Twan komt dinsdagavond terug... het lijkt inderdaad allemaal lastig maar volgens doen opa en oma van vaderskant nu best veel.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:40 schreef mefke79 het volgende:
Diaan, wanneer komt Twan weer bij jou? Lijkt me nu helemaal lastig met een papa die nog ziekjes is en dan ook nog ruzie heeft met zijn (ex)vriendin..
omdat ze geen water wilde en niets anders drinkt eigenlijk behalve water en melkflessen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:15 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
oei...wat een nacht...Beterschap.
Waarom geef je haar melk? Dat is volgens mij totaal niet lekker als je je niet oke voelt en verhoogt kans op overgeven, geloof ik. Darmen en/of maag trekken dat dan niet ofzo...
oke, hopen dat het erin blijft!quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:25 schreef huuphuup het volgende:
haha die TTt zonnetje schijnt wel lekker nu, maar geen idee of het koud is.
[..]
omdat ze geen water wilde en niets anders drinkt eigenlijk behalve water en melkflessen.
Ik knap zelf ook niet echt op van melk maar goed, er moet wel wat vocht in, ze lijkt het prima te vinden, ligt nu weer op bed.
ja!quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:26 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
oke, hopen dat het erin blijft!
Ga jij ook weer je bed in ?
Het is echt heel erg koud. Ik bracht Lennon vanmorgen op de fiets weg naar kdv, zn handjes waren ijskoud. Zo in de pauze even handschoentjes kopen voor hem. Is 's morgens wel nodig...quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:25 schreef huuphuup het volgende:
haha die TTt zonnetje schijnt wel lekker nu, maar geen idee of het koud is.
[..]
omdat ze geen water wilde en niets anders drinkt eigenlijk behalve water en melkflessen.
Ik knap zelf ook niet echt op van melk maar goed, er moet wel wat vocht in, ze lijkt het prima te vinden, ligt nu weer op bed.
Ja, dat is het ook. Ik kreeg ook een berichtje van hem waarin stond: mama, ik vind S. niet zo aardig, maar ook niet zo onaardig dat ze weg moest.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Het is allemaal maar wat voor Twan. Fijn dat zijn opa en oma nu inspringen, én dat zij al wist van de hoed en de rand ten aanzien van Twan en de relatie met vrouw van...
Nog een beetje geslapen ?quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:36 schreef huuphuup het volgende:
Oef TFrustig aan maar voor zover dat gaat.
En ribben die pijn doen zijn zo kutje kunt een hoop laten qua bewegen maar ademhalen is toch wel fijn
zo irritant als dat dan zeer doet.
Nope. Amélie werd weer wakker, ze is nu weer moe aan t worden dus straks weer een poging.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:36 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Nog een beetje geslapen ?
zeiltjes worden afgeraden onder t hoofd toch?quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:54 schreef trui het volgende:
sopje maken en borstelen maar? daarna goed laten drogen. verder misschien tijdelijk een zeiltje erin, om herhaling te voorkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |