quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
![]()
Die kleine van ons boert dat wil je niet weten na d'r eten![]()
En als ze vlees heeft gegeten veegt ze d'r bek aan je af
Ik zeg doen!quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:15 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dat is waar... Hmm, zal ik gewoon op de verzendknop drukken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is het geworden....Heb nog niet op verzenden gedrukt om falen te voorkomen
![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:17 schreef Cyntiaa het volgende:KLIK KLIK KLIKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is het geworden....Heb nog niet op verzenden gedrukt om falen te voorkomen
![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:17 schreef Cyntiaa het volgende:Moeten daar niet nog minstens 2 items bij? Ervan uitgaande dat je Remover als 2 lakkies geldtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is het geworden....Heb nog niet op verzenden gedrukt om falen te voorkomen
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
9 lakkiesssquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:22 schreef Cyntiaa het volgende:
Haha, mij er een beetje toe zetten om nog meer te bestellen
Hoeveel past er eigenlijk in het flat boxje?
9!quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:22 schreef Cyntiaa het volgende:
Het zou pas falen zijn als je het doosje niet volstopt, zonde van je verzendkosten. Als je dan bedenkt dat een extra china glaze van $3 omgerekend zon ¤2.50 isquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:22 schreef Cyntiaa het volgende:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:28 schreef Sharana_LV het volgende:
i heb gister mijn nagels koter gemaakt, maar vind ze toch wat te kort
Bij wat? TD?quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:28 schreef Cyntiaa het volgende:
Wil er nog iemand iets bestellen? Ik wil niet alleen falen
Verwacht van de armband maar niet te veelquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:37 schreef Cyntiaa het volgende:
Er zitten 5 lakjes inplus de gratis armband, benieuwd of het wat is
ik vind die armband echt oerlelijkquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:37 schreef Cyntiaa het volgende:
Er zitten 5 lakjes inplus de gratis armband, benieuwd of het wat is
ach het neemt toch geen plek in dus boeiendquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:41 schreef Cyntiaa het volgende:
Is het een lelijk ding? Dan haal ik hem er miss wel uit
4 plekjes idd T.
totaal niet interessantquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
http://www.modelsownit.com/blog/new-polish-colours/
![]()
¤ 1.76 of het moeten erg kleine potjes zijn dan is het minder.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:23 schreef Cyntiaa het volgende:
Wat zou het verzenden van 3 lakjes binnen NL kosten? Bubbelenveloppen heb ik al in diverse maten...
Het is 9 lakkies in een box he, niet 9 lakkies + remover oid. Weet niet of je die eruit had gehaald, dat kan ik niet uit je posts halenquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:41 schreef Cyntiaa het volgende:
Is het een lelijk ding? Dan haal ik hem er miss wel uit
4 plekjes idd T.
Nee die komen morgen ze staan nu in Parijs. Er was wat gedoe met het verzenden uit de VSquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:27 schreef Ooi86 het volgende:
Ej Bubs, zouden die RBL'en vandaag nou nog komen?
Okee, ik was gewoon even benieuwd. Klinkt eigenlijk wel chique, dat mijn RBL's in zijn geweestquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee die komen morgen ze staan nu in Parijs. Er was wat gedoe met het verzenden uit de VS
Samen falen is toch leuker?quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:48 schreef Cyntiaa het volgende:
Zo, heb ik in ieder geval niet in mijn eentje lopen falen
quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:47 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Okee, ik was gewoon even benieuwd. Klinkt eigenlijk wel chique, dat mijn RBL's in zijn geweest
Ja hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
![]()
Zijn er nog mensen omgeving Breda die interesse hebben in Gelnagels?
Ik wel hoor Bubs! Mijn mama denk ik ook wel hahaquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
![]()
Zijn er nog mensen omgeving Breda die interesse hebben in Gelnagels?
Hoe laat?quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Kan je evt op 30/10 & 27/11?
Bedoel ik![]()
Oke tnx! ik zal jullie noterenquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:14 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik wel hoor Bubs! Mijn mama denk ik ook wel hahaDus mocht je ooit eens een model oid nodig hebben
Haha welke dan?quote:
grrrrquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
![]()
30e heeft dochterlief 's avonds een Halloweenfeest wat de nodige voorbereidinge nodig heeft...quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Kan je evt op 30/10 & 27/11?
Bedoel ik![]()
Nice.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:07 schreef DeltaCephei het volgende:
Hebben er al dames hun ASOS binnen? Mijn mini-bestelling () zou vandaag komen. Early christmas present.
'If your order is late, send an email to late@asos.com. We'll reply within 60 minutes, refund your delivery charge and give you 10% off your next order.'
Dus als hij vandaag niet komt, vanavond ff mailen
Handig.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:30 schreef Diconnected het volgende:
Zo sjezus, heb net een heel rondje door de wijk gefietst dankzij de doktersassistentstom wijf had geen recept doorgestuurd naar de apotheek voor m'n mams, dus ik naar apotheek. Geen recept. Ik naar Lidl (andere kant v/d wijk), daarna door naar de huisarts, daar gevraagd waarom er geen recept was bij de apotheek. Zegt ze doodleuk dat ze dat was vergeten.
