Wat kan jou het nou schelen wat iemand anders er van vindt?quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:22 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[ afbeelding ]
Das best geil tochik weet niet waarom maar t heeft wel iets
Dat zijn jullie toch met me eens?De heren dan toch
ik ben zo erg zeker van mijn heterosexuelegeaardheid dat ik wel een topic als deze kan makenquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:25 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat kan jou het nou schelen wat iemand anders er van vindt?
Als je het lekker vindt dan verkracht je er toch een.
Onzeker typje![]()
.
Je begrijpt dat wij nu de foto's willen zien?quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:25 schreef TheFamousMan het volgende:
ik spotte laatst m'n 20-jarige tekenlerares op Hyves bij een playboy-mansion party, ook in een string met konijnenoortjes en een mooi pakje![]()
hele school rondgestuurd, ze haat me nu echt en ik ben bijna geschorst
PICS !!quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:25 schreef TheFamousMan het volgende:
ik spotte laatst m'n 20-jarige tekenlerares op Hyves bij een playboy-mansion party, ook in een string met konijnenoortjes en een mooi pakje![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:25 schreef TheFamousMan het volgende:
snap ik, maar die heeft ze om onduidelijke redenen verwijderd,quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je begrijpt dat wij nu de foto's willen zien?
Ik zou mezelf bescheuren inderdaad.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
snap ik, maar die heeft ze om onduidelijke redenen verwijderd,![]()
lijkt me wel lachen, al die bruggertjes die op je gaan Fappen
Net alsof je die niet hebt opgeslagenquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
En niet opgeslagen?!quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Je bent me voorquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:29 schreef arucard het volgende:
[..]
Net alsof je die niet hebt opgeslagen
had ik, maar ik ben zo slim om het mapje kwijt te rakenquote:
Zolang je de inhoud nog hebt hoor je mij niet klagen, boy.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
had ik, maar ik ben zo slim om het mapje kwijt te raken
Leuk, verhaaltjes verzinnen en dan posten op fokquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Lees: hele verhaal is BSquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
uah, ik zeg wolla, haar hyves: http://kroegteigah.hyves.nl/quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:33 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Leuk, verhaaltjes verzinnen en dan posten op fok
normaal ziet ze er wel wat beter uit trouwens...quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
uah, ik zeg wolla, haar hyves: http://kroegteigah.hyves.nl/
stond het op, met zo'n kop en die titel...
dat is toevalligquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Haar PF heeft respect van Evi. Evi spot graag met kanker. In haar Wie Wat Waars. Enzo.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
LUV ITquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:22 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[ afbeelding ]
Das best geil tochik weet niet waarom maar t heeft wel iets
Dat zijn jullie toch met me eens?De heren dan toch
Donder maar op. Beetje te rijke fantasiequote:Op maandag 11 oktober 2010 18:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ze zat vorig jaar bij mij in de klasquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haar PF heeft respect van Evi. Evi spot graag met kanker. In haar Wie Wat Waars. Enzo.
[ afbeelding ]
Toch zou ik haar raken.
kijk dan bij http://kroegteigah.hyves.nl. zo´n hoofdquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:35 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Donder maar op. Beetje te rijke fantasie?
dat kan beter, je had haar ermee moeten chanteren, voor eigen gebruik.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:25 schreef TheFamousMan het volgende:
Ze heeft een boggel trouwens...quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haar PF heeft respect van Evi. Evi spot graag met kanker. In haar Wie Wat Waars. Enzo.
[ afbeelding ]
Toch zou ik haar raken.
Vrouwen zijn kneedbaar.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ze heeft een boggel trouwens...
hihi, ontopicquote:
waar zijn de naaktpics danquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kijk dan bij http://kroegteigah.hyves.nl. zo´n hoofd
heee, nu ben ik niet bang meer voor je UIquote:
kijk boven je nerd, ze zijn weggehaaldquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:38 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
waar zijn de naaktpics dan
quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch zou ik haar raken.
Oh nee inderdaad, dat is natuurlijk onomstotelijk bewijs.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
njaquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kijk boven je nerd, ze zijn weggehaald
Evi is 14, ik zat bij haar in de klas net als TheFamousMan. Ik ga je aanklagen voor uiting van pedofilie.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch zou ik haar raken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |