abonnement Unibet Coolblue
pi_87489874
Undertaker word begraven, en heb zo'n donkerbruin vermoeden, dat ie bij de RR weer opduikt, om zijn 19-0 te halen bij WM. Maar of dat nu wel of niet gebeurt, feit is wel dat WWE makkelijker te voorspellen is dan TNA.

WWE heeft met al zijn shows meer dan het dubbele aan uitzendtijd tov TNA. n de mogelijkheid om wrestlers te laten skippen van brand naar brand. TNA heeft 1 show, en natuurlijk de PPV's.

TNA is dan wel weer goed in het wegmoffelen van het eigen talent, eerst een flinke push geven, en vervolgens niks meer mee doen (Wolfe) Maar dat ligt ook weer aan de te grote hoeveelheid airtime, dat de oud wrestlers met te grote ego's, en gebrekige wrestling skills krijgen (Nash, Hogan, Flair)

Als je mannen als Flair (alleen aan de mic dan), Hogan, Nash, Jarret, RVD, Hardy, Abyss, Rhyno uit je show flikkert, en wat airtime aan mensen besteedt, die wel kunnen wrestlen, kom je ook al een heel eind.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 11:53:24 #27
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_87490343
Ach maar dat zeg ik al járen dat ze die oudjes en Ex-WWE gasten moeten laten gaan en moeten bouwen met hun eigen talent zoals in hun Nashville dagen toen TNA echt iets anders was. Ik heb nog steeds de Low-Ki - Jerry Lynn - AJ Styles Ladder match op mn pc staan van toen.

Maar goed er blijven mensen zeggen dat het écht wel veranderd maar je moet geduld hebben....al een jaar of 4 a 5..... TNA is going down maar sommige hebben het gewoon nog niet door
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_87490914
Zou zonde zijn, want mannen als Angle, Samoa Joe, Styles, Andersson, Pope, Wolfe, MCMG kunnen echt wel ene goede show neerzetten.
Alleen moeten ze bij TNA een creative hebben met een niet al te groot ego.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 12:20:14 #29
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_87491125
Weet je nog dat iedereen zei dat Wolfe een betere keuze had gemaakt dan Daniel Bryan? Yeah...worked out great huh?

Angle is als HBK aan het eind van zn carriere, nog steeds beter dan 90% maar je ziet hem minder worden. Joe moet gewoon weer eens gemotiveerd worden want ooit was hij dat wel en was hij top 5 in de wereld.
Styles is slachtoffer van slechte booking en de Ex-WWE gasten en dus minder tijd om te laten zien wat hij kan.
MCMG wil ik al heel lang in de WWE zien
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_87491744
Wolfe is een triest geval, kreeg bij zijn debuut, een goede push in zijn feud met Angle. Heb daar echt van genoten, hij werd heel sterk neergezet. Prima, maar daarna ging het bergafwaarts met hem, jammer, gast heeft zowel goede wrestling- als mic skills, en eye candy langs zich lopen.

Aan Angle zie je gewoon dat hij de wil nog steeds heeft, jammer dat zijn lichaam meer en meer protesteert, maar hij straalt uit dat hij het met liefde doet, en elke keer er alles aan doet om weer een goede pot neer te zetten.

Joe moet gewoon richting main event, daar hoort ie thuis. Of hij dat als face, heel of tweener doet, maakt mij niet zoveel uit.

Zoveel potentie, waarmee zo weinig word gedaan.
Ik zeg overname door WWE, die big ego's eruit, en de show incl wrestlers niet teveel laten blenden met de rest van WWE.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 13:09:03 #31
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_87530165
quote:
- According to today's Wrestling Observer Newsletter, Sting is "expected to be gone" from TNA Wrestling following this week's set of television tapings, which were completed yesterday in Orlando, Florida.

The multi-time champion is limited by an injury to his shoulder and has not signed a new contract, so he's only committed to the organization until the end of the year. There was talk this week that he would be taking time off from this point forward.
Als dit waar is dan is je 10 maanden lange verhaallijn echt helemaal niks waard geweest, Nash en Sting waren 2 van de middelpunten erin
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_87533342
Ik ben er iig niet rouwig om. Van mij mogen ze zowel Sting, als Nash de company uitkicken.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 08:41:18 #33
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_87560418
Las dat het THEY opening segment op Impact! 42 minuten heeft geduurd...dat is echt belachelijk als het waar is.

Oh en dat het 70 min duurde voor ze bij een echte match kwamen.... TNA We are wrestling
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_87563628
Dat zou echt belachelijk zijn, maar goed dat de kaarten voor Impact gratis zijn, anders zou je je als toeschouwer NOG meer genaaid voelen.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:25:37 #35
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_87564595
Bound for Glory....



I’ve heard TNA sold approx. 1500 tix for their “wrestlemania”. Why, on “Gods green earth” would you do a ppv an hour from a studio, that would look more full, that you already pay $26K a month for??
Smart business eh?

Wrestleview’s own Doug Lackey was in attendance and passed on a photo showing how the entire hard camera side of the arena was empty as you can see in the picture.”

quote:
Mark from Ireland wrote:
“Flew from Ireland for the ppv. Paid $120 dollars Each for seats about 7 rows back. how in gods name could they not fill such a small arena. It must be crushing for wrestlers who’ve performed at wrestlemania to perform in front of a half full arena.
Glorified house show at best. Ev 2.0. Getting the win over fortune. Booking of a ten year old.”
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_87564904
Wow.... das toch best wel ernstig lijkt mij....

En zou het niet tof zijn als cena gaat feuden met miz, cena die koffer weet te bemachtigen, barret de champ wordt en dan dat cena die koffer inzet :P
pi_87565366
120 dollar is best wel wat geld, maar er waren ook goedkopere kaarten, 75 dollar (60 Euro ongeveer) Vind ik een nette prijs.
Zeker als je er tegenover zet wat een WM ringside ticket kost. Tuurlijk krijg je voor een WM ticket meer show, maar als je puur voor het worstelen gaat, ben je bij TNA nog niet eens zo onvoordelig uit.
pi_87572729
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 08:41 schreef kidkash19 het volgende:
Las dat het THEY opening segment op Impact! 42 minuten heeft geduurd...dat is echt belachelijk als het waar is.

Oh en dat het 70 min duurde voor ze bij een echte match kwamen.... TNA We are wrestling
Je bedoelt net zoals op Raw met Cena en Nexus dat ook 40 mins duurde? Hoe durven ze!
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:23:55 #39
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_87573446
Over welke Raw heb je het want ik weet dat er in het recente verleden een promo van DX was die 25 minuten duurde en daar is veel oproer over geweest dus als dat echt zo zou zijn zou dit ook wel redelijk duidelijk zijn geweest.

De afgelopen Raw duurde in ieder geval geen 40 minuten. Ik weet de avond na HIAC dat het rond de 40 minuten was maar dat is incl promo, tag match, beatdown. Is wel even heel wat anders toch?

dan nog...vind je 70 minuten niet wat lang voor een WORSTELshow voor er eindelijk eens geworsteld word?
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_87574926
RandyOrton Randy Orton
Checked out tna tonight for the 2nd time ever. Samoa Joe can move. Miss working with Angle and Jeff. Coulda done w /o the JWoW segment tho.

Geen echte klachten van Randal iig :+
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:12:20 #41
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_87575303
Ach ja het JWOWW segment...zullen we daar maar niet over beginnen? :P
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:46:28 #42
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_87585071
SWAGGER SOARING EAGLE

Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_87589290
Matt ligt er nu officieel uit.

En hij is er erg blij mee, en las net ook een report dat bijna niemand blij is backstage en veel top sterren weg willen. Waar of niet, die indruk krijg ik wel een beetje.
pi_87589804
TNA Wrestling star Ken Anderson has been pulled from all of this weekend's house shows due to an injury that he sustained during Tuesday night's TNA iMPACT! taping for the show that will air next week.

Initial reports stated that the injury was to Anderson's back, but it is now being revealed that Anderson suffered some sort of head injury after what's being described as a "nasty" chair shot to the back of his head.

:P
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 23:08:31 #45
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_87591426
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 22:12 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Matt ligt er nu officieel uit.

En hij is er erg blij mee, en las net ook een report dat bijna niemand blij is backstage en veel top sterren weg willen. Waar of niet, die indruk krijg ik wel een beetje.
Zo...WWE zn catering budget kan weer met de helft omlaag zonder Fat Hardy :P

Ach die sterren zullen wel grootse performers zijn als Yoshi Tatsu, Gail Kim, Vance Archer zijn, daarom geloof ik die Newz berichten nooit echt. Het is al jaren hetzelfde, 1 of ander vaag report waarin ze nog vager zijn over wie het nou is of zijn met een bericht wat iedereen met een beetje logisch nadenken kan maken.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_87592241
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 23:08 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Zo...WWE zn catering budget kan weer met de helft omlaag zonder Fat Hardy :P

Ach die sterren zullen wel grootse performers zijn als Yoshi Tatsu, Gail Kim, Vance Archer zijn, daarom geloof ik die Newz berichten nooit echt. Het is al jaren hetzelfde, 1 of ander vaag report waarin ze nog vager zijn over wie het nou is of zijn met een bericht wat iedereen met een beetje logisch nadenken kan maken.




Dat bericht ging over Edge vooral trouwens.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 00:09:20 #47
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_87593437
Matt hardy is the man!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 09:36:47 #48
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_87598058
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 23:33 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dat bericht ging over Edge vooral trouwens.
En van Edge gaat al 2 jaar het gerucht dat hij dicht tegen zn retirement aanzit en daar hoef je geen raketgeleerde voor te zijn dat dat zo is aangezien die nogal wat erge blessures te verduren heeft gehad.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 11:47:02 #49
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_87600485
Impact! was nice!

Alleen jammer dat ze van te voren een paar lompe dingen hebben gedaan zoals Kid al eerder aangaf.
Ben benieuwd naar wat er volgende week gaat gebeuren met de overname en ook al mag WWE de zaken veel beter op orde hebben, I dont care that much for whats next in The Universe..

Als dit echt de laatste TNA appearance van Nash was hebben ze er LANG niet genoeg uit gehaald :{

en ik hoop dat Fortune/Immortal nu genoeg heeft van Abyss en hem uit de groep schoppen.. past niet bepaald in het plaatje als je de groep ziet staan. En dat ze dan meteen maar een storyline maken dat Williams
een snitch is en hem zodoende ook moeten verwijderen :Y

Reaction was overigens ook erg sterk! ^O^

[ Bericht 10% gewijzigd door Tazmaniac op 16-10-2010 11:52:20 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_87622209
Ben Impact nu aan het kijken, top show hoor zeg :o!

Veel praten maar wat een show zeg! Erg story driven ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')