Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
Het Amsterdam Dance Event (ADE) is in de afgelopen jaren uitgegroeid tot Europa's belangrijkste muziekconferentie voor elektronische muziek en het grootste clubfestival ter wereld. Naar verwachting komen tussen 20 en 23 oktober 100.000 festivalbezoekers uit binnen- en buitenland op het ADE af. Op het programma staan meer dan 140 verschillende evenementen, een recordaantal van 44 verschillende podia en meer dan zevenhonderd artiesten.
Tijdens het ADE zal ook Studio K de deuren openen. Op 22 oktober van 22:00 tot 04:00, verspreid over 3 area's, zijn het de labels NON Records & Elevator People die voor een paar uur je wereld op z'n kop zetten. Zo zijn er performances van onder andere Bear (Live set), Bibio (DJ set), Jimmy Edgar (Live set), Social Disco Club (DJ set), Salgado & Fader (DJ set), Tycho van Mars (DJ set), NON Rec Family (DJ sets) en natuurlijk mag Palmbomen (Live set) ook zeker niet ontbreken.
Voor meer info bekijk je de flyer en het facebook event rondom deze avond! Foto door: Nick Lapien Palmbomen is een live-act met veel on stage aanwezigheid. De psychedelische jungle geluiden en laag gepitchte drums zijn wederom allemaal gekleurd door oude verlaten studioapparatuur. De schelle stem van de zanger, die te midden van oude synths en een lichtshow zijn nummers vertolkt, maakt het geheel af. Beelden van Vietnamese regenwouden en de Amazone doemen op bij het luisteren naar deze muziek.
Winnen! In samenwerking met NON Records mag FOK! 3 prijzenpakketten weggeven. Elke winnaar krijgt maar liefst 2 tickets voor de NON Records Label Night op 22 oktober in Studio K, Amsterdam. Daarnaast vinden winnaars in het pakket een t-shirt en de Moon Children EP van Palmbomen! Om kans te maken op één van deze gave prijzenpakketten beantwoord je de volgende vraag:
De hoeveelste editie van het ADE vindt dit jaar plaats? (Geef het antwoord als getal )
Je kunt tot en met maandag 18 oktober meedoen via deze link.
[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 11-10-2010 17:21:01 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Ik ben illegaal! Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
Winnaars gefeliciteerd! Jullie zijn al gecontacteerd! Ook wil ik graag iedereen bedanken voor het meedoen en hoop jullie natuurlijk terug te zien bij een volgende actie!
[ Bericht 3% gewijzigd door shiz op 21-10-2010 21:36:05 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Op dinsdag 19 oktober 2010 12:53 schreef Dhaha het volgende: Ik heb gewonnen Maar wat is de minimumleeftijd? Ik kan het nergens vinden.
Inmiddels had je het al gevonden. Was voor 18 jaar en ouder. Sorry hiervoor, Dhaha, ik wens meer geluk bij een volgende prijsvraag en bedankt voor je correspondentie.
[ Bericht 4% gewijzigd door shiz op 21-10-2010 21:38:31 ]
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)