Ze zou hem gelijk doorsturen, dus ik weer naar de apotheek gefietst. Aargh. Vermoeiend
![]()
Maar ik ga wel zo pannenkoeken bakken![]()
De 30ste en de 27ste moet dezelfde persoon zijn, maar lief dat je wel zou willenquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:19 schreef vamperotica het volgende:
[..]
30e heeft dochterlief 's avonds een Halloweenfeest wat de nodige voorbereidinge nodig heeft...
27e was de meet toch?
Mocht je op de 27e echt vasdt komen te zitten geef maar een gil...Meets komen er vast wel meer!
Wel gezondquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:30 schreef Diconnected het volgende:
Zo sjezus, heb net een heel rondje door de wijk gefietst dankzij de doktersassistentstom wijf had geen recept doorgestuurd naar de apotheek voor m'n mams, dus ik naar apotheek. Geen recept. Ik naar Lidl (andere kant v/d wijk), daarna door naar de huisarts, daar gevraagd waarom er geen recept was bij de apotheek. Zegt ze doodleuk dat ze dat was vergeten.
Ze zou hem gelijk doorsturen, dus ik weer naar de apotheek gefietst. Aargh. Vermoeiend
![]()
Maar ik ga wel zo pannenkoeken bakken![]()
Prussian Blue (Matt), Garnet, Purple Pearlquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
![]()
HEY ik wil bij jou komen eten!quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:38 schreef Diconnected het volgende:
Ja wel gezond ja. En daarom ga ik nu pannenkoeken bakken
Nu nog 4!quote:
liefffffquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:59 schreef Sharana_LV het volgende:
toen ik net naar het postkantoor ging volgde mijn katje mij, bleef buiten zitten en liep daarna weer mee terug naar huis
Whehehehe!quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:00 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ NAAE HUIIIIIS!!!!
NU NU NU NU NU NU RENNEEEEEENNNN!!!
Fotoooo's!!quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik draag Glacier Bay Blues echt niet vaak genoeg.
ik voelde mij vandaag echt een debiel, ik ging lakje zoeken en kwam er echt 2340923840923 tegen die ZO mooi zijn en nog nooit opgehad!quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik draag Glacier Bay Blues echt niet vaak genoeg.
Moment, hand twee moest nog.quote:
Waarom debiel? Das toch leuk?quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik voelde mij vandaag echt een debiel, ik ging lakje zoeken en kwam er echt 2340923840923 tegen die ZO mooi zijn en nog nooit opgehad!
Ik heb alle tijd want ik heb hem toch al besteldquote:
Daar ga je geen spijt van krijgenquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:19 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb alle tijd want ik heb hem toch al besteld
Toffe verrassingen zijn dat.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik voelde mij vandaag echt een debiel, ik ging lakje zoeken en kwam er echt 2340923840923 tegen die ZO mooi zijn en nog nooit opgehad!
omdat ik altijd loop te zeiken dat ik nieuwe wilquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Waarom debiel? Das toch leuk?
Ik kwam laatst ook een juweeltje tegen in m'n helmer, gelijk opgedaan ook
¤ 5,10 per flesje bij Alice & Jo's http://www.alicejohavesen(...)rt&Itemid=28&lang=nlquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:38 schreef Mirjam het volgende:
wisten jullie dat barry m ook crackpolish heeft? daar noemen ze 't alleen wel 'Barry M Instant Nail Effects'
enm 't kost vast ook niet hetzelfde als p2
[ afbeelding ]
Van die uitwasverf kopen en gewoon kijken of het je staat.. zo niet.. dan ff 5 keer je haar wassenquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil mn haar eigenlijk zwart maar ik ben een bleekscheet
WAT MOET IK DOEN
Ben nu bij de kapperquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:47 schreef Loqi het volgende:
[..]
Van die uitwasverf kopen en gewoon kijken of het je staat.. zo niet.. dan ff 5 keer je haar wassen
Eerst een keer een hele donkerbruine spoeling proberen??quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil mn haar eigenlijk zwart maar ik ben een bleekscheet
WAT MOET IK DOEN
Ik hebniets gehadquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:58 schreef mirannie het volgende:
Heeft iedereen nou vandaag de Asos binnen gekregen?? Anders kunnen we allemaal gaan mailen voor korting
[..]
Eerst een keer een hele donkerbruine spoeling proberen??
quote:
Nope ik ook niet, mail word zo verstuurd.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:58 schreef mirannie het volgende:
Heeft iedereen nou vandaag de Asos binnen gekregen?? Anders kunnen we allemaal gaan mailen voor korting
[..]
Eerst een keer een hele donkerbruine spoeling proberen??
Straks even kijken of er een briefje van de postbode ligt, maar acht de kans zeer klein. Normaal komen ze nooit op maandag.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nope ik ook niet, mail word zo verstuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |