Wanneer ze goed zijn wel...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:10 schreef Qwerty87 het volgende:
![]()
(Laatste 2 gejat van hierboven, telt dat?)
En die laatste is een band.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:10 schreef Qwerty87 het volgende:
Alpha beat (Artiest)
Let the drum beat (Titel)
Feel the beat (Titel)
Beat it (Titel)
Let the beat rock (titel)
The Beatles (Artiest)
Don't beat the drums (Titel)
![]()
Ik heb mijn twijfels bij Let The Drum Beat en Don't Beat The Drums... Van wie zijn die?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:10 schreef Qwerty87 het volgende:
Alpha beat (Artiest)
Let the drum beat (Titel)
Feel the beat (Titel)
Beat it (Titel)
Let the beat rock (titel)
The Beatles (Artiest)
Don't beat the drums (Titel)
![]()
Kan ik niets over vinden?quote:
Sorry, da's Nobody Beats The Drums.quote:
*kuch* Sorry, let the drum beat is geen titel, maar een tekst uit een nummerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb mijn twijfels bij Let The Drum Beat en Don't Beat The Drums... Van wie zijn die?
ik ook nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:24 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Klopt en ik weet ook niet wat goed is....
same here. Wordt allebei gebruikt als kleurstof voor snoep. Kan bij allebei niets vinden over gezondheidsproduct.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:24 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Klopt en ik weet ook niet wat goed is....
Game on.quote:
quote:is een aardoliedestillaat dat gebruikt wordt voor het verdunnen van industriële verf, het verwijderen van verfresten, het schoonmaken van kwasten en als ontvetter. Na gebruik in huishoudens dient het als klein chemisch afval verwerkt te worden.
wordt vaak verward met
, dat echter een mengsel van terpenen is, gewonnen uit naaldbomen, meestal door destillatie van de hars.
Top 5:quote:
Stand 2061quote:
Dat dus.quote:
Leequote:
quote:(鉄板焼き) is een type voedselbereiding uit de Japanse keuken waarbij een ijzeren plaat wordt gebruikt om voedsel te bakken. Het is niet zo populair in Japan zelf, maar maakt de laatste jaren meer en meer opgang in Europa en de Verenigde Staten.
De naam doet het eten geen recht aan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |