abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87515930
Komt er dan ook binnenkort een algehele patch? Die de bugs en connectie problemen wellicht oplost? Of komt zoiets niet voor de consoles?
pi_87516398
Misschien dat iemand het weet van Fifa 10? Ze hebben al twee kleinere patches uitgebracht natuurlijk. Misschien dat ze druk bezig zijn met een derde die alles gaat verhelpen. De flag glitch was ook nog niet verholpen, geloof ik, dus er moet op z'n minst nog 1 patch komen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_87516486
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 20:38 schreef Silv het volgende:

[..]

Manager Mode man. _O_
Ik ben nu begonnen met Wolfsburg en FC Utrecht :P

Met FC Utrecht heb ik Pluim, Junker en Schennikov (Russisch talentje) gekocht en heb 16 punten na 8 wedstrijden, wat een derde plek betreft.

Met Wolfsburg moet ik nog beginnen, maar heb wel Elia gekocht voor bijna 20 miljoen, maarja hij is wel mega goed :) Ook heb ik Markus Hendriksen gekocht (Noors talentje van 17 met 73 algemeen al).
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_87517655
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 20:46 schreef Silv het volgende:
Ben ik trouwens de enige die 1 op 1 met de keeper dik slecht is? :')
Denk het! Vind het in vergelijking met Fifa 10 makkelijker geworden!

Op welk niveau staat de keeper eigenlijk online?
pi_87517781
ik scoor echt supervaak in de laatste minuut, offline en online
  woensdag 13 oktober 2010 @ 23:39:35 #206
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_87518107
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 23:30 schreef OnCraintDégun het volgende:
ik scoor echt supervaak in de laatste minuut, offline en online
Ben je Duits?
pi_87519038
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 22:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
Volgens mij zitten er magneten in de doel palen en in de bal of niet? Wat allemachtig frustrerend is het dat je zo'n 5 keer per wedstrijd de palen raakt.
Heb ik bijna nooit last van eigenlijk. :P
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_87519102
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 23:26 schreef JaxterNL het volgende:

[..]

Denk het! Vind het in vergelijking met Fifa 10 makkelijker geworden!

Op welk niveau staat de keeper eigenlijk online?
Ik heb bijna alles nu op Manual staan, wat best lastig is naar mijn mening. Bij Fifa 10 maakte ik echt 5-0 per wedstrijd. Nu is het vaak winnen met 1 doelpunt verschil. :')
pi_87519105
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 23:39 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Ben je Duits?
nee :P ik heb volgens mij wel tegen een duitser in de laatste minuut gescoord
  donderdag 14 oktober 2010 @ 00:42:26 #210
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_87520045
Pfff ik heb volgens mij echt een haat/ liefde verhouding met Fifa 11.

Heb het spel een paar dagen geleden echt willen weg gooien omdat niks lukte en de tegenstander met de meest bizarre manieren scoorden.

Maar op dit moment heb ik mijn draai weer gevonden met Fifa 11 en heb ik weer plezier in het spel. Ik speel erg aanvallend en dat is fijn in Fifa 11. je kan echt heel mooi en slim (en soms realistisch) opbouwen.

Echter er zijn wel nog steeds punten waar ik echt een slecht gevoel over heb. Zo heb ik bijvoorbeeld vaak meer dan 65% bal bezit dan de tegenstander en ben ik ook gewoon velen malen beter maar kan ik op de een of andere manier niks afmaken (keeper van tegenstander lijkt ineens onverslaanbaar te zijn). De volgende pot scoor ik vanuit de meest onmogelijke hoeken. Dit hoort gewoon een samenhang te zijn. Dus bij elke pot kunnen scoren uit moeilijke hoeken en niet altijd 1 op 1 kunnen afmaken (wat je vaak ook gewoon kan voorkomen door goed uitkomen met je keeper).

Verder ben ik nog steeds heel negatief over de hoge steekpass. Ik heb te vaak dat (voornamelijk teams als Chelsea) een steekpass geeft op Drogba of Anelka en dat je als verdediger hoe goed je het ook doet gewoon kansloos bent en de keeper ook...
pi_87520090
Ik zit steeds met een probleem in manager mode, als ik in een wedstrijd een rooie kaart krijg en voor de volgende wedstrijd me squad aanpas, vraagt ie nog steeds of ik me squad automatisch of manual wil aanpassen. Pas ik hem daar manual aan, dan is er helemaal geen optie om naar de wedstrijd te gaan? :? Dus kom ik weer terug bij manual of automatisch, dan maar automatisch en in het laatste menu met controller settings enzo nog eens aanpassen.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 01:01:08 #212
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87520446
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 00:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik zit steeds met een probleem in manager mode, als ik in een wedstrijd een rooie kaart krijg en voor de volgende wedstrijd me squad aanpas, vraagt ie nog steeds of ik me squad automatisch of manual wil aanpassen. Pas ik hem daar manual aan, dan is er helemaal geen optie om naar de wedstrijd te gaan? :? Dus kom ik weer terug bij manual of automatisch, dan maar automatisch en in het laatste menu met controller settings enzo nog eens aanpassen.
Je moet het wel veranderen he. Dus die speler moet je helemaal uit de selectie halen (dus ook niet bij de wissels) en dan zou hij het moeten doen
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_87520701
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 00:42 schreef mr-green het volgende:
Verder ben ik nog steeds heel negatief over de hoge steekpass. Ik heb te vaak dat (voornamelijk teams als Chelsea) een steekpass geeft op Drogba of Anelka en dat je als verdediger hoe goed je het ook doet gewoon kansloos bent en de keeper ook...
Je kan korte metten maken met hoge dieptepassen door de 'Running Jockey' te combineren met een 'Secondary Press'.
Selecteer de speler die het dichtst bij de spits staat en loop met de diepgaande spits mee terwijl je door op B of Rondje te drukken de speler aan de bal onder druk zet (waardoor ie al moeilijk een goede pass kan geven).

Hier (vanaf 1:20) leggen ze het uit en dan is het gewoon oefenen. Ik krijg praktisch nooit doelpunten tegen via hoge steekpassen maar buit het wel graag uit als een tegenstander niet kan verdedigen.
pi_87521671
Heb nu al drie keer tegen Birmingham gespeeld met Feyenoord. Probleem is die Zigic. Bij een hoge bal ben je eigenlijk al kansloos want die gast is en twee keer zo breed als Vlaar/Bahia en een kop groter.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_87522744
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 01:01 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Je moet het wel veranderen he. Dus die speler moet je helemaal uit de selectie halen (dus ook niet bij de wissels) en dan zou hij het moeten doen
Hmm dan heb ik hem misschien bij wissels gedropt, zou kunnen. :o
pi_87530724
psv heeft bij mij in manager mode een salaris budget van in de 6 ton...
''Altijd trek in een pilsje''
pi_87534548
Ben een beetje aan het kloten gegaan met mijn VP op de PS3. Heb wat games als ST gespeeld, finisher. Heb nu al een aantal specialties en een overall van 85. :D

Clinical finisher, dribbler, poacher, distance shooter, complete forward
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:14:27 #218
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87534613
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 08:27 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Hmm dan heb ik hem misschien bij wissels gedropt, zou kunnen. :o
Kan niet anders

Ik heb trouwens Eriksen gehuurd van Ajax...met Feyenoord :{ :*
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:15:11 #219
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_87534630
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:14 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Kan niet anders

Ik heb trouwens Eriksen gehuurd van Ajax...met Feyenoord :{ :*
:') haha

Eriksen is bij mij best goed geworden. :)
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:17:53 #220
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87534718
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:15 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

:') haha

Eriksen is bij mij best goed geworden. :)
Bij mij worden ze echt niet goed. Ik sta onverslagen eerste en heel me verdediging is slechter geworden. Alleen Wijnaldum is met 1 puntje omhoog gegaan de rest bijna allemaal achteruit. Snap er echt niks van :S
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:23:18 #221
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_87534924
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:17 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Bij mij worden ze echt niet goed. Ik sta onverslagen eerste en heel me verdediging is slechter geworden. Alleen Wijnaldum is met 1 puntje omhoog gegaan de rest bijna allemaal achteruit. Snap er echt niks van :S
Bij mij is Eriksen in 1,5 seizoen 5 punten omhoog gegaan
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_87535095
Mertens kan ook heel goed worden in het spel :)
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_87535258
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:17 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Hier hetzelfde. Heb wijnaldum met Middlesbrough gekocht van Feyenoord. :P ook maar 1 punt omhoog.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:45:37 #224
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87535794
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:23 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Bij mij is Eriksen in 1,5 seizoen 5 punten omhoog gegaan
Raar zeg :S

Daarom vind ik het ook iets minder. De spelers die wat toevoegen aan Feyenoord (dus zo rond 75) vind ik niet realistisch maar als ik spelers ga halen van 67-68-69 of dergelijke dan gaan ze never nooit omhoog heb ik het idee

Mja, misschien maar ff doorspelen dan. Wilde gister een speler kopen van 72 die 6''5 groot was en 90 in body strength. Helaas sloot net toen de transfermarkt dus straks maar weer ff proberen :P
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_87535934
Waar staat trouwens een FIFA 11 review voor de PS2? Het spel wordt nog wel verkocht maar ik kan nergens een review vinden, hoe speelt het tegenwoordig nog?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')