quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
![]()
Die kleine van ons boert dat wil je niet weten na d'r eten![]()
En als ze vlees heeft gegeten veegt ze d'r bek aan je af
Ik zeg doen!quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:15 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dat is waar... Hmm, zal ik gewoon op de verzendknop drukken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is het geworden....Heb nog niet op verzenden gedrukt om falen te voorkomen
![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:17 schreef Cyntiaa het volgende:KLIK KLIK KLIKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is het geworden....Heb nog niet op verzenden gedrukt om falen te voorkomen
![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:17 schreef Cyntiaa het volgende:Moeten daar niet nog minstens 2 items bij? Ervan uitgaande dat je Remover als 2 lakkies geldtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is het geworden....Heb nog niet op verzenden gedrukt om falen te voorkomen
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
9 lakkiesssquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:22 schreef Cyntiaa het volgende:
Haha, mij er een beetje toe zetten om nog meer te bestellen
Hoeveel past er eigenlijk in het flat boxje?
9!quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:22 schreef Cyntiaa het volgende:
Het zou pas falen zijn als je het doosje niet volstopt, zonde van je verzendkosten. Als je dan bedenkt dat een extra china glaze van $3 omgerekend zon ¤2.50 isquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:22 schreef Cyntiaa het volgende:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:28 schreef Sharana_LV het volgende:
i heb gister mijn nagels koter gemaakt, maar vind ze toch wat te kort
Bij wat? TD?quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:28 schreef Cyntiaa het volgende:
Wil er nog iemand iets bestellen? Ik wil niet alleen falen
Verwacht van de armband maar niet te veelquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:37 schreef Cyntiaa het volgende:
Er zitten 5 lakjes inplus de gratis armband, benieuwd of het wat is
ik vind die armband echt oerlelijkquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:37 schreef Cyntiaa het volgende:
Er zitten 5 lakjes inplus de gratis armband, benieuwd of het wat is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |