abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 18:22:54 #151
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_87611356
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 18:19 schreef Purdey het volgende:

[..]

Haha, dat klinkt heel zielig _O-
Een soort verkapt 'Ik wil wel in dure auto's rijden, maar ik zal het moeten doen met mijn 206'je' post :')
Ja, dat is het ook.
Natuurlijk wil ik in een dikke en dure auto rijden, maar daarvoor moet je wel iemand kennen die zo'n auto heeft.
En aangezien ik uit een doorsnee arbeidersfamilie kom, zit dat er niet echt in. :P
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 18:25:36 #152
251095 Purdey
Better off alone..
pi_87611429
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 18:21 schreef Piles het volgende:

[..]

_O-

"Ruikt best lekker voor iets wat stinkt" zeg maar :')
Zoiets ja :') Hij kneep nog net niet in m'n wangetjes met de woorden 'Wat een lief autootje heb jij. Koetsjiekoetsjiekoe' }:|
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 18:27:04 #153
251095 Purdey
Better off alone..
pi_87611468
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 18:22 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ja, dat is het ook.
Natuurlijk wil ik in een dikke en dure auto rijden, maar daarvoor moet je wel iemand kennen die zo'n auto heeft.
En aangezien ik uit een doorsnee arbeidersfamilie kom, zit dat er niet echt in. :P
Ik ken het gevoel ;(
M'n pa heeft een lelijke Opel astra uit '96 en m'n broer een Ford Fiësta, in het paars, voor een jongen, I mean.. :') Ik zou weleens in een Range Rover willen rijden. Of in een BMW X5 :) Gewoon, lekker hoog boven de weg. Of een Audi, gewoon voor de leuk :s)
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 18:33:04 #154
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_87611659
Audi q7 lijkt me ook wel leuk, gewoon, omdat het een nutteloze wagen is :')

En in de nieuwste range rover zitten 5 camera's voor 360 zicht om je auto _O- handig tijdens krappe straatjes :P
Op elke fokker past een bril.
pi_87611662
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 18:27 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik ken het gevoel ;(
M'n pa heeft een lelijke Opel astra uit '96 en m'n broer een Ford Fiësta, in het paars, voor een jongen, I mean.. :') Ik zou weleens in een Range Rover willen rijden. Of in een BMW X5 :) Gewoon, lekker hoog boven de weg. Of een Audi, gewoon voor de leuk :s)
Heb een paar jaar geleden een ritje meegereden in een volledig gerestaureerde oldtimer Range Rover.. Geweldige auto O+
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 18:35:16 #156
314372 Goddelijker
pi_87611722
Ik heb wel eens in een VW Touareg meegereden, maar that's it. Oja, Mercedes C-klasse AMG diesel... :')
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 18:37:50 #157
251095 Purdey
Better off alone..
pi_87611794
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 18:33 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Heb een paar jaar geleden een ritje meegereden in een volledig gerestaureerde oldtimer Range Rover.. Geweldige auto O+
Wauw, lijkt me heel gaaf :Y Collega's zaten me van de week echt raar aan te kijken toen ik zei best wel een autofreak te zijn. Ik merk het hier ook wel, dat in het topic alleen maar jongens zitten. Ik vind autorijden gewoon superleuk O+

@Catch: Een Audi Q7 is anders best mooi! Eigenlijk hét type auto waar ik nog weleens mee zou willen rijden. Die gaat op mijn 'Bucket list' :)
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 18:38:53 #158
314372 Goddelijker
pi_87611820
Ik ga weer even een stukje rijden, werken en dan midden in de nacht weer naar huis. Jeej. :')
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 18:39:55 #159
251095 Purdey
Better off alone..
pi_87611847
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 18:38 schreef Goddelijker het volgende:
Ik ga weer even een stukje rijden, werken en dan midden in de nacht weer naar huis. Jeej. :')
Werkse! En wel thuis :)
pi_87612496
Zo lekker bezig geweest dit weekend, gister avond alle interieur panelen vervangen en de achterklep vervangen :)
Vandaag, achterbank vervangen en ''nieuwe'' achterklep met commandant behandeld en hele auto weer gepoetst !

Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_87612783
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 18:33 schreef Catch_me het volgende:

En in de nieuwste range rover zitten 5 camera's voor 360 zicht om je auto _O- handig tijdens krappe straatjes :P
Krappe straatjes rijden met grote auto's is leuk, vooral als je dan met 50 erdoorheen knalt met links en rechts enkele centimeters ruimte.

Met de X5 inparkeren lukt ook niet altijd netjes, maar ik heb mijn schaamte verloren, dan parkeer ik maar gewoon vreselijk lomp ergens.

Zo, net de wagen helemaal klaargemaakt voor de rit morgen. dus alle rotzooi eruit, helemaal stofgezogen en met een natte doek gepoetst zodat er letterlijk geen stofje meer te zien is + het leer met speciaal leerspul bewerkt. Nu ziet ie er weer net zo uit als toen ik hem geleverd kreeg. *;

En dan morgenvroeg om 5 uur op naar Rome, lekker een rit van 1.700 kilometer voor de boeg. ^O^
pi_87613045
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 18:33 schreef Catch_me het volgende:
Waarom zouden SUV's nutteloze wagens zijn?

Ze verbinden extra veel ruimte met een verhoogd rijcomfort, dus ik zie niet wat daaraan geen nut zou hebben?

Om het concreet te maken, een Audi A6 Avant heeft minder ruimte, en rijdt iets minder comfortabel. Dus ik denk weldegelijk dat er voor een Audi Q7 zijn bestaansrecht heeft.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 19:46:12 #163
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_87613597
Ja zou er wel een willen hebben hoor :P Maar vind hem verder niet echt praktisch, tenzij je een gezin met 6 kinderen heb ofzo, als ik alle reviews mag geloven.
Op elke fokker past een bril.
pi_87613674
Zo'n SUV-geval moet ik alleen hebben als er een fatsoenlijk 4WD-pakket op zit :P
pi_87613841
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 19:46 schreef Catch_me het volgende:
Ja zou er wel een willen hebben hoor :P Maar vind hem verder niet echt praktisch, tenzij je een gezin met 6 kinderen heb ofzo, als ik alle reviews mag geloven.
Ik rij zelf in een auto uit de bovengenoemde categorie, maar ben nog helemaal single.

Echter ben ik regelmatig voor de zaak onderweg, en heb hem dan ook achterin (+ achterbank omgeklapt) volledig volzitten met allerlei dingen. En als we dan met z'n tweeën onderweg zijn (met onze persoonlijke spullen erbij) dan zit ie tot de nok toe vol.

De enige andere oplossing zou een busje zijn, maar daarmee kun je niet zo comfortabel rijden als met een SUV. En omdat ik veel lange ritten maak kan ik die comfort ook maximaal benutten.

Op die manier zijn er echter nog talloze andere toepassingen voor een dergelijke auto te bedenken (denk aan mensen die een sport beoefenen waarvoor ze veel spullen mee moeten nemen). En ook als je alleen onderweg bent is het comfortniveau slechts door weinig andere voertuigen bereikt (S-klasse, 7-serie etc., maar dan mis je de ruimte).

Nee, ik vind een "echte" SUV (Range Rover, X5, Q7, ML) echt een hele goede allrounder, daar is niks overbodigs aan. :)
pi_87613919
@von_Preussen:
Mag ik vragen wat voor werk je doet dan?
pi_87614141
Edit: ik stuur het je wel even per PN.
pi_87614856
Hmm heb tijd terug heel wat kilometers meegereden in een Vivaro.. Vond het best een comfortabele auto hoor.
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_87624913
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 09:05 schreef Purdey het volgende:
Ik zou dan ook geen klap uitvoeren :')
Even een kopje thee, heee er is iets op tv! En dan weer serieus werken, en gaan zitten, en dan ineens 'Hé, ik heb een haakje aan m'n nagel! Ik lak ze meteen even :s) '
Zo ging het wel tijdens mijn studie in elk geval :')
Gelukkig heb ik als man niet zo'n last van zulk soort dingen ;)
quote:
@L0we: Wat fijn dat het een mooie dag was! Lekker weer is al een hele zegening hier. En lekker de hele dag in je karretje kunnen rijden. Heerlijk O+
Was super ja! Gister heb ik nog een laatste ritje gemaakt, richting de winterstalling. Hoe meer je er mee rijdt, hoe beter hij gaat rijden! :).

quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 00:14 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

hele uitlaat vervangen + spaghetti stuk?
weet niet of het bij citroens ook zo werkt, maar ik kan bij mn polo er een andere nokkenas in doen van een andere polo (ander type motor) met meer graden en dan gaat tie ook weer wat sneller.
Of een andere auto kopen :P
Kan allemaal! Maar dan kan je beter een ander motorblok installeren, maar als je daar eenmaal mee aan de slag gaat ben je wel aardig wat centen kwijt ;).
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 00:15 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Ja aan de ene kant is het zonde om er prijzig spul tegenaan te gooien.. Omdat ik uiteindelijk toch een 850 T-5 of aanverwante uitvoering wil.
850 T5 O+. Goeie smaak heb je, dat zijn hele mooie machines :).
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 19:08 schreef FalleNk810i het volgende:
Zo lekker bezig geweest dit weekend, gister avond alle interieur panelen vervangen en de achterklep vervangen :)
Vandaag, achterbank vervangen en ''nieuwe'' achterklep met commandant behandeld en hele auto weer gepoetst !

[ link | afbeelding ]
Goed bezig :). Hij blinkt weer lekker. Ik ben zaterdag bijna de hele dag bezig geweest om bij de auto van mn zusje de benzinetank te vervangen, daarna heb ik bij mn eigen auto de dynamo nog even vervangen, die deed het niet zo best meer. Mn kilometervreter kan dr weer ff tegenaan :).
  zondag 17 oktober 2010 @ 09:30:42 #170
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_87625108
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 18:33 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Ik heb een weekje lang rond mogen rijden in een Land Rover uit de jaren '70, precies lang genoeg om verliefd erop te worden :D

(Toch maar eens mee gaan posten :) )
Half bezopen is weggegooid geld.
  zondag 17 oktober 2010 @ 10:26:45 #171
314372 Goddelijker
pi_87625814
En vandaag op naar Scheveningen. :)
  zondag 17 oktober 2010 @ 11:17:39 #172
251095 Purdey
Better off alone..
pi_87626668
Ik heb op dit moment precies 4 maanden m'n rijbewijs w/
17 juni om 11.15 hoorde ik dat geslaagd was :) Ik ga morgen weer op pad m'n autootje :s)
pi_87629745
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 09:03 schreef L0we het volgende:

[..]

850 T5 O+. Goeie smaak heb je, dat zijn hele mooie machines :).

Ben er al een tijd helemaal verliefd op :@.. Nog nooit in gereden of meegereden maar vind ze zo gaaf :@.. Alleen kost het flink wat meer in verhouding met wat ik nu rij ;(
pi_87643343
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 09:03 schreef L0we het volgende:

Goed bezig :). Hij blinkt weer lekker. Ik ben zaterdag bijna de hele dag bezig geweest om bij de auto van mn zusje de benzinetank te vervangen, daarna heb ik bij mn eigen auto de dynamo nog even vervangen, die deed het niet zo best meer. Mn kilometervreter kan dr weer ff tegenaan :).
Rot klus die tank vervangen zkr?
Bij een polo moet er iig behoorlijk wat los voordat je er uberhaubt bij kan...

Ik ga van de week beginnen met het demonteren van de veerpoten :) heb de veren en schokdempers binnen :)
pi_87649243
Ik heb nu net sinds een week mijn rijbewijs, vind autorijden echt fantastisch.

Klein probleempje echter, ik heb een Engels rijbewijs en volgend weekend ben ik in NL. Beide ouders willen graag met mij autorijden. Ik vind het nu al niks :'( , vooral omdat mijn vader zo'n grote Chrysler mpv heeft :{ .
Thou shalt not worship pop idols or follow lost prophets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')