Maar koopwoningen staan toch enkel in straten met nette mensenquote:Op maandag 8 november 2010 11:45 schreef eleusis het volgende:
Komt echt niks nieuws bij de laatste weken hier.
Mja één op zich wel-aardig pandje voor ¤475k. Helaas wel in een pauperstraat
Dat match'ed niet echt in mijn gedachten.. 475k én een pauperstraat???? Hoeveel moet je dan dokken om in in jouw buurt in een normale straat te wonnen?quote:Op maandag 8 november 2010 11:45 schreef eleusis het volgende:
Komt echt niks nieuws bij de laatste weken hier.
Mja één op zich wel-aardig pandje voor ¤475k. Helaas wel in een pauperstraat
Waarschijnlijk huurwoningen aan de overkant.quote:Op maandag 8 november 2010 12:10 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Maar koopwoningen staan toch enkel in straten met nette mensen![]()
Als zo'n woning in een pauperstraat staat is ze nog geen eens de helft van de helft waard toch?
Nou ja, ik overdrijf een beetje. Ik bedoel niet een complete onfatsoenlijke achterbuurtwijk, maar wel een straat met voornamelijk woningen van rond de ¤200k en dan één hoekhuis voor meer. Geen Tarkan klinkend uit de ramen, maar André Hazes dus.quote:Op maandag 8 november 2010 12:30 schreef antfukker het volgende:
Dat match'ed niet echt in mijn gedachten.. 475k én een pauperstraat???? Hoeveel moet je dan dokken om in in jouw buurt in een normale straat te wonnen?
Geen wonder dus dat mijn overburen hun huis niet verkocht krijgenquote:Op maandag 8 november 2010 12:42 schreef Bayswater het volgende:
Waarschijnlijk huurwoningen aan de overkant.
223.001quote:Op maandag 8 november 2010 10:25 schreef antfukker het volgende:
[..]
223.053 huizen te koop
And rising
Wauw... 50 huizen op een dag, dat zijn nog geen 20.000 huizen per jaarquote:
Ik vermoed dat de rabobank alvast wat huizen heeft laten slopenquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:14 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Manipulatie! Vierendelen die schavuiten!
Het valt op dat huurwoningen met een goede zonligging wel verkocht worden, de corporatie blijft zitten met de matige plekkenquote:Op maandag 8 november 2010 12:42 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Waarschijnlijk huurwoningen aan de overkant.
Je bedoelt de huurders blijven met de matige plekken zitten...quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:54 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Het valt op dat huurwoningen met een goede zonligging wel verkocht worden, de corporatie blijft zitten met de matige plekken
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:06 schreef Sjabba het volgende:
Je bedoelt de huurders blijven met de matige plekken zitten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
222.826 huizen te koopquote:
Ooh noesquote:
O nee, wat gebeurd er!?!?!?!? Naja simpel het kan 2 dingen betekenen, of woningen worden weer verkocht, of mensen halen de woning uit de verkoop, omdat ze de moed opgegeven hebbenquote:
Haha, okquote:Op donderdag 11 november 2010 08:33 schreef Bayswater het volgende:
Toch vlakt het af, waar we eerst er 300 per dag omhoog gingen is het nu al een tijdje 222-223
En net als in het echt zijn het de ouwetjes die de file weer opnieuw veroorzaken door niets terug te kopen.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:48 schreef Bayswater het volgende:
Meneer B wil woning meneer A kopen maar moet zijn woning eerst verkopen van de bank om hypotheek voor A te krijgen. Gevolg meneer B zet zijn woning te koop en dan verschijnt er ook meneer C om de hoek die interesse heeft in woning B, maar enz. Gevolg is, 3 of meer woningen te koop. Er wordt in principe niets kunstmatig hoog gehouden, vergelijk het meer met het ontstaan van een file. Nummer 1 op zijn rem met als gevolg de volgende 100 staan ook stil, maar het gaat vanzelf weer rijden.
Echt een beroerde vergelijking, op de woningmarkt is geen file, die was er... waardoor er massaal mensen over de vluchtstrook gingen rijden en daar een vette boete voor kregen nl. een heel duur prijskaartje voor de aangeschafte woning (ikke eerst... ik sla je de oogballen uit je lijf met een dikke zak geleend geldquote:Op donderdag 11 november 2010 09:48 schreef Bayswater het volgende:
Meneer B wil woning meneer A kopen maar moet zijn woning eerst verkopen van de bank om hypotheek voor A te krijgen. Gevolg meneer B zet zijn woning te koop en dan verschijnt er ook meneer C om de hoek die interesse heeft in woning B, maar enz. Gevolg is, 3 of meer woningen te koop. Er wordt in principe niets kunstmatig hoog gehouden, vergelijk het meer met het ontstaan van een file. Nummer 1 op zijn rem met als gevolg de volgende 100 staan ook stil, maar het gaat vanzelf weer rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |