abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87410109
ik zei iets over eten maar heb geen zin om te quoten
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:04:40 #2
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_87410136
waarom snap ik dit niet?
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_87410137
@ Inu. Ja, je benoemt dat je het jammer vind. En maakt niet uti wat je jammer vindt, maar dat je het jammer vindt.
Jammer he dat....
Daarmee bevestig je hun gevoel van onmacht.
Ik heb het nu over peuters he, peuters die niet onder woorden kunnen brengen waarom ze boos zijn als ze geen koekje mogen.
Wat jammer he, de trommel is leeg.
Hiermee geef jij aan dat je je kan verplaatsen in hun gevoel.
pi_87410158
Palindroom bedoel je?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_87410172
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:06 schreef DroogDok het volgende:
Palindroom bedoel je?
ja, maar er staat een :P achter
ik weet zelf ook wel dat het palindroom is
het is een grapje
pi_87410183
maar ik ben heel erg fan van Jan Smit en Nick en Simon en de 3Js en ik droom dus heel vaak over paling.
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:07:59 #7
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_87410200
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:06 schreef amaranta het volgende:

[..]

ja, maar er staat een :P achter
ik weet zelf ook wel dat het palindroom is
het is een grapje
HAHAHAHAHAA KEIGOEIEEEGARPP!!!!!! :') :')
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_87410220
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:04 schreef amaranta het volgende:
@ Inu. Ja, je benoemt dat je het jammer vind. En maakt niet uti wat je jammer vindt, maar dat je het jammer vindt.
Jammer he dat....
Daarmee bevestig je hun gevoel van onmacht.
Ik heb het nu over peuters he, peuters die niet onder woorden kunnen brengen waarom ze boos zijn als ze geen koekje mogen.
Wat jammer he, de trommel is leeg.
Hiermee geef jij aan dat je je kan verplaatsen in hun gevoel.
Erg vermoeiend, zo'n kind...
pi_87410242
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:07 schreef Stink-ui het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAA KEIGOEIEEEGARPP!!!!!! :') :')
Oh, ik kan me niet herinneren dat ik jou om je mening vroeg over mijn humor-skills.
pi_87410253
Palingdroom.. hahahah
zal wel een natte zijn
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:12:03 #11
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_87410268
Godsgruwel ik maak ook een keer een grapje in de TT :"(
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:13:45 #13
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_87410303
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:54 schreef Inu het volgende:
We (als in; ik ;) ) willen graag een tweede kat, maar omdat Dot al volwassen is is een kitten toch het beste plan en nu zag ik heule gave mooie kittens die ook binnen konden (omdat we dus een appartement hebben), dus ik een mail gestuurd naar die cattery, vragen ze 750 euro! Ja, want het is een raskat en de moeder is zo goed :')

Een rasbeest gaat toch meestal voor een paar 100 euro weg? Onze rashond was niet eens zo duur :')
Ik kom even binnenvallen :P.

Maar een raskat gaat meestal wel weg voor 500 euro > . Onze Britse korthaar heeft ons 500 euro gekost. Onze Ragdoll 650 euro. Het is bedoeld om alleen de liefhebbers te trekken en er worden testen van betaald (op de ouders van het beest), waardoor je zeker weet dat je lijn vrij is van nare erfelijke ziektes. Dat kost gewoon veel geld :). Je kunt ze ook wel voor een paar honderd euro minder kopen, maar dan weet je niet zeker wat voor erfelijke ziektes hun ouders hebben :).

En 500 tot 750 euro zijn nog de goedkopere versies. Hoe zeldzamer het ras, hoe duurder het wordt :').
pi_87410396
Ga gewoon voor een zielig redcatje Inu!
pi_87410417
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:13 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik kom even binnenvallen :P.

Maar een raskat gaat meestal wel weg voor 500 euro > . Onze Britse korthaar heeft ons 500 euro gekost. Onze Ragdoll 650 euro. Het is bedoeld om alleen de liefhebbers te trekken en er worden testen van betaald (op de ouders van het beest), waardoor je zeker weet dat je lijn vrij is van nare erfelijke ziektes. Dat kost gewoon veel geld :). Je kunt ze ook wel voor een paar honderd euro minder kopen, maar dan weet je niet zeker wat voor erfelijke ziektes hun ouders hebben :).

En 500 tot 750 euro zijn nog de goedkopere versies. Hoe zeldzamer het ras, hoe duurder het wordt :').
Hey :) Zag dat je verhuisd was ;)

Job wil ook graag een ragdoll, maar ik vind een Scottish Fold of zo'n grote kat veel gaver O+ Het is ook niet dat ik voor 100 euro op de eerste rang wil zitten, maar vond 750 euro wel een beetje schrikken... Het is ook veel geld terwijl we niet eens weten of het wel kan met Dot... Ze komt uit een gezin met 2 andere katten, maar dat is wel een jaar of 4 geleden...
pi_87410444
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:18 schreef -moppie- het volgende:
Ga gewoon voor een zielig redcatje Inu!
Ja, hou de asielen in de buurt al in de gaten :Y
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:23:20 #17
13783 Anthraxx
pi_87410511
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:19 schreef Inu het volgende:

[..]

Hey :) Zag dat je verhuisd was ;)

Job wil ook graag een ragdoll, maar ik vind een Scottish Fold of zo'n grote kat veel gaver O+ Het is ook niet dat ik voor 100 euro op de eerste rang wil zitten, maar vond 750 euro wel een beetje schrikken... Het is ook veel geld terwijl we niet eens weten of het wel kan met Dot... Ze komt uit een gezin met 2 andere katten, maar dat is wel een jaar of 4 geleden...
Ja, ik heb een huis gekocht in Amersfoort (centraal; dicht bij mijn werk) en daar zijn wij sinds Zaterdag gaan wonen :).

Ragdolls worden ook groot :). Die van ons is nu 8 maanden en groter dan de gemiddelde kat *D. Dat wordt een monster. Een Scottish Fold is ook tof enzo, maar wij hebben het puur op karakter uitgezocht. Ragdolls zijn aanhankelijke knuffels en hechten zich aan jou ipv je huis :P. Dat hielp enorm met verhuizen :). Ach, het ras moet je liggen. Gewoon even goed doorzoeken naar cattery's als je een raskat wilt en het komt vanzelf wel. Alleen de wachttijden zijn zo lang soms :P.
pi_87410581
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:23 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ja, ik heb een huis gekocht in Amersfoort (centraal; dicht bij mijn werk) en daar zijn wij sinds Zaterdag gaan wonen :).

Ragdolls worden ook groot :). Die van ons is nu 8 maanden en groter dan de gemiddelde kat *D. Dat wordt een monster. Een Scottish Fold is ook tof enzo, maar wij hebben het puur op karakter uitgezocht. Ragdolls zijn aanhankelijke knuffels en hechten zich aan jou ipv je huis :P. Dat hielp enorm met verhuizen :). Ach, het ras moet je liggen. Gewoon even goed doorzoeken naar cattery's als je een raskat wilt en het komt vanzelf wel. Alleen de wachttijden zijn zo lang soms :P.
Die van 750 euro kon ik zo ophalen als ze me goedkeurde :P Waar we Sem hebben gehaald liep ook een ragdoll rond en daar is Job toen verliefd op geworden... Het allerliefste zou ik gewoon een eigen hondje willen, maar ik werk te ver van huis daarvoor ;(

Leuk! In je werk wonen was toch niet meer zo fijn? Ik ben ondertussen ook verhuisd, woon nu in Dordrecht ;)
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:28:22 #19
13783 Anthraxx
pi_87410642
Ik moest weg om eerlijk te zijn, omdat het bedrijf gesplitst is en ik mee moest met het verhuizende bedrijf :). Verder heeft het geholpen op allerlei gebieden dus ik ben wel dankbaar dat ik er mocht zitten :).

Dordrecht! Samen gaan wonen? :).
pi_87410680
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:28 schreef Anthraxx het volgende:
Ik moest weg om eerlijk te zijn, omdat het bedrijf gesplitst is en ik mee moest met het verhuizende bedrijf :). Verder heeft het geholpen op allerlei gebieden dus ik ben wel dankbaar dat ik er mocht zitten :).

Dordrecht! Samen gaan wonen? :).
Jup :Y En werk in Den Haag, dus net zo lang treinen...
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:32:30 #21
13783 Anthraxx
pi_87410727
Mooi :D. Dat is wel fijn :). Maar mis je je woning niet in Max? :).

Ik heb net een half jaar bij mijn ouders gewoond als 'tussenoplossing' en ik ben ze erg dankbaar. Maar na 6 maanden is het wel goed om weer op eigen benen te staan :P.
pi_87410864
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:32 schreef Anthraxx het volgende:
Mooi :D. Dat is wel fijn :). Maar mis je je woning niet in Max? :).

Ik heb net een half jaar bij mijn ouders gewoond als 'tussenoplossing' en ik ben ze erg dankbaar. Maar na 6 maanden is het wel goed om weer op eigen benen te staan :P.
Nee, ik ben er maar weer eens achter gekomen dat in een flat wonen echt afgrijselijk is en een studio is ook niet alles... Ik ben al niet zo netjes, maar in een studio kan je niet lekker de keukendeur dichtdoen en net doen of de afwas er niet is ;) In Dordrecht hebben we zo'n 80m2 oid, dus lekker veel ruimte O+ Max is ook erg ver weg van alles, soms leek het net of ik in Nieuwegein woonde ofzo :P

Ik denk dat ik idd ook blij zou zijn als ik na een half jaar ouders weer een eigen huis had :D
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:41:05 #23
13783 Anthraxx
pi_87410933
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:38 schreef Inu het volgende:

[..]

Nee, ik ben er maar weer eens achter gekomen dat in een flat wonen echt afgrijselijk is en een studio is ook niet alles... Ik ben al niet zo netjes, maar in een studio kan je niet lekker de keukendeur dichtdoen en net doen of de afwas er niet is ;) In Dordrecht hebben we zo'n 80m2 oid, dus lekker veel ruimte O+ Max is ook erg ver weg van alles, soms leek het net of ik in Nieuwegein woonde ofzo :P
Wij wilden ook niet meer in een flat wonen. Teveel geluiden, te weinig ruimte en een balkon is ook niets. We zitten nu in een 'rijtjeshuis'/maisonette achtig iets (van nog niet eens 3 jaar oud) met een dakterras :) (geen tuin, maar wel een dakterras over het hele huis). Dat bevalt een stuk beter :D.

quote:
Ik denk dat ik idd ook blij zou zijn als ik na een half jaar ouders weer een eigen huis had :D
In de zomer ging het wel. Dan kun je nog in de tuin zitten ofzo :P. Nu het kouder werd zit je meer op elkaar. Maar goed, het is goed opgelost zo :).

Maar mooi dat het goed gaat :). Leuk om te horen! Nu verlaat ik het topic weer voordat ik er met pek en veren uitgejaagd wordt :+.
pi_87411040
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:41 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Wij wilden ook niet meer in een flat wonen. Teveel geluiden, te weinig ruimte en een balkon is ook niets. We zitten nu in een 'rijtjeshuis'/maisonette achtig iets (van nog niet eens 3 jaar oud) met een dakterras :) (geen tuin, maar wel een dakterras over het hele huis). Dat bevalt een stuk beter :D.
[..]

In de zomer ging het wel. Dan kun je nog in de tuin zitten ofzo :P. Nu het kouder werd zit je meer op elkaar. Maar goed, het is goed opgelost zo :).

Maar mooi dat het goed gaat :). Leuk om te horen! Nu verlaat ik het topic weer voordat ik er met pek en veren uitgejaagd wordt :+.
Oh, ze zijn heel tolerant hier hoor ;)

Je huis klinkt goed! Ik wil eerst een vastere baan voor ik iets ga kopen, maar een dakterras is wel erg gaaf O+
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:47:24 #25
13783 Anthraxx
pi_87411115
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:44 schreef Inu het volgende:

[..]

Oh, ze zijn heel tolerant hier hoor ;)

Je huis klinkt goed! Ik wil eerst een vastere baan voor ik iets ga kopen, maar een dakterras is wel erg gaaf O+
Vaste baan is sowieso handig :). Maar je zit nu toch in Den Haag bij de Koninklijke Bibliotheek? Daar zit je toch al een tijdje of heb je een andere baan inmiddels?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')