quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
![]()
Die kleine van ons boert dat wil je niet weten na d'r eten![]()
En als ze vlees heeft gegeten veegt ze d'r bek aan je af
Ik zeg doen!quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:15 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dat is waar... Hmm, zal ik gewoon op de verzendknop drukken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is het geworden....Heb nog niet op verzenden gedrukt om falen te voorkomen
![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:17 schreef Cyntiaa het volgende:KLIK KLIK KLIKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is het geworden....Heb nog niet op verzenden gedrukt om falen te voorkomen
![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:17 schreef Cyntiaa het volgende:Moeten daar niet nog minstens 2 items bij? Ervan uitgaande dat je Remover als 2 lakkies geldtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is het geworden....Heb nog niet op verzenden gedrukt om falen te voorkomen
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
9 lakkiesssquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:22 schreef Cyntiaa het volgende:
Haha, mij er een beetje toe zetten om nog meer te bestellen
Hoeveel past er eigenlijk in het flat boxje?
9!quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:22 schreef Cyntiaa het volgende:
Het zou pas falen zijn als je het doosje niet volstopt, zonde van je verzendkosten. Als je dan bedenkt dat een extra china glaze van $3 omgerekend zon ¤2.50 isquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:22 schreef Cyntiaa het volgende:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:28 schreef Sharana_LV het volgende:
i heb gister mijn nagels koter gemaakt, maar vind ze toch wat te kort
Bij wat? TD?quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:28 schreef Cyntiaa het volgende:
Wil er nog iemand iets bestellen? Ik wil niet alleen falen
Verwacht van de armband maar niet te veelquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:37 schreef Cyntiaa het volgende:
Er zitten 5 lakjes inplus de gratis armband, benieuwd of het wat is
ik vind die armband echt oerlelijkquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:37 schreef Cyntiaa het volgende:
Er zitten 5 lakjes inplus de gratis armband, benieuwd of het wat is
ach het neemt toch geen plek in dus boeiendquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:41 schreef Cyntiaa het volgende:
Is het een lelijk ding? Dan haal ik hem er miss wel uit
4 plekjes idd T.
totaal niet interessantquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
http://www.modelsownit.com/blog/new-polish-colours/
![]()
¤ 1.76 of het moeten erg kleine potjes zijn dan is het minder.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:23 schreef Cyntiaa het volgende:
Wat zou het verzenden van 3 lakjes binnen NL kosten? Bubbelenveloppen heb ik al in diverse maten...
Het is 9 lakkies in een box he, niet 9 lakkies + remover oid. Weet niet of je die eruit had gehaald, dat kan ik niet uit je posts halenquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:41 schreef Cyntiaa het volgende:
Is het een lelijk ding? Dan haal ik hem er miss wel uit
4 plekjes idd T.
Nee die komen morgen ze staan nu in Parijs. Er was wat gedoe met het verzenden uit de VSquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:27 schreef Ooi86 het volgende:
Ej Bubs, zouden die RBL'en vandaag nou nog komen?
Okee, ik was gewoon even benieuwd. Klinkt eigenlijk wel chique, dat mijn RBL's in zijn geweestquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee die komen morgen ze staan nu in Parijs. Er was wat gedoe met het verzenden uit de VS
Samen falen is toch leuker?quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:48 schreef Cyntiaa het volgende:
Zo, heb ik in ieder geval niet in mijn eentje lopen falen
quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:47 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Okee, ik was gewoon even benieuwd. Klinkt eigenlijk wel chique, dat mijn RBL's in zijn geweest
Ja hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
![]()
Zijn er nog mensen omgeving Breda die interesse hebben in Gelnagels?
Ik wel hoor Bubs! Mijn mama denk ik ook wel hahaquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
![]()
Zijn er nog mensen omgeving Breda die interesse hebben in Gelnagels?
Hoe laat?quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Kan je evt op 30/10 & 27/11?
Bedoel ik![]()
Oke tnx! ik zal jullie noterenquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:14 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik wel hoor Bubs! Mijn mama denk ik ook wel hahaDus mocht je ooit eens een model oid nodig hebben
Haha welke dan?quote:
grrrrquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
![]()
30e heeft dochterlief 's avonds een Halloweenfeest wat de nodige voorbereidinge nodig heeft...quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Kan je evt op 30/10 & 27/11?
Bedoel ik![]()
Nice.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:07 schreef DeltaCephei het volgende:
Hebben er al dames hun ASOS binnen? Mijn mini-bestelling () zou vandaag komen. Early christmas present.
'If your order is late, send an email to late@asos.com. We'll reply within 60 minutes, refund your delivery charge and give you 10% off your next order.'
Dus als hij vandaag niet komt, vanavond ff mailen
Handig.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:30 schreef Diconnected het volgende:
Zo sjezus, heb net een heel rondje door de wijk gefietst dankzij de doktersassistentstom wijf had geen recept doorgestuurd naar de apotheek voor m'n mams, dus ik naar apotheek. Geen recept. Ik naar Lidl (andere kant v/d wijk), daarna door naar de huisarts, daar gevraagd waarom er geen recept was bij de apotheek. Zegt ze doodleuk dat ze dat was vergeten.
Ze zou hem gelijk doorsturen, dus ik weer naar de apotheek gefietst. Aargh. Vermoeiend
![]()
Maar ik ga wel zo pannenkoeken bakken![]()
De 30ste en de 27ste moet dezelfde persoon zijn, maar lief dat je wel zou willenquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:19 schreef vamperotica het volgende:
[..]
30e heeft dochterlief 's avonds een Halloweenfeest wat de nodige voorbereidinge nodig heeft...
27e was de meet toch?
Mocht je op de 27e echt vasdt komen te zitten geef maar een gil...Meets komen er vast wel meer!
Wel gezondquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:30 schreef Diconnected het volgende:
Zo sjezus, heb net een heel rondje door de wijk gefietst dankzij de doktersassistentstom wijf had geen recept doorgestuurd naar de apotheek voor m'n mams, dus ik naar apotheek. Geen recept. Ik naar Lidl (andere kant v/d wijk), daarna door naar de huisarts, daar gevraagd waarom er geen recept was bij de apotheek. Zegt ze doodleuk dat ze dat was vergeten.
Ze zou hem gelijk doorsturen, dus ik weer naar de apotheek gefietst. Aargh. Vermoeiend
![]()
Maar ik ga wel zo pannenkoeken bakken![]()
Prussian Blue (Matt), Garnet, Purple Pearlquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
![]()
HEY ik wil bij jou komen eten!quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:38 schreef Diconnected het volgende:
Ja wel gezond ja. En daarom ga ik nu pannenkoeken bakken
Nu nog 4!quote:
liefffffquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:59 schreef Sharana_LV het volgende:
toen ik net naar het postkantoor ging volgde mijn katje mij, bleef buiten zitten en liep daarna weer mee terug naar huis
Whehehehe!quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:00 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ NAAE HUIIIIIS!!!!
NU NU NU NU NU NU RENNEEEEEENNNN!!!
Fotoooo's!!quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik draag Glacier Bay Blues echt niet vaak genoeg.
ik voelde mij vandaag echt een debiel, ik ging lakje zoeken en kwam er echt 2340923840923 tegen die ZO mooi zijn en nog nooit opgehad!quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik draag Glacier Bay Blues echt niet vaak genoeg.
Moment, hand twee moest nog.quote:
Waarom debiel? Das toch leuk?quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik voelde mij vandaag echt een debiel, ik ging lakje zoeken en kwam er echt 2340923840923 tegen die ZO mooi zijn en nog nooit opgehad!
Ik heb alle tijd want ik heb hem toch al besteldquote:
Daar ga je geen spijt van krijgenquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:19 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb alle tijd want ik heb hem toch al besteld
Toffe verrassingen zijn dat.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik voelde mij vandaag echt een debiel, ik ging lakje zoeken en kwam er echt 2340923840923 tegen die ZO mooi zijn en nog nooit opgehad!
omdat ik altijd loop te zeiken dat ik nieuwe wilquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Waarom debiel? Das toch leuk?
Ik kwam laatst ook een juweeltje tegen in m'n helmer, gelijk opgedaan ook
¤ 5,10 per flesje bij Alice & Jo's http://www.alicejohavesen(...)rt&Itemid=28&lang=nlquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:38 schreef Mirjam het volgende:
wisten jullie dat barry m ook crackpolish heeft? daar noemen ze 't alleen wel 'Barry M Instant Nail Effects'
enm 't kost vast ook niet hetzelfde als p2
[ afbeelding ]
Van die uitwasverf kopen en gewoon kijken of het je staat.. zo niet.. dan ff 5 keer je haar wassenquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil mn haar eigenlijk zwart maar ik ben een bleekscheet
WAT MOET IK DOEN
Ben nu bij de kapperquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:47 schreef Loqi het volgende:
[..]
Van die uitwasverf kopen en gewoon kijken of het je staat.. zo niet.. dan ff 5 keer je haar wassen
Eerst een keer een hele donkerbruine spoeling proberen??quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil mn haar eigenlijk zwart maar ik ben een bleekscheet
WAT MOET IK DOEN
Ik hebniets gehadquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:58 schreef mirannie het volgende:
Heeft iedereen nou vandaag de Asos binnen gekregen?? Anders kunnen we allemaal gaan mailen voor korting
[..]
Eerst een keer een hele donkerbruine spoeling proberen??
quote:
Nope ik ook niet, mail word zo verstuurd.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:58 schreef mirannie het volgende:
Heeft iedereen nou vandaag de Asos binnen gekregen?? Anders kunnen we allemaal gaan mailen voor korting
[..]
Eerst een keer een hele donkerbruine spoeling proberen??
Straks even kijken of er een briefje van de postbode ligt, maar acht de kans zeer klein. Normaal komen ze nooit op maandag.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nope ik ook niet, mail word zo verstuurd.
Als ie bij de douane ligt word ie wel geupdatequote:Op maandag 11 oktober 2010 18:26 schreef deerntie het volgende:
Hallo dames!
Ik heb dik 2 weken geleden o.a. de burlesques besteld bij TD, maar nog niets ontvangen. Ik herinner mij dat soms track # wel, en andere keren niet wordt geupdate. Misschien weten jullie dit: wordt deze geupdate als hij bij de douane ligt of niet?
Oke dankje!quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als ie bij de douane ligt word ie wel geupdate
bij mij is hij ook al een week te laat en niet geupdate, gok dat hij gewoon bij de douane ligt hoor ..quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:39 schreef deerntie het volgende:
[..]
Oke dankje!
Geen goed teken dus, want de status is niet geupdate. Ben bang dat ie dan zoek is geraakt. Net als zoveel post de laaste tijd
Oke dan wacht ik het nog even af. Hoe lang duurt het ongeveer voordat pakketjes vrijgegeven worden door de douane? Laatste pakketje van mij die bij de douane lag heeft daar niet langer dan een paar dagen gelegen... maar vermoed dat dat niet echt representatief isquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bij mij is hij ook al een week te laat en niet geupdate, gok dat hij gewoon bij de douane ligt hoor ..
http://www.asos.com/infopages/pgehelpdesk.aspx#/level10quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:40 schreef tliciouz het volgende:
Delta, even een vraagje voor ik ga mailen. Waar heb je dat gevonden? Want ik kan het niet terug vinden op de site zelf. Niet dat het dadelijk alleen van toepassing is binnen de uk, en niet voor NL.
Kunenn we er niet al 1 plannen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:30 schreef buzzwheedle het volgende:
ooh mirjam, een miinimeet bij jou lijkt mij ook wel leuken most of all lekker dichtbij (in verhouding tot eindhoven en tilburg)
ik ben net aan het printenquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:44 schreef buzzwheedle het volgende:
het maakt mij niet zoveel uit, ik kan alleen niet op 30 oktober (lekker halloween vieren)
Da's ook leuk!quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:49 schreef buzzwheedle het volgende:
joh, wij doen het iets minder uitgebreid, speurtocht uitzetten voor 7 kleintjes (van 3 tot 7 jaar) en dan rond 5 uur lekker buffetje (we maken allemaal griezeldingen, op kinderniveau) vorig jaar had ik een quiche gemaakt in de vorm van een man, en toen een mes in zn buik gestoken zodat de kersen eral uit kwamen., en spinnen van dropveters
ik ookquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:55 schreef buzzwheedle het volgende:
das vast iets meer werk, als dat ik ga hebben. maar ik vind halloween een van de leukste feesten van het jaar
dat is echt niet storend bij dat lakjequote:Op maandag 11 oktober 2010 20:25 schreef tliciouz het volgende:
Ja ik krijg hem ook. Vind hem zo mooi.
Heb ook essie sew psyched besteld maar nu ben ik er achter gekomen dat er een shimmer in zit.
Pfjieuw!quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is echt niet storend bij dat lakje
max 3 wekenquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:06 schreef deerntie het volgende:
[..]
Oke dan wacht ik het nog even af. Hoe lang duurt het ongeveer voordat pakketjes vrijgegeven worden door de douane? Laatste pakketje van mij die bij de douane lag heeft daar niet langer dan een paar dagen gelegen... maar vermoed dat dat niet echt representatief is
Oe da klinkt gaaf!!!quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:49 schreef buzzwheedle het volgende:
joh, wij doen het iets minder uitgebreid, speurtocht uitzetten voor 7 kleintjes (van 3 tot 7 jaar) en dan rond 5 uur lekker buffetje (we maken allemaal griezeldingen, op kinderniveau) vorig jaar had ik een quiche gemaakt in de vorm van een man, en toen een mes in zn buik gestoken zodat de kersen eral uit kwamen., en spinnen van dropveters
Oh.... Da's balen!quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
De 30ste en de 27ste moet dezelfde persoon zijn, maar lief dat je wel zou willen
Jaaaa! Ik zit op het puntje van de bank! Stond op de Greys Anatomy hyves dat het na vanavond nooit meer hetzelfde zou zijnquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:39 schreef PriemGirl het volgende:
Wat?? Freaking spannend by grey's anatomy
Niet lezen als je het nog niet wilt weten.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:44 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jaaaa! Ik zit op het puntje van de bank! Stond op de Greys Anatomy hyves dat het na vanavond nooit meer hetzelfde zou zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Ieeeeekkkk* *kijkt vlug weer verder*
[ Bericht 13% gewijzigd door Mirjam op 11-10-2010 21:09:48 (spoileren ;() ]No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Hello Jochem
Thank you for your email and I am sorry to hear that you are waiting for your order to arrive.
I can see that your order was placed on the 02/10/10 and we advise that orders usually take up to 6 working days to be delivered, so your parcel should have arrived by 11/10/10.
To allow for any postal delays, we do ask that you allow an extra 6 working days for your delivery on top of the above timescale. In the unlikely event your order is not delivered by 19/10/10 please let us know as we can then look into this and find the best resolution for you.
It might also be useful to know that this parcel is due to be delivered by your domestic postal service and a tracking number is not available for this package.
Thanks for being so patient, and please let me know if there’s anything else I can help you with.
All the best,
Julia L
quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet lezen als je het nog niet wilt weten.Dat is het inddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verder nog niets vertellen hoor! Ik hoop maar dat Meredith en Derek niets overkomen
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Ik heb het netjes in een spoiler gezet.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:06 schreef Daph_ het volgende:
Bedankt voor de spoiler van Greys, dat wilde ik dus NIET weten.
Verder houd ik mijn mond dicht. Maar ik dacht dat ik toen gewoon mee keek met NL. Dat blijkt dus niet zo te zijn.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:06 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat is het inddverder nog niets vertellen hoor! Ik hoop maar dat Meredith en Derek niets overkomen
Ja maar PriemGirl niet.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb het netjes in een spoiler gezet.
Geen idee, ik draag dat lakje eigenlijk nooitquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:36 schreef Mirjam het volgende:
zijn er hier dames die wel eens l'oreal star magnet gebruiken?
kan het zo zijn dat de ster na het opdoen van topcoat minder wordt of zelfs vervaagt?
dat is me gebeurd, en ik snap niet waarom
Jij krijgt er dus uberhaubt al een ster in, dat lukt me niet eensquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:36 schreef Mirjam het volgende:
zijn er hier dames die wel eens l'oreal star magnet gebruiken?
kan het zo zijn dat de ster na het opdoen van topcoat minder wordt of zelfs vervaagt?
dat is me gebeurd, en ik snap niet waarom
niet?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:00 schreef bibi het volgende:
[..]
Jij krijgt er dus uberhaubt al een ster in, dat lukt me niet eens
Inderdaad in de reclame was al te zien wat er ongeveer zou gebeuren dus priem heeft niet gespoilerdquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:11 schreef PriemGirl het volgende:
Hu? Ze hadden het al getoond; dus vandaar. Naja ook goed.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
Help, ik heb net voor 175 euro aan halloweenspul besteld
Uiteraard, dat ga ik niet zelf lappenquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uit de 'buurtpot' mag ik hopen??
tis niet voor mezelf hequote:Op maandag 11 oktober 2010 22:36 schreef PriemGirl het volgende:
Lol SQ... Freak.. *heeft, behalve pompoenlampjes, niks halloween-achtigs in huis*
Dat het maar gauw december is en ik mijn huis lekker kitcherig kan versieren voor kerst![]()
Maar goed.. Ik ga naar bed. Laatste paar dagen slaat de moeheid weer erg toe. Truste meiden !
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:35 schreef princess-a het volgende:
Ik lig in een deuk hier in mn eentjeOp Hyves zie je altijd "Waar Nederland over praat" en onder het kopje "Grey's Anatomy" staat er deze wie wat waar;
Lange daag! maar de ierste prissentaties wal al daorop zitte.. de moeilijkste motte allein nog komme Dinkse: ff ein eurke relaxe met grey's anatomy! Nae dus! Waat ein heftige oetzending!!
wuuuuuutttt?
Hoe bedoel je Limburgsquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:35 schreef princess-a het volgende:
Ik lig in een deuk hier in mn eentjeOp Hyves zie je altijd "Waar Nederland over praat" en onder het kopje "Grey's Anatomy" staat er deze wie wat waar;
Lange daag! maar de ierste prissentaties wal al daorop zitte.. de moeilijkste motte allein nog komme Dinkse: ff ein eurke relaxe met grey's anatomy! Nae dus! Waat ein heftige oetzending!!
wuuuuuutttt?
Als je ster al niet zo duidelijk is zakken de deeltjes weer terug jaquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
niet?
tip: 1 voor 1!
dus: 1 nagel lakken, en meteen supersneldirectnumeteen () die magneet ertegen. klem je nagel achter dat uitsteekseldingetje.
en dan pas de volgende. het spul werkt enkelt als het nat is.
dan moet 't goed komen
Dat is mijn dialect, en ik durf te wedden als ik het langzaam uitspreek dat je het verstaatquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:35 schreef princess-a het volgende:
wuuuuuutttt?
Oh ik ben 'het'quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hoe bedoel je Limburgs. Ik heb een half jaar gewerkt in Venlo, daar praat het allemaal zo.
Welk dialect spreek je dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:42 schreef Cyntiaa het volgende:
Dialecten zijn mooiHoewel het steeds minder gebruikelijk is om gewoon lekker plat te praten..
Tenzij ik bij mijn ouders ben
ja, of ik nog 6 werkdagen wil wachten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:12 schreef tliciouz het volgende:
Hebben de dames ook al een mailtje van asos terug?
Ja ik dus ook. Vond het een beetje een vreemde mail. Dat staat niet eens aangegeven op de site.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:55 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
ja, of ik nog 6 werkdagen wil wachten.
Jup, aangezien ik daar ook zo werd behandeld. Niemand die even overschakeld op ABN als je uitlegt dat je het niet verstaat.quote:
Maar dan moet je als website niet zo'n belofte doen, vind ik dan weer. Of een uitsluiting maken voor sale artikelen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
zo gek vind ik het niet. Stel schrapers ook, lakjes kopen voor een euro en dan ook nog gaan mauwen als het wat langer duurt
Dat is wel lulligquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jup, aangezien ik daar ook zo werd behandeld. Niemand die even overschakeld op ABN als je uitlegt dat je het niet verstaat.
Ja, en dat was echt mijn dagelijkse ervaring. Gelukkig ging het na 3 maanden wel beter hoor en als ik het zo lees haal ik het er ook hendig uitquote:
Bij mij zaten er ook duurdere bij heur!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
zo gek vind ik het niet. Stel schrapers ook, lakjes kopen voor een euro en dan ook nog gaan mauwen als het wat langer duurt
6 jaar met limburgers gestudeerd hier, ik herken het euvelquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, en dat was echt mijn dagelijkse ervaring. Gelukkig ging het na 3 maanden wel beter hoor en als ik het zo lees haal ik het er ook hendig uit.
Oh ik vind het niet zo heel raar aangezien ze er niets aan kunnen doen als het eenmaal verzonden is.. Ligt waarschijnlijk aan TNT ofzo.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik dus ook. Vond het een beetje een vreemde mail. Dat staat niet eens aangegeven op de site.
Nu ga ik me natuurlijk elke dag verheugen en als TNT voorbij rijdt ASOS ASOS ASOOSSSS denken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat ook ja. Niet dat ik ga zeuren om 3 pond of wat het ook is maar ze moeten zich wel aan de afspraak houden natuurlijk.
Dat ook ja. Niet dat ik ga zeuren om 3 pond of wat het ook is maar ze moeten zich wel aan de afspraak houden natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar dan moet je als website niet zo'n belofte doen, vind ik dan weer. Of een uitsluiting maken voor sale artikelen.
tienerdrama'squote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
ARGHHHGHGH @#$@$@#
Kloteschool
Gisteravond stond op mn rooster dat ik vandaag om 13.45 klaar ben, dus ik van![]()
Kijk ik net, moet ik toch langer?![]()
Nee niet drama maar dat flikken ze altijd,quote:
Heb je een postbode met grijpgrage handjes?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:25 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn enveloppen van Mirjam en Mirannie zijn er nog steeds nietHet wachten bij de brievenbus is wat mij betreft voorbij.. Het TD pakje past er toch niet in
Blijkbaar.. De een van Vanesje is wel aangekomen, TD was er natuurlijk ook netjes 7 dagen na invoice maar de andere 2 zijn spoorloos. Dan moet ik maar een ander crackle lakje bestellen!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je een postbode met grijpgrage handjes?
Failquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:30 schreef Joysa het volgende:
Ik laat net de pot met suiker vallen, in de hondenmand.
Hoe laat moest je beginnen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee niet drama maar dat flikken ze altijd,
is toch kut als je op je werk ben en je moet tot 5 en om 2 uur zeggen ze tegen je, JE MOET TOT 7 HE
Ik moet om 10 uurquote:
Wacht maar tot je straks elke dag om half negen op je werk moet staan en pas om vijf uur naar huis kan. ELKE FUCKING DAG!!!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik moet om 10 uurMaar als het de avond vantevoren erop staat, en 's ochtends is het weer anders
!!
Zeur nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wacht maar tot je straks elke dag om half negen op je werk moet staan en pas om vijf uur naar huis kan. ELKE FUCKING DAG!!!!En als het druk is mag je overwerken! Onaangekondigd!
Gelukkig heb je nog even
Naja dan krijg je er geld voor toch? Dan kan ik er wel mee leven,quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wacht maar tot je straks elke dag om half negen op je werk moet staan en pas om vijf uur naar huis kan. ELKE FUCKING DAG!!!!En als het druk is mag je overwerken! Onaangekondigd!
Gelukkig heb je nog even
't was maar een geintje, zuurpruim!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zeur niet![]()
werken doe je voor de lol. If not, is het ergens fout gegaan.
Daar woonde 'het' ookquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hoe bedoel je Limburgs. Ik heb een half jaar gewerkt in Venlo, daar praat het allemaal zo.
Ik typ het ook vaak genoeg.. En heb op twitter ook vaker die neiging, komt denk ik omdat ik het zoveel spreek.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:47 schreef princess-a het volgende:
[..]
Daar woonde 'het' ookKijk dat je het onderling spreekt, oké. Maar dat je ook nog zo schrijft?
Krijg bij zulke mensen altijd het gevoel dat ze een heel klein wereldje hebben
Dat doe ik nu ook, en vind het knap dat jullie dat zo volhouden. Ik moet na 6 maanden nog steeds wennen aan dit ritme.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nog even
Dat zijn rot dingen van de thuiszorg he.. Ik heb er stage gehad, vond het wel super leuk werk, maar heel veel druk en veel te weinig tijd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat doe ik nu ook, en vind het knap dat jullie dat zo volhouden. Ik moet na 6 maanden nog steeds wennen aan dit ritme.Blij als ik weer kan studeren.
Alleen zou ik vandaag ook moeten werken, en 1 adres viel al uit, nu kijk ik net op mijn rooster is het adres voor vanmiddag helemaal van alle dagen afgehaald, ben bang dat ze overleden is.
Ik doe de verzorging zelf, dus mensen die nog thuis wonen en verzorgd moeten worden, douchen/aankleden maar ook medicijnen, en wondverzorging etc.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat zijn rot dingen van de thuiszorg he.. Ik heb er stage gehad, vond het wel super leuk werk, maar heel veel druk en veel te weinig tijd.
Welk niveau thuiszorg doe je als ik vragen mag?
Wil ik een keer een moddergevecht uitlokken... hap je nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't was maar een geintje, zuurpruim!
Duurt ook wel ruim een jaar voordat je in dat ritme zit hoor. Hell, ik ben blij dat mijn werk op 5 minuten fietsen is, ik kan nog steeds niet uit mijn nest komen voor half acht kwart over achtquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat doe ik nu ook, en vind het knap dat jullie dat zo volhouden. Ik moet na 6 maanden nog steeds wennen aan dit ritme.Blij als ik weer kan studeren.
Alleen zou ik vandaag ook moeten werken, en 1 adres viel al uit, nu kijk ik net op mijn rooster is het adres voor vanmiddag helemaal van alle dagen afgehaald, ben bang dat ze overleden is.
Voor mij is het nog half nacht hequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wil ik een keer een moddergevecht uitlokken... hap je niet
Het is nooit te laat / vroeg om te trollen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor mij is het nog half nacht he
Trollen zijn dol op de nachtquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is nooit te laat / vroeg om te trollen.
Maar het is ook mooi om ze die laatste maanden/weken/dagen te mogen verzorgenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Duurt ook wel ruim een jaar voordat je in dat ritme zit hoor. Hell, ik ben blij dat mijn werk op 5 minuten fietsen is, ik kan nog steeds niet uit mijn nest komen voor half acht kwart over achtMaar ik zou het nu niet anders meer willen, werken is ook heerlijk, vooral omdat ik nu klaar ben als ik naar huis ga en geen tentamens meer hoef te leren enzo
En buh, dat lijkt me zo vreselijk aan werken met bejaarden he... die kunnen zomaar ineens dood zijn
Is dat zo?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar het is ook mooi om ze die laatste maanden/weken/dagen te mogen verzorgen
Ik werk in een verpleegtehuis. (Parttime) En hier zitten mensen die er al jaren wonen en dan sterven en mensen die er komen om te sterven. M'n 'kantoor' zit tegenover het mortuarium.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En buh, dat lijkt me zo vreselijk aan werken met bejaarden he... die kunnen zomaar ineens dood zijn
Ah okquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik doe de verzorging zelf, dus mensen die nog thuis wonen en verzorgd moeten worden, douchen/aankleden maar ook medicijnen, en wondverzorging etc.Maar die vrouw waar ik vanmiddag heen zou moeten daar had ik zo'n goede band mee dus zo maar even werk bellen.
Blegh.
Dat herken ik nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:00 schreef tliciouz het volgende:
En over te weinig tijd en te veel druk, daar kan ik me helemaal bij aansluiten, ben eigenlijk weggegaan uit het verzorgingstehuis omdat de druk zo hoog werd en ik bijna geen tijd meer over had om echt met mijn volle aandacht de mensen te helpen, maar thuiszorg is net zo erg helaas.
Nou nog 6 maanden te gaan!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Duurt ook wel ruim een jaar voordat je in dat ritme zit hoor. Hell, ik ben blij dat mijn werk op 5 minuten fietsen is, ik kan nog steeds niet uit mijn nest komen voor half acht kwart over achtMaar ik zou het nu niet anders meer willen, werken is ook heerlijk, vooral omdat ik nu klaar ben als ik naar huis ga en geen tentamens meer hoef te leren enzo
Op school word je er heel hard in getraind, en 'het went'.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik ben nooit verder gekomen dan kattendiarree opvegen als het om zorg gaat eigenlijk... het lijkt mij echt vreselijk. Niet als in. Rotwerk ofzo, maar ik zou er veel te emo van worden.
ik ben echt een mietje. De enige dood die me gelukkig maakt is die van ongedierte, voor de rest bezorgt het me slechts slapeloze nachten...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik werk in een verpleegtehuis. (Parttime) En hier zitten mensen die er al jaren wonen en dan sterven en mensen die er komen om te sterven. M'n 'kantoor' zit tegenover het mortuarium.Je krijgt wel eens shit voor je kiezen ja. Als je werkt met bejaarden / mensen die niet 100% gezond zijn. Moet je tegen kunnen inderdaad.
Bij ons in het verzorgingstehuis krijg je per cliënt nu een bepaalde tijd om hem/haar te verzorgen. Gaat echt nergens meer over.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ah ok
Ik had mijn eigen routes op niveau 2, dus verzorging en medicijnen geven
En meelooproutes op niveau 4, de echte zwaardere wondverzorgingen en canules enzo.
[..]
Dat herken ik nietIk had een bijbaan als helpende in verpleeghuis, en daar was het allemaal veel relaxter en maakte het niks uit als mensen een kwartier later gingen ontbijten omdat we nog aan het kletsen waren.
Ohhh jij had ook al zo'n leuke eerste stagequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou nog 6 maanden te gaan!Maar dat is wel ideaal ja, ik heb daar ook last van, als ik voor 8 uit bed moet ben ik de hele dag kapot, kan ik tot 8 blijven liggen dan gaat het prima met me.
![]()
Ik kan me mijn stage nog goed herinneren 6 uur in de kou buiten wachten tot de bus een keer komt en dan 1 uur met de bus naar stage om van 7 tot 4/5 stage te lopen.Mijn eerste stage dag was ook zo leuk, meteen mee kijken hoe een stoma vervangen werd en een sterfte geval.
Dat is helemaal waar. Die mensen zijn zo dankbaar als ze op sterven liggen en er komt iemand langs naast de familie die gewoon nuchter is over alles en niet praat over de dood maar gewoon over van alles en niets, en natuurlijk de hulp die je ze geeft.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar het is ook mooi om ze die laatste maanden/weken/dagen te mogen verzorgen
Dat is juist interessantquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
Oh ja, ik zal het even uitleggen. Ik ga me altijd bedenken wat er met lichamen gebeurt zodra ze dood zijn.
Ik heb ook expliciet aangegeven dat ik de oven in wil na mijn dood. Het liefst dezelfde dag nog
Ga je op de Body Farm werken!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat is juist interessantNja, ik kan er gewoon tegen
Oh dat lijkt me ook helemaal niks! Mijn moeder heeft met gehandicapten gewerkt, ik zou dat niet kunnen. Werd er heel ongemakkelijk van.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ohhh jij had ook al zo'n leuke eerste stage![]()
Ik had mijn 1e bij gehandicapten (sowieso al niks voor mij) maar het allerlaagste niveau wat je maar kan bedenken, ze konden niks, allemaal in rolstoel, niet praten, niks kunnen communiceren, allemaal incontinent van alles, ik ben me dood geschrokken.
Precies datquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar. Die mensen zijn zo dankbaar als ze op sterven liggen en er komt iemand langs naast de familie die gewoon nuchter is over alles en niet praat over de dood maar gewoon over van alles en niets, en natuurlijk de hulp die je ze geeft.
Nah, weet je wel dat iedereen aan de beurt komtquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij ons in het verzorgingstehuis krijg je per cliënt nu een bepaalde tijd om hem/haar te verzorgen. Gaat echt nergens meer over.
Oh dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
Oh ja, ik zal het even uitleggen. Ik ga me altijd bedenken wat er met lichamen gebeurt zodra ze dood zijn.
Ik heb ook expliciet aangegeven dat ik de oven in wil na mijn dood. Het liefst dezelfde dag nog
Oh dat is zo zonde,quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Precies dat![]()
En het lachje wat je van een terminale patient kan krijgen![]()
En de dankbaarheidMaar ook het gezeur over de zorg en het willen discussieren
![]()
En dan eindig je in kruidvat omdat je, je opleiding niet afmaakt![]()
Ik heb echt het grootste respect voor mijn collega's toendertijd. Ik kon het niet, echt niet. Het is zo zwaar! Lichamelijk & fysiek.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me ook helemaal niks! Mijn moeder heeft met gehandicapten gewerkt, ik zou dat niet kunnen. Werd er heel ongemakkelijk van.
Ik woon nu weer thuis, dus meer rust en weer geld sparen enzo, en ik ga nu weer kijken wat ik precies wil gaan doen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh dat is zo zonde,waarom maak je hem niet af dan?
eindig? Je bent 20! Je kan gewoon terug naar school hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Precies dat![]()
En het lachje wat je van een terminale patient kan krijgen![]()
En de dankbaarheidMaar ook het gezeur over de zorg en het willen discussieren
![]()
En dan eindig je in kruidvat omdat je, je opleiding niet afmaakt![]()
Ja zo gaat het hier ook, vooral dat 1 keer per week douchen vind ik verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nah, weet je wel dat iedereen aan de beurt komt
hier mogen ze als ze geluk hebben 1 keer per week onder de douche. Als je pech hebt lig je tot 11:00 uur in bed. En om 12:00 uur krijg je een warme prak
Ja dat heb ik nu dus ook, ik woon dan niet meer thuis, maar ik had het even gehad met school dus toen ik mijn diploma gehaald heb ben ik gaan werken, maar wil denk ik gaan verder leren maar dan toch iets met dieren dat was altijd mijn grootste wens.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik woon nu weer thuis, dus meer rust en weer geld sparen enzo, en ik ga nu weer kijken wat ik precies wil gaan doen.
Ik ben 19quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eindig? Je bent 20! Je kan gewoon terug naar school hoor
Zeg dat nou niettttt, ik moet zo naar buitenquote:
KOUDDDDDD!!!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zeg dat nou niettttt, ik moet zo naar buiten
Fotoquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo komt er een legertje RBL-letjes aan
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo komt er een legertje RBL-letjes aan
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
Wat heerlijk om te lezen dat ik niet de enige ben met die afwijkingquote:
Leuk!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:57 schreef Cyntiaa het volgende:
Ons nieuwe bankstel is zojuist bezorgd![]()
Mijn vriend smst dat het net Sinterklaas is.. Pakjes uitpakken
Looks comfyquote:
Ik vind de banken meestal maar matig maar deze ziet er écht heel comfy uit. En ribkoord, prrrquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:18 schreef Cyntiaa het volgende:
Ja, lekkere dikke stof met ribbelsMijn vriend is hem nu in elkaar aan het zetten.
IKEA heeft soms best goede dingen, we hebben in ieder geval 10 jaar garantie op de bank!
Het is de Kivik toch? Die in roestbruin is mooi zegquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind de banken meestal maar matig maar deze ziet er écht heel comfy uit. En ribkoord, prrr
Mooie bank! Wij hebben idd ook 10 jaar garantie op onze Ikea bank. Die zit en ligt ook zo lekkerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:18 schreef Cyntiaa het volgende:
Ja, lekkere dikke stof met ribbelsMijn vriend is hem nu in elkaar aan het zetten.
IKEA heeft soms best goede dingen, we hebben in ieder geval 10 jaar garantie op de bank!
OMG, een Ektorpquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:32 schreef tliciouz het volgende:
Ik ben helemaal verliefd op deze bank http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S49885895
Op de foto vind ik hem niet zo mooi maar in de winkel.
Maar ik vind die bloemetjes zo leuk.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG, een Ektorp
Ik word altijd heel droevig van dat ding![]()
Ektorp zit ook nergens naar, veel te zacht. Klippan trouwens ook niet, wel ideaal voor laag budget en ze zien er leuk uitquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:36 schreef Cyntiaa het volgende:
Ektorp vind ik persoonlijk heeeel oubollig ! Klippan vind ik wel heel leuk, jarenlang gehad. Kan je ook leuke hoezen voor halen
Dat plaktquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:49 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn vriend had hiervoor een leren bank
Dat is idd een groot nadeel van een leren bankquote:
Ja, dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:07 schreef Cyntiaa het volgende:
Vanavond pasEerst om 17:00 een 2e soll. gesprek, dan naar huis sjezen, eten en naar een vergadering.
Ik ga er gewoon op slapen
it does look sticky!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:02 schreef Lindytje het volgende:
Hier, onze bank, de reetplakker
[ afbeelding ]
Oh, inmiddels wel een fatsoenlijker tafel![]()
Ja! Leer is fijn hoor, en snel schoon enzo, en je kan je nagellak er af boenenquote:
Ik doe gewoon nagellakremover op een doekje voor de bankquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja! Leer is fijn hoor, en snel schoon enzo, en je kan je nagellak er af boenen
Maar idd plakkerig...
Ik LOLdequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:40 schreef RenRen- het volgende:
Wij hebben Ektorp, zo zacht is hij niet, bij de ikea wel omdat die kussens en hoezen zo uitgelubberd zijn van de honderden konten die er per dag in zakken.
ja maar ze zijn niks meer waard... kan ik hooguit nog 150 euro voor krijgen, daar kan ik nog geen mooie nieuwe bank voor terugkopenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:25 schreef Cyntiaa het volgende:
De andere 2 banken eerst verkopen?Heb ik met mijn oude klippan ook gedaan!
ik heb de Tomelilla, de voorloper van de Ektorp, maar die zit wel heel zacht en fijnquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:40 schreef RenRen- het volgende:
Wij hebben Ektorp, zo zacht is hij niet, bij de ikea wel omdat die kussens en hoezen zo uitgelubberd zijn van de honderden konten die er per dag in zakken.
Jaa, hij is wel zacht en zit wel fijn, maar niet zoals die banken in de ikea, die eten je gewoon op als je erin gaat zittenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:46 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
ik heb de Tomelilla, de voorloper van de Ektorp, maar die zit wel heel zacht en fijn(nu is mijn bank ook al wel wat ouder hoor...)
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jaa, hij is wel zacht en zit wel fijn, maar niet zoals die banken in de ikea, die eten je gewoon op als je erin gaat zittenOmnom idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zulke mensenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:00 schreef princess-a het volgende:
Bij ons in de winkel is het loreal make up schap leeg gejat. Ik kan daar zo niet tegen he! Ga werken voor je geld!
Geloof niet dat ze doorhadden dat ze vol in het beeld van de camera staanquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:11 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Zulke mensen![]()
Geen idee wie het gedaan hebben? Als het nu zo makkelijk is gegaan, heb je grote kans dat ze het nog eens zullen proberen.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:05 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb net een hoesje voor mijn BB besteldEn voor mijn vriend ook een
je vriend gaat zo'n hoesje om zijn BB doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind het niet echt iets mannelijks ofzo...
![]()
mijn vriend zou me idd vierkant uitlachenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je vriend gaat zo'n hoesje om zijn BB doen?ik vind het niet echt iets mannelijks ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |