Leequote:
quote:(鉄板焼き) is een type voedselbereiding uit de Japanse keuken waarbij een ijzeren plaat wordt gebruikt om voedsel te bakken. Het is niet zo populair in Japan zelf, maar maakt de laatste jaren meer en meer opgang in Europa en de Verenigde Staten.
De naam doet het eten geen recht aan!quote:
i.t.t. een gejatte scooter?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:29 schreef De_Hertog het volgende:
First Person Scooter en Frames Per Second
Gaat toch niet helemaal goed, want nu heb ik ineens een puntje minderquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:27 schreef Yankee het volgende:
Ik heb zonet de verkeerde gekopieerd, dit is de goede......bijgewerkt en al![]()
hehe, ik typte blijkbaar te snel. En het mocht alsnog niet baten..quote:
Stand 2061quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:29 schreef PhysicsRules het volgende:
First Person Shooter
Frames Per Second
kun je De_Hertog nog even een puntje extra geven?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:32 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Stand 2061
8 Yankee
4 banaantjeEE
5 tomtomaat
5 Flitspaal
2 Pepersaus
5 InTrePidIvity
3 De_Hertog
2 enilnomrow
1 Ofyles2
2 Quyxz_
1 lubje25
3 Da_Sandman
1 Qwerty87
1 belsen
1 PhysicsRules
Nee, dat was het niet. Ik had al één typefout gecorrigeerd: er stond eerst Prames Per Second. Kortom, ik moet gewoon leren typenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:32 schreef PhysicsRules het volgende:
opeenvolgende posts!
' en ' = 4 toetsen
enter = 1 toets!
Ja, sorry dat ik dat zelf niet deed, maar ik wist niet waar je de stand nu vandaan haalde en of dat de enige misser was. Het liep allemaal een beetje door elkaar...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:32 schreef Yankee het volgende:
[..]
kun je De_Hertog nog even een puntje extra geven?
Mijn fout, maar zo moet het inderdaad weer kloppenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, sorry dat ik dat zelf niet deed, maar ik wist niet waar je de stand nu vandaan haalde en of dat de enige misser was. Het liep allemaal een beetje door elkaar...Maar verder lijkt het inderdaad te kloppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |