras, het ligt aan mijn hoofd.quote:
Steer.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:50 schreef Stereotomy het volgende:
)
Hey Tezz, Garth Brooks vond ik trouwens vet!quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het pure feit dat je afvalt van in het donker slapen (tegenover slapen met een lampje aan) lijkt me echt veruit onzin.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:10 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hey Tezz, Garth Brooks vond ik trouwens vet!
Jaa daar kwam ik van de week ook al achter ja. Irritant is dat!quote:
Ik vind het een enorme kip en ei kwestie. Ik heb last van mijn spieren. Is dat een kwestie van stress of vitaminen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het ligt niet aan mijn goeie matras, het ligt aan mijn hoofd.
Ik heb elke dag pijn van triggerpoints of spierknopen.
Als ik me zorgen maak, ben ik meer gespannen, dus mijn spieren ook.
Maar als ik slecht eet of drink, kan dat ook invloed hebben.
In return, een beetje country-achtige muziek die je misschien nog niet kent.quote:
Eh, waar heb jij dan last van?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:10 schreef Tezz het volgende:
Er zijn zoveel factoren die meespelen inderdaad!
Ik ga een praktijktest doen in ieder geval!
Zeker, 1 van m'n lievelingsfilmsquote:
Ho, er kán relatie zijn. Relatie is geen causaliteit.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
![]()
En over licht en overgewicht....
Ik kan goed slapen ook al is er veel licht snachts.......maar heb wel overgewicht
Hmmm
Mijne ookquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:18 schreef krakkemieke het volgende:
Mijn lievelingsfilm is Shawshank Redemption.
Nergens van op het moment! Ben gewoon moe haha! (dus met andere woorden: ik ga naar bedje..)quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Eh, waar heb jij dan last van?
Ja hey ik heb een vrije avond, mijn hersenen staan uitquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ho, er kán relatie zijn. Relatie is geen causaliteit.
Geweldige film jaquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:18 schreef krakkemieke het volgende:
Hier ook.. prachtigquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:20 schreef Tezz het volgende:
Rijst, Vedder staat hier regelmatig op! Leuk!
Jaquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:18 schreef krakkemieke het volgende:
Goede film, maar ik zie niet in wat veel mensen er nu zo geniaal aan vinden.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:18 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vond het verhaal mooi: de een probeert het systeem menselijker te maken, de ander ontsnapt uit het onmenselijke systeem.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind de muziek van the shawshank zo mooi..
Eigenlijk is dat bij alle films die ik echt goed vind zo: de muziek spreekt me nog het meeste aan..
Ja absoluut. En het acteer en filmwerk is ook briljantquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik vond het verhaal mooi: de een probeert het systeem menselijker te maken, de ander ontsnapt uit het onmenselijke systeem.
Ik kan alleen een boek wat zo heet, het gaat over buren die door een fontein met elkaar kunnen leven.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:33 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Goede film, maar ik zie niet in wat veel mensen er nu zo geniaal aan vinden.
The Fountain is m'n lievelingsfilm by farHeeft trouwens ook geniale muziek.
12 angry men wel eens gezien? Dat is pas een goeie normen en waarden filmquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:31 schreef krakkemieke het volgende:
Mijn tweede lievelingsfilm is Crossroads, uit 1986.
Dat is imho een goeie film over normen en waarden.
Ik vond het verhaal mooi. De ene hoofdpersoon wil het systeem menselijker maken, de andere ontvlucht het onmenselijke systeem.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:33 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Goede film, maar ik zie niet in wat veel mensen er nu zo geniaal aan vinden.
The Fountain is m'n lievelingsfilm by farHeeft trouwens ook geniale muziek.
Nee, dat is iets anders. Er is geen boek van. Je moet 'm echt eens kijken, echt een perfecte film.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik kan alleen een boek wat zo heet, het gaat over buren die door een fontein met elkaar kunnen leven.
Niet slecht als de organisatie wat wordt uitgedund waar nodig toch? Indien ook in de managementlagen worden gesnoeid.quote:
Tijd dat er wat gaat gebeuren daar danquote:
Zat er wel heel erg aan te komen. Erg jammer, aan de ene kant zoveel medewerkers, dierverzorgers die met zoveel liefde hun werk doen, en aan de andere kant de meest vreemde beslissingen wat beleid betreft. Die spanning voelde je echt de laatste maanden heel sterk.quote:
Ja, dat is wel logisch, het is blijkbaar groot nieuwsquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze praten/tikken elkaar allemaal na Lie?
@ Steer, welcome to mestreech![]()
Nee, maar ik ga dat onthouden.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:36 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
12 angry men wel eens gezien? Dat is pas een goeie normen en waarden film
Die managementlagen zijn niet eens zo enorm hoor. En daar is de laatste maanden ook al in gereorganiseerd.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet slecht als de organisatie wat wordt uitgedund waar nodig toch? Indien ook in de managementlagen worden gesnoeid.
Wat is dat dan voor een site?? (te lui om zelf te kijkenquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:46 schreef Sarabi het volgende:
Als al die filmliefhebbers nu ook eens lid worden van de site in mijn sig
Lief bedoelt hooris erg leuk
Da's het eerste waar vaak in gesnoeid kan wordenquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet slecht als de organisatie wat wordt uitgedund waar nodig toch? Indien ook in de managementlagen worden gesnoeid.
De site van vriendliefquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor een site?? (te lui om zelf te kijken)
Ik heb nooit al die maffe dure sprongen van dit bestuur begrepen. De charme van Emmen was dat het klein, knus en gezellig was met veel ruimte voor de dieren. Maar wat ze er plots voor projecten opgooidenquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:45 schreef LieLie het volgende:
at er wel heel erg aan te komen. Erg jammer, aan de ene kant zoveel medewerkers, dierverzorgers die met zoveel liefde hun werk doen, en aan de andere kant de meest vreemde beslissingen wat beleid betreft. Die spanning voelde je echt de laatste maanden heel sterk.
Ben benieuwd hoe het gaat lopen, ook met het nieuwe park.
Ja, maar het zwaartepunt ligt bij het park wel op dierverzorging, parkonderhoud, horeca e.d volgens mij. Niet zo zeer op kantoor.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's het eerste waar vaak in gesnoeid kan worden
Ah ok.. leuk. Maar daar ben ik nooit zo mee bezig. Ik kijk ze liever gewoonquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De site van vriendlief
Een interactieve filmsite, dus met nieuwtjes maar je kan ook zelf stemmen op films of reacties geven op films
Crossroads!quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:46 schreef krakkemieke het volgende:
Nee, maar ik ga dat onthouden.
Maar Crossroads gaat over de blues.
Voor mij het hoogtepunt van de film!
Ik ben een beginner. Ik vind heel weinig films leuk.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:46 schreef Sarabi het volgende:
Als al die filmliefhebbers nu ook eens lid worden van de site in mijn sig
Lief bedoelt hooris erg leuk
Maar de bezoekersaantallen liepen ondanks die knusse gezelligheid héél erg terug. Mensen waren er wel een beetje op uitgekeken, en het park kan in het centrum geen kant op.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nooit al die maffe dure sprongen van dit bestuur begrepen. De charme van Emmen was dat het klein, knus en gezellig was met veel ruimte voor de dieren. Maar wat ze er plots voor projecten opgooidenBelachelijk en zo niet-dierenpark Emmen. Veel te ambitieus, modern, kil.
Jammerquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah ok.. leuk. Maar daar ben ik nooit zo mee bezig. Ik kijk ze liever gewoon
Je mag ze ook afkrakenquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben een beginner. Ik vind heel weinig films leuk.![]()
Ja, Chocolat.
OH! Ik ben niet alleen! OMG! Niemand die ik ken, kent die film!quote:
Nee, dan bouwen we een volledig nieuwe dierentuin net naast het centrum waar mensen dan helemaal naar toe moeten wandelen...en waar eigenlijk alleen nog duurdere vage projecten (denk aan die watertentoonstellingquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:50 schreef LieLie het volgende:
Maar de bezoekersaantallen liepen ondanks die knusse gezelligheid héél erg terug. Mensen waren er wel een beetje op uitgekeken, en het park kan in het centrum geen kant op.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:52 schreef krakkemieke het volgende:
OH! Ik ben niet alleen! OMG! Niemand die ik ken, kent die film!
