sommige dagen lijkt internet wel een fout paradijs op aarde : kom je op een site en dan staat daar een schoonheid van een ongekende kaliber .....
neem deze bijv : de dochter van Mick Jagger....
![]()
zo ha ja en dan breekt echt mijn klomp : die krijgt echt hele emmers mest over zich heen .... dat ze een crackhoer lijkt met haar gebit ( desnoods een van de zeven schoonheden als madonna )
mannen staan in de rij om te reaguren ( laf en zelf zonder profiel foto op het internet ) en laten een tipje doorschemeren van hun kennis ( lees : onkunde ) op het gebied van schone vrouwen en haar dus dubbel en dwars te diskwalificeren.......
een cijfer drie geven is niet voldoende : nee ze moet een vette paal krijgen.... en ook nog eens met een minnetje erbij ook ......
nou ja bij mij breekt dan wel een beetje de spreekwoordelijke klomp ( spreekwoordelijk ja want ik ben niet in het bezit van een paar klompen ) en ja en bij mij is het net alsof ik water zie branden.... en vraag me af hoe sommige mannen op het internet het voor elkaar krijgen om een pc te runnen enzo...
daar zijn ze dan wel weer slim genoeg voor hey?
wat is uw mening? hierover?