abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91529340
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 06:30 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Misschien een domme opmerking, en ik heb er ook geen verstand/ervaring mee, maar zou een zonnebank dan niet kunnen helpen?
Zeker geen domme opmerking. Maar wat ik al zei, het behaarde hoofd is wat moeilijker te bereiken en het kan averechts werken. Daarnaast heb je natuurlijk de nadelen van de zonnebank.

Deze vorm van therapie heb je wel voor psoarisis. Maar daar krijgen patienten wel specifiek UVB straling
pi_91543065
Ik heb hier nu al zo'n 6 jaar last van, en ik heb iedere shampoo en lotion geprobeerd die ik voorgeschreven heb gekregen. Helaas had geen 1 er een goed resultaat. SB is echt een bitch om mee te leven, om het voor mezelf draagbaar te houden; de jeuk en de pijnlijke plekken onder controle te houden. Breng ik iedere dag 2x een op nanotechnologie gebaseerde topical aan die bestaat uit een x aantal ingrediënten.

Voor geïnteresseerde op www.haarweb.nl kun je deze vinden onder de noemer: Haarweb topical 3.

[ Bericht 1% gewijzigd door Soldier2000 op 18-01-2011 23:33:29 ]
BlaBlaBla
  dinsdag 12 juli 2011 @ 00:51:26 #53
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_99350199
*kick

Heb een tijdje betamethason gebruikts, dit hielp aardig, nu is het op. Volgens de website van mijn huisartspraktijk zijn ze op vakantie tot 29 juli :? .

Aangezien betamethason zoal eerder in dit topic aangemerkt erg sterk is, en daarnaast moeilijk in te brengen op behaard huid, denk ik dat ik rooscure ga kopen en die tot 29 juli ga gebruiken, als het goed helpt blijf ik het gebruiken, anders ga ik weer langs de huisarts voor ketaconazol. Rooscure is toch ongeveer hetzelfde als ketaconazol, maar dan zonder recept verkrijgbaar of heb ik het verkeerd?

Ik moet wel zeggen dat het nu minder ernstig is dan toen ik dit topic startte, desalniettemin is het wel irritant en vooral erg dat het goed zichtbaar is door de huidschilfers die tussen de haren vast blijven zitten, hierdoor ben ik onzeker.

Hebben jullie nog ander tips?
Sisco Certified
  dinsdag 12 juli 2011 @ 01:17:36 #54
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_99351201
Maar een probleempje: Rooscure lijkt van de aardbodem te zijn verdwenen, op internet kan ik geen webshop/drogist vinden waar ik het kan bestellen/kopen. Weet iemand waar het wel kan kopen?
Sisco Certified
  dinsdag 12 juli 2011 @ 03:45:13 #55
244933 trovey
Nachtoele
pi_99353850
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 00:51 schreef FoolWithMokey het volgende:
*kick

Heb een tijdje betamethason gebruikts, dit hielp aardig, nu is het op. Volgens de website van mijn huisartspraktijk zijn ze op vakantie tot 29 juli :? .

Aangezien betamethason zoal eerder in dit topic aangemerkt erg sterk is, en daarnaast moeilijk in te brengen op behaard huid, denk ik dat ik rooscure ga kopen en die tot 29 juli ga gebruiken, als het goed helpt blijf ik het gebruiken, anders ga ik weer langs de huisarts voor ketaconazol. Rooscure is toch ongeveer hetzelfde als ketaconazol, maar dan zonder recept verkrijgbaar of heb ik het verkeerd?

Ik moet wel zeggen dat het nu minder ernstig is dan toen ik dit topic startte, desalniettemin is het wel irritant en vooral erg dat het goed zichtbaar is door de huidschilfers die tussen de haren vast blijven zitten, hierdoor ben ik onzeker.

Hebben jullie nog ander tips?
Gewoon even contact opnemen met de vervangende arts, die kan je dan een recept voorschrijven zodat je gewoon kunt doorgaan met dategene wat je gebruikt.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_99375601
Ik heb ook zoiets gehad, wat ik kreeg te horen was dat het een soort van eczeem was. Wat ik krijg voorgeschreven was om ketoconazol shampoo te gebruiken, het werd al snel minder en het duurde 8 maanden voordat ik er van af was. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')