Maar maar het is zo'n groot parkquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:50 schreef LieLie het volgende:
Maar de bezoekersaantallen liepen ondanks die knusse gezelligheid héél erg terug. Mensen waren er wel een beetje op uitgekeken, en het park kan in het centrum geen kant op.
De eerste film die zag van John Depp was Edward Scissorhands en ik was onder de indruk!quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je mag ze ook afkraken
Chocolat is een mooie film hevolgens mij heb ik die nog ergens op dvd liggen.......
Ik was dol op die oude dierentuin en die zag ik stukje bij beetje steeds meer verdwijnen onder dit bestuur en ik voelde me er steeds minder 'thuis'. Ik denk dat meer mensen dat hadden met al die grootse projecten.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:54 schreef Bluezz het volgende:
Maar maar het is zo'n groot parkEn de dieren zoveel ruimte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus! En op een gegeven moment moet je gaan vernieuwen anders komt er niemand meer zie het resultaat nu.... Daarnaast vind ik Emmen grappig, maar een mooi park is het allang niet meer. Het is best klein vergeleken met Blijdorp bijv.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat valt best mee hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar maar het is zo'n groot parkEn de dieren zoveel ruimte
Ze kunnen ooki niet ergens anders naar toequote:Op maandag 11 oktober 2010 22:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dan bouwen we een volledig nieuwe dierentuin net naast het centrum waar mensen dan helemaal naar toe moeten wandelen...en waar eigenlijk alleen nog duurdere vage projecten (denk aan die watertentoonstelling) waren met wel heel erg weinig beesten voor een dierentuin (nou ja, heel veel penguins dan)
Die heb ik nog steeds niet helemaal gezien.....quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De eerste film die zag van John Depp was Edward Scissorhands en ik was onder de indruk!
Die heb ik wel op DVD iigquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je mag ze ook afkraken
Chocolat is een mooie film hevolgens mij heb ik die nog ergens op dvd liggen.......
chocolade + nigella =quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die heb ik wel op DVD iigChocola he
Die associatie alleen al
Ze waren eigenlijk alleen maar aan het vernieuwen de afgelopen jaren.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:58 schreef PdeHoog het volgende:
Dat dus! En op een gegeven moment moet je gaan vernieuwen anders komt er niemand meer zie het resultaat nu.... Daarnaast vind ik Emmen grappig, maar een mooi park is het allang niet meer. Het is best klein vergeleken met Blijdorp bijv.
nou, de es nu was een kleine stap voor het park dat ze nog willen bouwen natuurlijk. niet zo'n succes, maar ze moesten wat. Maar het dierenoark van tien jaar terug heeft geen toekomst nu. en drastische veranderingen in het centrum kunnen niet.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dan bouwen we een volledig nieuwe dierentuin net naast het centrum waar mensen dan helemaal naar toe moeten wandelen...en waar eigenlijk alleen nog duurdere vage projecten (denk aan die watertentoonstelling) waren met wel heel erg weinig beesten voor een dierentuin (nou ja, heel veel penguins dan)
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die heb ik wel op DVD iigChocola he
Die associatie alleen al
ja, dat komt daar inderdaad.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat dus! En op een gegeven moment moet je gaan vernieuwen anders komt er niemand meer zie het resultaat nu.... Daarnaast vind ik Emmen grappig, maar een mooi park is het allang niet meer. Het is best klein vergeleken met Blijdorp bijv.
[..]
Dat valt best mee hoorAlleen dat grote middengrasveld met de giraffes. De rest vind ik best klein.
[..]
Ze kunnen ooki niet ergens anders naar toeVolgens mij is dat ook de plek voor de nieuwe dierentuin denk ik
Ja. Dat hoort erbijquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze waren eigenlijk alleen maar aan het vernieuwen de afgelopen jaren.
Trusten!quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:06 schreef Sarabi het volgende:
Ik ga naar bedje toeslaap lekker allemaal
jammerquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Sorry! De film heeft niks met Nigella te maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |