ik bouw met 10 mg af per maand. over 1,5 maand probeer ik met niks door te komen. lukt dit niet dan ben ik wel heel teleurgesteld maar dan moet ik wel denken om weer omhoog te gaan en voor altijd met medicijnen door te blijven gaanquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Pas op dat je niet te snel afbouwt heh...
Direkt ná de lijst foto reageerde ik met WOW: want je kunt het goed zien in het gezicht.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Wel flauw trouwens, zie net een foto van mezelf van gister waarop je helemaal niet kan zien dat ik 10 kilo ben afgevallen![]()
![]()
Althans, ik zie het niet..
Ik ben ook echt totaal niet fotogeniek, dat helpt ook niet mee neequote:Op maandag 11 oktober 2010 18:48 schreef DarkElf het volgende:
Sun das echt een hele onflatteuze foto hoor. Die foto laatst (en ik heb je live gezien) laten heel iets anders zien
ik ken het wel hoor, ben zoveel kwijt, pas in maat 38 en dan zag ik laatst een foto van mezelf en toen dacht ik... maar dat moet toch ook en onflatteusheid zijn (ik sta echt zelden leuk op foto's) en ook tussen mijn oren zitten...
Nja ik durfde zaterdag gewoon zonder verhullend jasje in het rokje + strakke bloesje te lopen.. Hoop maar dat het er net zo uitzag als het aanvoeldequote:Op maandag 11 oktober 2010 18:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Direkt ná de lijst foto reageerde ik met WOW: want je kunt het goed zien in het gezicht.
Verder zat de lijst ervoor.
Het zag erquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja ik durfde zaterdag gewoon zonder verhullend jasje in het rokje + strakke bloesje te lopen.. Hoop maar dat het er net zo uitzag als het aanvoelde
Haha, af en toe moet je dat even horenquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Ok, nu stop ik met vissenhad het ff nodig geloof ik
![]()
Sam is een konijnZit worteltjes te snacken
quote:
Hij lust graag sperzieboontjes, bloemkool en broccoli (gekookt) en dus rauwe worteltjesquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:01 schreef LieLie het volgende:
En een hond die groente eet?
We verstoppen wel eens een klein stukje groente in vlees of brokjes van de hond van m'n schoonouders, maar reken maar dat zelfs het kleinste stukje uiteindelijk overblijft hoor
Maar als ze iemand zal tegenspreken over dat onderwerp ben jij het waarschijnlijk, zo gaat dat hier in huis wel tenminstequote:
Dat valt mee, ik vertrouw meestal blind op zijn oordeelquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar als ze iemand zal tegenspreken over dat onderwerp ben jij het waarschijnlijk, zo gaat dat hier in huis wel tenminste
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hij lust graag sperzieboontjes, bloemkool en broccoli (gekookt) en dus rauwe worteltjes![]()
Oh en appeltjes vind hij ook lekker.. en rauwe courgette..
"wat zie je er goed uit!"quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat valt mee, ik vertrouw meestal blind op zijn oordeelAlleen soms duurt het ff voor ik het écht geloof
De Slegtequote:Op maandag 11 oktober 2010 19:09 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ben btw 2 kookboeken rijkerHad al vaker met de 'Creoolse keuken' in mijn handen gestaan, maarja 35e
In Mechelen bij de Slegte gescoord voor wel 10e, gewoon helemaal nieuw
En ook nog een Mexicaans kookboek
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
"wat zie je er goed uit!"
"NiehietNog dit, nog dat, nog zus"
Oh, haha, nog nooit gezien eigenlijkquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee hoor. Heel veel honden eten dat graag
Leuk!quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:09 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ben btw 2 kookboeken rijkerHad al vaker met de 'Creoolse keuken' in mijn handen gestaan, maarja 35e
In Mechelen bij de Slegte gescoord voor wel 10e, gewoon helemaal nieuw
En ook nog een Mexicaans kookboek
al een tijdje maar nu 1x per 3 maanden en bij de psychiater alleen voor medicijnen. nu 1x per maand om af te bouwen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:46 schreef Bluezz het volgende:
Heb je naast de meds ook nog therapie FF?
ooh leuk, welke?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:13 schreef flying-dutchman het volgende:
Voorlopig idd een eetcafe dingetje, heb een leuke gevonden ook
morgen even hengelen of ze zelf al ideeën of plek in gedachten had en dan reserveren
Ja!quote:
Als het er niet uit ziet zeg ik het ook, dat maakt het misschien wat realistischerquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
"wat zie je er goed uit!"
"NiehietNog dit, nog dat, nog zus"
dan zit straks half fok daar te etenquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh leuk, welke?en wanneer gaan jullie?
Dat zal wel helpen jaquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als het er niet uit ziet zeg ik het ook, dat maakt het misschien wat realistischer
Dat is makkelijker.. dan heb je het nog niet écht aan getrokken om ergens heen te gaan. je kan er nog vanaf..quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:20 schreef LieLie het volgende:
Volgens mij zegt die van mij dan gewoon niks
Hoewel ie tijdens het shoppen zaterdag wel eerlijk was
woensdag toch?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:19 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
dan zit straks half fok daar te eten
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:21 schreef LieLie het volgende:
En ohmijngodohmijngod, heb het hele album van het vorige vriendenweekend er even weer bijgepakt.
Wat had ik een dik hoofdEn wat zagen we er uit
(moesten een filmpje maken met verkleedkleren als dagactiviteit)
Edit: ArghWat erg
![]()
rustig! lag gewoon aan de cameraquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:21 schreef LieLie het volgende:
En ohmijngodohmijngod, heb het hele album van het vorige vriendenweekend er even weer bijgepakt.
Wat had ik een dik hoofdEn wat zagen we er uit
(moesten een filmpje maken met verkleedkleren als dagactiviteit)
Edit: ArghWat erg
![]()
Bij jou in de flatquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heb er dus echt de ballen verstand vanMaar heb de afgelopen jaren wel geleerd wat ik lekker vind, weet alleen nooit de merken te onthouden
Behalve Bowmore ofzoiets. Is dat ook een single malt? Beneden in de flat zit hier sinds kort btw een whisky speciaalzaak, zo leuk
Echt niet! Dat lag helemaal aan mijquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
rustig! lag gewoon aan de camera
wat geweest is doe je niets meer aan en je bent hartstikke afgevallen, trots zijn he ipv te veel terug kijken!quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Echt niet! Dat lag helemaal aan mij
Maar dan ben ik nu toch echt wel lichter
Nouja, kan er nu tenminste weer om lachenquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat geweest is doe je niets meer aan en je bent hartstikke afgevallen, trots zijn he ipv te veel terug kijken!
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Echt niet! Dat lag helemaal aan mij
Maar dan ben ik nu toch echt wel lichter
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
alle foto's van vroeger zijn leuk, hoe je er toen ook uit zag
Hou het maar op een combinatie van beidequote:Op maandag 11 oktober 2010 19:31 schreef flying-dutchman het volgende:
ik dacht altijd dat niet de camera het verschil maakte, maar diegene die hem bediend.
Nee! Echt niet!quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
alle foto's van vroeger zijn leuk, hoe je er toen ook uit zag
Ik heb een vlafoto van mezelf, die is wel tofquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:37 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
vooral zeker de foto's van heel vroeger toen je spaghetti at en dat alles onder zat
Nou, die dan weer wel.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:37 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
vooral zeker de foto's van heel vroeger toen je spaghetti at en dat alles onder zat
bakvissenfoto'squote:Op maandag 11 oktober 2010 19:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, die dan weer wel.
Met foto's van mijn 10e tot mijn 15e heb ik meer moeite
jawel joh, kun je toch om lachen?quote:
Oh mijn..quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jawel joh, kun je toch om lachen?om foto's waarbij je bv precies hetzelfde gekleed bent als je broers/zussen of als je net wakker word met spleetogen en je haar helemaal in de war zit terwijl je fam "lang zal ze leven zingt"
of als je op de klassenfoto staat met een salty dog shirt in aardekleur
of met een dik blauw oog
(heb ik allemaal)
Salty Dog shirt had ik nog aan op mn 14equote:Op maandag 11 oktober 2010 19:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Jij hebt het alleen over kinderfoto's. Die zijn bijna allemaal leuk ja..
Dan ben je ook nog een kind..quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Salty Dog shirt had ik nog aan op mn 14e
ojeee kijk uit dat diegene geen oranje hoofd/nek krijgt net zoals mn buurvrouw dat vroeger hadquote:
... Meen je dit nu serieus? Honden hebben vacht! Een overdosis aan oranje zie je aan de huidskleurquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:46 schreef FutureFairytale het volgende:
ooooh Sam!![]()
ik weet niet of honden ook oranje kunnen uitslaan..
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:50 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga eventjes huppelen in mn slaapkamer
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
... Meen je dit nu serieus? Honden hebben vacht! Een overdosis aan oranje zie je aan de huidskleur
ik weet echt NIKS van dierenquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
... Meen je dit nu serieus? Honden hebben vacht! Een overdosis aan oranje zie je aan de huidskleur
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik weet echt NIKS van dieren![]()
heb ooit een klein paardje voor een koe aangezien omdat ie vlekken had, zegt dat genoeg?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bij jou in de flatSerieus
Cool
Leuk als ik weer eens bij mijn ouders ben
grappig! vaak zie je zo iets wel, maar registreer je het niet genoeg om het echt te laten opvallen tussen alles doorquote:
Leuk! Welke?quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:14 schreef LieLie het volgende:
Wij gaan een film kijken met een kopje thee
Pickwickquote:
Lijkt me een goeie combinatie hoor!quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:20 schreef Tezz het volgende:
Help!
Kom er net achter dat ik beloofd heb om morgen verse soep mee naar het werk te nemen. Shit. Ik wilde courgettesoep maken maar ik heb maar 1 courgette! En een litertje soep is denk ik net te weinig... Zal ik er spinazie bij doen? Of is dat een stomme combi? Courgette-spinazie soep?
(en nee, ik kan niet alleen spinaziesoep maken want de courgette ligt al in de pan, haha)
Leuk!quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:20 schreef PdeHoog het volgende:
Ik geloof dat bruiloft nr. 3 eraan komt qua opdracht
Leuke opdrachten? of vooral moeilijk?quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:20 schreef PdeHoog het volgende:
zolang je maar geen dead man running gaat kijken. ik zou daar nog geen 50 cent voor uitgeven om die te zien zeg maarquote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:20 schreef PdeHoog het volgende:
Waar werk jijquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:20 schreef Tezz het volgende:
Help!
Kom er net achter dat ik beloofd heb om morgen verse soep mee naar het werk te nemen. Shit. Ik wilde courgettesoep maken maar ik heb maar 1 courgette! En een litertje soep is denk ik net te weinig... Zal ik er spinazie bij doen? Of is dat een stomme combi? Courgette-spinazie soep?
(en nee, ik kan niet alleen spinaziesoep maken want de courgette ligt al in de pan, haha)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |