quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:50 schreef Rnnz het volgende:
Ben begonnen met Hawaii Five-O, tot nu toe wel leuk maar nog niet super. Daarnaast de pilot van Boardwalk Empire gedownload, moet hem nog bekijken.
Zijn er nog andere series die ik moet volgen? Nikita, Raising Hope, Outsourced? En is An Idiot Abroad wat?![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:53 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
als je van Engelse humor houdt zeker, nikita ook kijken. Over die 2 is iedereen het wel eens dat ze goed zijn, de rest verschilt per persoon.
quote:
Nee.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:19 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Zitten er een paar nieuwe tussen die niet in het vorige topic zaten?
de zomerseries zitten er ook bijquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:19 schreef APK het volgende:
Zitten er een paar nieuwe tussen die niet in het vorige topic zaten?
quote:It's official, nbc axes Outlaw
NBC has officially pulled the plug on Jimmy Smits’ struggling rookie procedural Outlaw. The Friday-night legal drama, which was already on a production hiatus, will be replaced by a second hour of Dateline. The final four episodes will air Saturdays at 8 pm beginning this week. Any questions?
Bron
damn, wordt ik weer net als bij the event blijgemaakt met een doooie mus door die website. Maar bedankt, ik ga hem wel zo even bekijken natuurlijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:26 schreef criminal_mind het volgende:
Het is geen pilot is gewoon een 5 minuten durende sneak peek niks meerDie al langere tijd op het internet staat.
Thanks, kon er niets over vinden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:36 schreef criminal_mind het volgende:
Persons Unknown Seizoen 1 13 afl. uitgezonden Seizoen 2 onbekend
gecanceld.
Memphis Beat Seizoen 1 10 afl. uitgezonden Seizoen 2 onbekend
Vernieuwd voor een 2de seizoen van 10 afleveringen.
Aflevering 12 van rubicon was echt geniaal een van de beste nieuwe series dit jaar hopelijk komt er een 2de seizoen.
je moet even aflevering 3 van chase zien, die is echt tof. Zitten veel gasten van prison break in, zo cool (tenminste als je prison break fan bent)quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:16 schreef lelouch het volgende:
Chase eerste 2 afleveringen gekeken.
Komt op een lager pitje te staan nu, zoveelste bad-guy of the week serie![]()
Ja 'sucre' was een punt van herkenning!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:34 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
je moet even aflevering 3 van chase zien, die is echt tof. Zitten veel gasten van prison break in, zo cool (tenminste als je prison break fan bent)
De ratings zeggen helaas anders.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:02 schreef Tim86 het volgende:
Running Wilde was echt briljant deze week, heb me echt kapot gelachen
Zeker zeker. Het trage tempo wordt echt dubbel en dik uitbetaald.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:32 schreef Mr.Silencer het volgende:
Rubicon aflevering 12 was weer verdomd spannend.
piper peraboquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:10 schreef Tegan het volgende:
Covert Affairs is tof. Als je van spy series houdt. Het hele eerste seizoen is al klaar en het is renewed voor een tweede seizoen. Piper Perabo en Christopher Gorham zijn erg leuk samen.
Helemaal mee eens,Covert affairs is een aanrader. Ook het karakter van Sendhil Ramamurthy (Mohinder van Heroes), welke vanaf aflevering 2 mee doet, is erg leuk. Hele serie kijkt lekker vlot weg.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:10 schreef Tegan het volgende:
Covert Affairs is tof. Als je van spy series houdt. Het hele eerste seizoen is al klaar en het is renewed voor een tweede seizoen. Piper Perabo en Christopher Gorham zijn erg leuk samen.
Ik heb alleen van the event de pilot gezien, heb wel alles wat je noemt gedownload en pak elke week nieuwe afleveringen mee, nu even tijd zien om het ook te bekijken en dat is wat rot als je werkt en kids hebt. Maar ik ga ze wel zien, dat zeker.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:49 schreef Orbis het volgende:
Van de nieuwe series kijk ik nu nog Raising Hope (bij vlagen echt heel goed!), The Event (eens zien waar 't heen gaat), Boardwalk Empire (klasse) en Terriers (iedere aflevering weer boeiender). Meer liefhebbers van deze series? Alleen van Boardwalk Empire weet ik dat meer Fok!kers de serie actief kijken.
raising hope kijk ik ook, erg leukquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:49 schreef Orbis het volgende:
Van de nieuwe series kijk ik nu nog Raising Hope (bij vlagen echt heel goed!), The Event (eens zien waar 't heen gaat), Boardwalk Empire (klasse) en Terriers (iedere aflevering weer boeiender). Meer liefhebbers van deze series? Alleen van Boardwalk Empire weet ik dat meer Fok!kers de serie actief kijken.
Melissa & Joey is bij nader inzien idd nog best wel leukquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:31 schreef zquing het volgende:
Nieuwe series welke ik dit seizoen volg:
Hellcats, niet zo heel bijzonder maar wel vermakelijk
Melissa and Joey, vind 'm zelf erg grappig maar ook niet erg bijzonder
Better with you, erg grappig
quote:hier ga ik mee beginnen als ik aflevering 4 en 5 van the biggest loser gezien heb, die zijn trouwens ook aan te raden. Zelfde als dat afvalprogramma van sbs6, maar een stuk beter en leuker. En wat zijn die Amerikanen dikOp woensdag 20 oktober 2010 16:34 schreef JimmyJames het volgende:
Rubicon uitgekeken. Zeer de moeite waard. De beste nieuwe serie die ik heb gezien wat mij betreft.
De afleveringen twee en drie zijn redelijk sloom daarna laat de serie pas zijn potentie zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |