Oh dan ben je best al een eindje !quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:09 schreef DeZwabber het volgende:
ja ik ben verdergegaan in hard boiled wonderland natuurlijk
ben net voorbij de indiana jones scene met de bloedzuigers en het water enzo
quote:
tof boek, en inderdaad, als je er een beetje in komt zit er zowaar nog een simpele duidelijke verhaallijn in ookquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dan ben je best al een eindje !
Wat vind je ervan totnutoe?
Ik zweer het, het lijkt de ingewikkelste en raarste van allemaal, maar uiteindelijk is deze de enige die te volgen valtquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tof boek, en inderdaad, als je er een beetje in komt zit er zowaar nog een simpele duidelijke verhaallijn in ook
enjoyquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga mijn exotische yoghurtje van de Aldi nuttigen.
Hai Jamaica heet dees![]()
Pina Colada smaak, ik ben es benieuwd!
We hadden heul geen hulptroepen nodigquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:15 schreef DeZwabber het volgende:
te laat miauw, de strijd is gestreden
Dat hoop ik ja!quote:
Miauw was voor mijquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:15 schreef DeZwabber het volgende:
thank youquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:16 schreef Loveless85 het volgende:
Miauw hier![]()
En Zwabber, you make me proud
Wat, waar?quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:15 schreef DeZwabber het volgende:
quote:
Hmm, die klinkt wel lekker.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga mijn exotische yoghurtje van de Aldi nuttigen.
Hai Jamaica heet dees![]()
Pina Colada smaak, ik ben es benieuwd!
Ik moet nog steeds een lepeltje gaan pakkenquote:
of ze besluiten dat ESF ook een talentenjacht is en moet je maar in TAL terechtquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:19 schreef DeZwabber het volgende:
wanneer gaat dat hellhole weer open?
en gaat de oude weer open of komt er een nieuwe?
Die hellhole waar je die leuke smilies voor hebt gemaakt bedoel je?quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:19 schreef DeZwabber het volgende:
wanneer gaat dat hellhole weer open?
en gaat de oude weer open of komt er een nieuwe?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
of ze besluiten dat ESF ok een talentenjacht is en moet je maar in TAL terecht
nee, vorige keer ging hij in januari open ofzo?quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:21 schreef oh-oh het volgende:
Is het alweer de ESF tijd van het jaar dan ?
Dan alquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Die hellhole waar je die leuke smilies voor hebt gemaakt bedoel je?
Volgend jaar eentje met 3Js ipv een roze draaiorgel![]()
Januari weer denk ik.
Voor mij is het altijd ESF tijd van het jaarquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:21 schreef oh-oh het volgende:
Is het alweer de ESF tijd van het jaar dan ?
als talent echt een rol speelde konden ze na idols 1 meteen inpakkenquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yeah right, talent en ESF , Zwabke toch
![]()
Hmm goede van je Zwabber. Ik zou hem even in de ideeenbus bij forum@fok.nl deponerenquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
of ze besluiten dat ESF ook een talentenjacht is en moet je maar in TAL terecht
Dit jaar was het ook al in januari open volgens mij hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan alDas toch best vroeg, het festival zelf is toch pas in Juni ofzo?
Ja das duidelijkquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor mij is het altijd ESF tijd van het jaar
je hebt eerst nog een half jaar trosbagger en geroezemoesquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan alDas toch best vroeg, het festival zelf is toch pas in Juni ofzo?
Ik verheug me nu al op de reactie van yvonnequote:Op maandag 11 oktober 2010 14:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm goede van je Zwabber. Ik zou hem even in de ideeenbus bij forum@fok.nl deponeren
Oh dan valt het wel mee jaquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit jaar was het ook al in januari open volgens mij hoor
Eind februari is meestal het NSF en in mei het ESF.
Dat klinkt echt heel erg lekker, zowel de gelei als de kastanjes. Ik kreeg van mn ma een grote zak walnoten. Die zijn ook lekker maar nog leuker als hondenspeelgoedquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:22 schreef Strega het volgende:
Ik heb hier zo'n 12 potten kweeperengelei staan. Vaan een prachtige kleur en hij ruikt lekker.
Ik heb er wat citroenverbena, kardemom en kaneel door gedaan. Net geptobeerd op een beschuitje!![]()
Heerlijk, lekker fris zuur/zoet. Nu de andere helft nog verwerken![]()
En we hebben veel tamme kastanjes dit jaar! Dat word weer pellen en invriezen.
Jij weet dr ook meer van dan goed voor je is vriendje!quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je hebt eerst nog een half jaar trosbagger en geroezemoes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |