Hmm dat is wel relaxt. Wist ik nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:06 schreef Knuxie het volgende:
Je kan het niveau in het midden van het seizoen wel omhoog bijstellen, maar niet omlaag.
[..]
Dat mag jij vinden. Ik vind PES echt een waardeloos kut spel. Houterig, stroperig, speelt voor geen meter en is nog meer arcade dan Tetris. Het enige wat goed is aan PES is dat de spelers ook echt lijken. Voor de rest kan ik er geen pluspunt in zienquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:47 schreef Devz het volgende:
FIFA 11 is een toffe game, maar als ik dan weer eens PES 11 opzet dan valt me toch op hoeveel vrijer dat speelt. Qua bewegingen, animaties, dribbelen, het lijkt allemaal zoveel soepeler te gaan. En ik scoor in PES zoveel unieke goals die in FIFA simpelweg niet mogelijk zijn. Daar lijken bijna alle doelpunten op elkaar. Ik vind het jammer dat EA dat scripted gevoel nog steeds niet heeft kunnen weg werken.
Daarom snap ik dat gejubel over FIFA van de laatste jaren ook niet echt. Het is een goede complete game en zeker beter dan een x aantal jaar terug, maar er valt ook nog zoveel aan te verbeteren. En dan met name op gameplay/animatie/grafisch gebied.
Vandaar die topic naam... het is leuk om een penalty mee te krijgen maar je krijgt ze ook heel vaak tegen en dat is extra lullig als je hiermee kostbare punten misloopt. Aan de andere kant is het wel realistisch en hoort het wel bij voetbal. Soms zit het mee en soms zit het tegen. Het heft elkaar in een seizoen op zeggen ze.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik dacht eerst, ik ga lekker realistisch doen door hands aan te zetten, maar na 4 penalties tegen te hebben gekregen heb je dat ook wel weer gezien.![]()
Het is ook gewoon zo.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:00 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Ik vind PES echt een waardeloos kut spel. Houterig, stroperig, speelt voor geen meter en is nog meer arcade dan Tetris. Het enige wat goed is aan PES is dat de spelers ook echt lijken. Voor de rest kan ik er geen pluspunt in zien
Ja, ik ben het gewoon zat om constant maar te moeten vechten voor een doelpunt terwijl het echt zoveel makkelijker kan. Ik heb verloren van mensen waar ik weet dat ik met een normaal team eroverheen zou lopen.quote:
Beetje zwak van jequote:Op maandag 11 oktober 2010 15:51 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, ik ben het gewoon zat om constant maar te moeten vechten voor een doelpunt terwijl het echt zoveel makkelijker kan. Ik heb verloren van mensen waar ik weet dat ik met een normaal team eroverheen zou lopen.
Heb net tegen Rijstbal gespeeld en 9-0 gewonnen met Villareal
Tja, ik kan in ieder geval zeggen dat ik het heb geprobeerd en ben nog redelijk ver gekomen. Maar het begon te frustreren en speel het spel nog altijd voor me plezierquote:
Haha, speel dan met een '5 sterren' team. Wie weet kom je dan op de 1ste plek te staanquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:51 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, ik ben het gewoon zat om constant maar te moeten vechten voor een doelpunt terwijl het echt zoveel makkelijker kan. Ik heb verloren van mensen waar ik weet dat ik met een normaal team eroverheen zou lopen.
Heb net tegen Rijstbal gespeeld en 9-0 gewonnen met Villareal
Ik had het een tijdje bij 09.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:59 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Tja, ik kan in ieder geval zeggen dat ik het heb geprobeerd en ben nog redelijk ver gekomen. Maar het begon te frustreren en speel het spel nog altijd voor me plezier
Ja, kijk tot level 13-14 ging het nog wel goed maar daarna werd het echt moeilijk om met Feyenoord wat te creëren tegen dat soort teams. Vind het vervelend om te moeten verliezen omdat de anderen een beter team hebben.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik had het een tijdje bij 09.
Toen speelde ik redelijk vaak met Ajax en waren er weer spelers waar ik tegen speelde die alleen met Man United speelden ofzo. Dat was ook meestal niet zo leuk.
Btw, ik vind 11 helemaal niet zo verschrikkelijk veel op 10 lijken. Zitten toch wel weer aardig wat veranderingen bij.
Het is eigenlijk een soort cheaten zonder te cheatenquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:11 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, kijk tot level 13-14 ging het nog wel goed maar daarna werd het echt moeilijk om met Feyenoord wat te creëren tegen dat soort teams. Vind het vervelend om te moeten verliezen omdat de anderen een beter team hebben.
Vanaf nu trek ik het gewoon gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |