abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87428215
ja die reactie krijg je, breng m morgenochtend terug.
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:06:53 #102
320136 Minister_Magier
Ik ben de weg en de waarheid
pi_87428268
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:03 schreef OVfietsje55 het volgende:
verder wist natuurlijk ook wel dat fok bekend staat als een vrij triest forum maar hier zijn nou eenmaal veel mensen en snelle reacties.
Ja puberale rotzooi hier, maar je TT lokt ook wat uit he?

Het is mij trouwens wel een paar keer gelukt om een topic te openen waar ik alleen maar positieve reacties op kreeg, dus dat is weer de andere kant van FOK!
we communiceren op meerdere niveaus
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:06:59 #103
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_87428277
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:34 schreef OVfietsje55 het volgende:

[..]

volgens mij lul jij ook maar wat in het rond, want je geeft geen inhoudelijke reactie op mijn laatste posts en beschuldigd nu iemand van fietsen-diefstal die er helemaal niks mee te maken heeft.
Ik geef in die zin een inhoudelijke reactie, in dat ik de feiten noem. Dat jij alles probeert te bagatelliseren en recht te kletsen en vervolgens hoopt dat mensen daarin trappen, maakt mijn stelling niet minder waar. Jij haalt er alleen een hoop irrelevante poeha bij.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_87428350
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:06 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ik geef in die zin een inhoudelijke reactie, in dat ik de feiten noem. Dat jij alles probeert te bagatelliseren en recht te kletsen en vervolgens hoopt dat mensen daarin trappen, maakt mijn stelling niet minder waar. Jij haalt er alleen een hoop irrelevante poeha bij.
je reageerde helemaal niet op mij maar op een andere user, lees maar ff terug.
pi_87428384
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:06 schreef Minister_Magier het volgende:

[..]

Ja puberale rotzooi hier, maar je TT lokt ook wat uit he?

inderdaad, zie post hier 2 boven ook zon pubertje die internet held komt spelen
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:15:34 #106
320136 Minister_Magier
pi_87428719
Nou alles klaar toch, jij hebt een andere visie, je weet nu wat je wilt, de fiets gaat terug naar het OV bureau, je post morgen nog even hoe het gegaan is.

Bijkomende voordelen, OV bedrijf heeft zijn fiets terug en de klant hoeft geen 250 boete te betalen. En zo houden die (toeristen) toch een positieve indruk over aan Amsterdam.

En jij kan weer met een schoon karma gaan slapen.
pi_87429099
en de mensen die op t begin allemaal gingen schreeuwen hebben heel misschien ingezien dat ze alles niet zo zwart-wit moeten bekijken.

Vergiffenis en leren van fouten is een groot onderdeel van wat onze maatschappij sterk maakt, vroeger was het inderdaad. dief=dief en op de brandstapel. nu is er de ruimte voor mensen om zelf na te denken over hun doen en laten.
Een forum zou daar een mooi onderdeel van kunnen zijn, het is de D66 die ook nog opkomt voor onze privacy recht en dit is wat mij betreft een mooi voorbeeld.

als voortaan een situatie als deze zich voordoet probeer mensen dan aan te zetten alsnog het juiste te doen, ipv gelijk de topic titel te veranderen en zijn IP adres doormailen aan OV.

echt zo zielig van de MODS hier, ik kom hier toch duidelijk met de intensie om mijn actie nog enigsinds recht te zetten.
pi_87429176
tnx @ magier voor je open minded insteek en wat tegengewicht aan de puber en internet-helden te geven hier.
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:34:49 #109
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_87429641
Tering, wat een moraalridders hiero op FOK! Breng die fiets terug naar dat bedrijf, zorg dat de huurder zijn boete wordt ingetrokken en ga naar huis.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 oktober 2010 @ 19:39:46 #110
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_87429887
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:48 schreef OVfietsje55 het volgende:
en nogmaals : ik heb m niet uit een tuin meegenomen ofzo, ik liep gewoon zat naar huis met een maat en dat ding staat recht langs de weg tegen een boom met een sleutel erin.

op 1 van de drukste grachten van amsterdam rond 4:00 snachts, dat ding staat er de volgende ochtend gewoon niet meer.
Als jij hem meeneemt niet nee :')
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_87430197
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:39 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Als jij hem meeneemt niet nee :')
dus jij gelooft in de algemene goedheid van de mens/maatschappij? ( er lopen nou eenmaal veel mensen over de prinsengracht snachts)

mooie gedachte maar is helaas niet de realiteit, wil je dit creeeren? dan zul je inhoudelijk in moeten gaan op mensen die fout bezig zijn en niet alleen maar verwijten gooien. dat werkt namelijk averechts.
pi_87430344
stukje opvoedkunde van een fietsendief :+
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 oktober 2010 @ 19:49:53 #113
13151 crew  Rewimo
pi_87430384
Nee lekker, ik zal die fiets maar jatten want anders doet een ander het wel. Lekkere mentaliteit :{w
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_87430471
in dit geval is het gewoon de realiteit, in amsterdam is fietsen jatten en grotere plaag dan pvv stemmers in limburg.
pi_87430731
Fietsen worden overal veel gejat niet alleen in Amsterdam
pi_87430961
naja ik ben er wel klaar mee verder, het enige wat jullie kunnen is een populistisch standpunt innemen en daar aan vastklampen,inhoudelijk reageren doen jullie allang niet meer en jullie herhalen elkaar allemaal.

zelfde geldt voor mensen die erg radicaal religieus zijn btw

echt jammer dat mensen zelf niet meer na kunnen denken en bereid zijn elkaar advies te geven en te ondersteunen ( muv van een enkeling) het is een groot verlies voor onze maatschappij en het speelt zich overal af in deze tijdsgeest!

ga toch fietsen, later!

[ Bericht 1% gewijzigd door OVfietsje55 op 11-10-2010 21:37:00 ]
  maandag 11 oktober 2010 @ 23:49:50 #117
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_87442473
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:02 schreef OVfietsje55 het volgende:
naja ik ben er wel klaar mee verder, het enige wat jullie kunnen is een populistisch standpunt innemen en daar aan vastklampen,inhoudelijk reageren doen jullie allang niet meer en jullie herhalen elkaar allemaal.

zelfde geldt voor mensen die erg radicaal religieus zijn btw

echt jammer dat mensen zelf niet meer na kunnen denken en bereid zijn elkaar advies te geven en te ondersteunen ( muv van een enkeling) het is een groot verlies voor onze maatschappij en het speelt zich overal af in deze tijdsgeest!

ga toch fietsen, later!
Boe-fucking-hoe troll, ga lekker fietsen jatten. Gewoon inleveren die handel en niet janken. Vanwaar sowieso je bemoeizucht? Breng het ding gewoon terug ipv het te jatten. Zal jou worst zijn dat die mensen wel of geen 250 euro terugkrijgen! Ze hadden hem godverdomme in de eerste plaats niet onbeheerd en met open slot neer moeten zetten. :')
Dat is net alsof iemand voor je een portemonnee uit iemands zak rooft, de lege portemonnee neergooit en jij hem opraapt en zegt: "Iemand heeft hem net uit uw zak geroofd, maar alstublieft! Er zal wel een euro of 1000 in gezeten hebben, hier!"

[ Bericht 24% gewijzigd door Sigmund666 op 11-10-2010 23:56:06 ]
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_87451441
edit: doe normaal

[ Bericht 91% gewijzigd door Five_Horizons op 12-10-2010 11:45:10 ]
pi_87451813
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 15:24 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Bron

Nu tevreden? Eigenaar krijgt zijn geld gewoon terug. Tenzij jij twee jaar wacht met die fiets terugbrengen :')
_O_
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_87454517
quote:
Indien de Pashouder casu quo Abonnementhouder of een derde, na verlies of
diefstal als bedoeld in lid 2, binnen twee jaar daarna de vermiste of gestolen OVfiets
retourneert aan NS OV-fiets, dan wordt het ingevolge lid 2 van dit artikel
betaalde bedrag in mindering gebracht op het door de Pashouder casu quo
Abonnementhouder aan NS OV-fiets verschuldigde bedrag.
Als er geen bedrag
meer is verschuldigd dan zal het bedrag aan abonnementhouder worden
uitbetaald. Onder het aan NS OV-fiets verschuldigde bedrag wordt mede
begrepen het bedrag voor herstel van de desbetreffende OV-fiets(en). Indien de
kosten voor herstel van de OV-fiets meer bedragen dan het door de
Abonnementhouder/Pashouder aan NS OV-fiets ingevolge dit artikel betaalde,
dan worden die hogere kosten niet op de Abonnementhouder/Pashouder
verhaald.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:51:44 #121
13151 crew  Rewimo
pi_87455540
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:52:02 #122
13151 crew  Rewimo
pi_87455546
pi_87458347
Ik heb zo ook een keer een fiets meegenomen uit stad na het stappen..
Fiets twv. 1250 euro (had precies het zelfde), met sleutels er op.. Ik heb hem op slot gedaan en nam de sleutels mee, ben wezen stappen en einde van de avond lag de fiets er nog dus meegenomen.
Op de sleutelhanger stond gelukkig een telefoonnummer, dus om 7uur smorgens gebeld om te melden dat ik de fiets heb meegenomen, want anders zou ie door een ander meegenomen zijn ;)

Fiets werd de dag later opgehaald ^O^
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:28:09 #124
320136 Minister_Magier
pi_87458946
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:23 schreef einschtein het volgende:

[..]

Dus diegene moet eerst wel het bedrag voorschieten en er op hopen dat de fiets in goede orde wordt terug gebracht, anders moet hij de schade alsnog betalen.
pi_87460273
quote:
Godver. Heb niet het hele topic gelezen. Was beetje lui. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')