Ik ben nu begonnen met Wolfsburg en FC Utrechtquote:
Denk het! Vind het in vergelijking met Fifa 10 makkelijker geworden!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:46 schreef Silv het volgende:
Ben ik trouwens de enige die 1 op 1 met de keeper dik slecht is?
Ben je Duits?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:30 schreef OnCraintDégun het volgende:
ik scoor echt supervaak in de laatste minuut, offline en online
Heb ik bijna nooit last van eigenlijk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
Volgens mij zitten er magneten in de doel palen en in de bal of niet? Wat allemachtig frustrerend is het dat je zo'n 5 keer per wedstrijd de palen raakt.
Ik heb bijna alles nu op Manual staan, wat best lastig is naar mijn mening. Bij Fifa 10 maakte ik echt 5-0 per wedstrijd. Nu is het vaak winnen met 1 doelpunt verschil.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:26 schreef JaxterNL het volgende:
[..]
Denk het! Vind het in vergelijking met Fifa 10 makkelijker geworden!
Op welk niveau staat de keeper eigenlijk online?
Je moet het wel veranderen he. Dus die speler moet je helemaal uit de selectie halen (dus ook niet bij de wissels) en dan zou hij het moeten doenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik zit steeds met een probleem in manager mode, als ik in een wedstrijd een rooie kaart krijg en voor de volgende wedstrijd me squad aanpas, vraagt ie nog steeds of ik me squad automatisch of manual wil aanpassen. Pas ik hem daar manual aan, dan is er helemaal geen optie om naar de wedstrijd te gaan?Dus kom ik weer terug bij manual of automatisch, dan maar automatisch en in het laatste menu met controller settings enzo nog eens aanpassen.
Je kan korte metten maken met hoge dieptepassen door de 'Running Jockey' te combineren met een 'Secondary Press'.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:42 schreef mr-green het volgende:
Verder ben ik nog steeds heel negatief over de hoge steekpass. Ik heb te vaak dat (voornamelijk teams als Chelsea) een steekpass geeft op Drogba of Anelka en dat je als verdediger hoe goed je het ook doet gewoon kansloos bent en de keeper ook...
Hmm dan heb ik hem misschien bij wissels gedropt, zou kunnen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:01 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Je moet het wel veranderen he. Dus die speler moet je helemaal uit de selectie halen (dus ook niet bij de wissels) en dan zou hij het moeten doen
Kan niet andersquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hmm dan heb ik hem misschien bij wissels gedropt, zou kunnen.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:14 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Kan niet anders
Ik heb trouwens Eriksen gehuurd van Ajax...met Feyenoord![]()
Bij mij worden ze echt niet goed. Ik sta onverslagen eerste en heel me verdediging is slechter geworden. Alleen Wijnaldum is met 1 puntje omhoog gegaan de rest bijna allemaal achteruit. Snap er echt niks van :Squote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]haha
Eriksen is bij mij best goed geworden.
Bij mij is Eriksen in 1,5 seizoen 5 punten omhoog gegaanquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:17 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Bij mij worden ze echt niet goed. Ik sta onverslagen eerste en heel me verdediging is slechter geworden. Alleen Wijnaldum is met 1 puntje omhoog gegaan de rest bijna allemaal achteruit. Snap er echt niks van :S
Hier hetzelfde. Heb wijnaldum met Middlesbrough gekocht van Feyenoord.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:17 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Bij mij worden ze echt niet goed. Ik sta onverslagen eerste en heel me verdediging is slechter geworden. Alleen Wijnaldum is met 1 puntje omhoog gegaan de rest bijna allemaal achteruit. Snap er echt niks van :S
Raar zeg :Squote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bij mij is Eriksen in 1,5 seizoen 5 punten omhoog gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |