Twan komt dinsdagavond terug... het lijkt inderdaad allemaal lastig maar volgens doen opa en oma van vaderskant nu best veel.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:40 schreef mefke79 het volgende:
Diaan, wanneer komt Twan weer bij jou? Lijkt me nu helemaal lastig met een papa die nog ziekjes is en dan ook nog ruzie heeft met zijn (ex)vriendin..
omdat ze geen water wilde en niets anders drinkt eigenlijk behalve water en melkflessen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:15 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
oei...wat een nacht...Beterschap.
Waarom geef je haar melk? Dat is volgens mij totaal niet lekker als je je niet oke voelt en verhoogt kans op overgeven, geloof ik. Darmen en/of maag trekken dat dan niet ofzo...
oke, hopen dat het erin blijft!quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:25 schreef huuphuup het volgende:
haha die TTt zonnetje schijnt wel lekker nu, maar geen idee of het koud is.
[..]
omdat ze geen water wilde en niets anders drinkt eigenlijk behalve water en melkflessen.
Ik knap zelf ook niet echt op van melk maar goed, er moet wel wat vocht in, ze lijkt het prima te vinden, ligt nu weer op bed.
ja!quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:26 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
oke, hopen dat het erin blijft!
Ga jij ook weer je bed in ?
Het is echt heel erg koud. Ik bracht Lennon vanmorgen op de fiets weg naar kdv, zn handjes waren ijskoud. Zo in de pauze even handschoentjes kopen voor hem. Is 's morgens wel nodig...quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:25 schreef huuphuup het volgende:
haha die TTt zonnetje schijnt wel lekker nu, maar geen idee of het koud is.
[..]
omdat ze geen water wilde en niets anders drinkt eigenlijk behalve water en melkflessen.
Ik knap zelf ook niet echt op van melk maar goed, er moet wel wat vocht in, ze lijkt het prima te vinden, ligt nu weer op bed.
Ja, dat is het ook. Ik kreeg ook een berichtje van hem waarin stond: mama, ik vind S. niet zo aardig, maar ook niet zo onaardig dat ze weg moest.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Het is allemaal maar wat voor Twan. Fijn dat zijn opa en oma nu inspringen, én dat zij al wist van de hoed en de rand ten aanzien van Twan en de relatie met vrouw van...
Nog een beetje geslapen ?quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:36 schreef huuphuup het volgende:
Oef TFrustig aan maar voor zover dat gaat.
En ribben die pijn doen zijn zo kutje kunt een hoop laten qua bewegen maar ademhalen is toch wel fijn
zo irritant als dat dan zeer doet.
Nope. Amélie werd weer wakker, ze is nu weer moe aan t worden dus straks weer een poging.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:36 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Nog een beetje geslapen ?
zeiltjes worden afgeraden onder t hoofd toch?quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:54 schreef trui het volgende:
sopje maken en borstelen maar? daarna goed laten drogen. verder misschien tijdelijk een zeiltje erin, om herhaling te voorkomen
oh dat ken ik wel! maar ik heb nu geen wibra in de buurt, en ik heb wél een pyjamadagquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:23 schreef Oxymoron het volgende:
Weet je wat goed werkt tegen kotsvlekken in een matras? dasty van de Wibra! Erop spuiten, even in laten trekken en dan deppen met een vochtige doek! Dasty is een soort schoonmaakmiddel. Je kunt het bijna overal voor gebruiken! Ff een plaatje zoeken.
ja, vooral voor die hele kleintjes die hun hoofd nog niet goed zelf kunnen draaien. maar ik denk dat amélie dat al wel kan, en als ze zoveel spuugt zou ik het wel tijdelijk doen hoor.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:08 schreef huuphuup het volgende:
zeiltjes worden afgeraden onder t hoofd toch?
hm ook weer zo. Zal in de stad ns kijken voor een zeiltje.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:27 schreef trui het volgende:
[..]
ja, vooral voor die hele kleintjes die hun hoofd nog niet goed zelf kunnen draaien. maar ik denk dat amélie dat al wel kan, en als ze zoveel spuugt zou ik het wel tijdelijk doen hoor.
ja dat sowieso. Die topper maakt me niet uit die kan in de was. En als ie echtecht heel ranzig is dan koop ik voor die 10 euro wel een nieuwe ofzo.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:37 schreef Rottdog het volgende:
Desnoods zeiltje tussen matras en topper in.
Blij te lezen dat er meer mensen zijn die even op de bank gaan liggen "lezen"quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:22 schreef miss_sly het volgende:
Het is alleen zo verleidelijk als Senna dan lekker stil is en slaapt om ook eeeeeeven op de bank te gaan liggen 'lezen'
Doe ik ook als het even kan. Ik neem allang geen boek meer mee tegenwoordigquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:15 schreef Nijna het volgende:
[..]
Blij te lezen dat er meer mensen zijn die even op de bank gaan liggen "lezen".
Innepin spannend!!!
Wat is dat voor een briljante baan ?quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:49 schreef Stiemie het volgende:
Het was echt heel leuk want ik moest allemaal berichtjes maken over dingen die ik normaal lekker op een lui moment op de bank in een tijdschrift lees. Dat je denkt: "Ja nou moet ik echt weer verder werken. Oh joh ik was al aan het werk"
Ja, geschreven ja. en in afwachting van reactie. Het is een worsteling ja.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:19 schreef trui het volgende:
spannend innepin! je klinkt wel heel kansrijk hoor!
buuv, heb jij nog geschreven op die ene baan, die zo op je lijf geschreven is?
ik vind die brieven altijd zo'n worsteling, blehgk.
Jij hebt zelfs nog een 3-cijferig useridquote:
Volgens mij gaan ze er een extra auto aan vast makenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:45 schreef huuphuup het volgende:
whehegefeliciteerd vicks
Memmelkrijg je dan een extra auto mee ofzo? pfoei veel geld zeg.
sterkte! ik heb er ook 2 die last van hun oren hebben, maar we komen ook niet echt van onze snotterij afquote:ik heb oorpijn ofzoik word er gek van, t doet zo irritant zeer.
Weet je wel zeker dat je geen reïncarnatie bent van een eerdere userquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:47 schreef coolbabe het volgende:
Zie dat ik hier pas 8 jaar en een beetje zit. Ik dacht al veel langer
newbie!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:47 schreef coolbabe het volgende:
Zie dat ik hier pas 8 jaar en een beetje zit. Ik dacht al veel langer
Volgens mij is het alleen maar bergafwaarts gegaan daarnaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:57 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je geen reïncarnatie bent van een eerdere user
Ik haat apk altijd zo!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:16 schreef Memmel het volgende:
BE gefeli! En viel spass vandaag!
Ik heb de auto gehaald en ik heb voor dat geld een apktje, grote beurt en vier nieuwe banden gekregen en nog wat ruitenwisserbladen, lampjes, olie enzo....
Oh en een offerte voor twee andere reparaties (yeah right...).
Agreed!!quote:
Je wordt je al bij voorbaat afgewezen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:17 schreef Vicky het volgende:
[..]
Agreed!!ik krijg een afwijzing op een sollicitatie waarop ik helemaal niet gesolliciteerd heb
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je wordt je al bij voorbaat afgewezen.![]()
Sorry niet grappig
Heldin!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:54 schreef debuurvrouw het volgende:
zo, terug van sporten, en nu op naar de tennisbaan.
Later!
We hebben ingespeeld, aan de klets geraakt en over het net staan kletsenquote:
Met deze temperaturen ben je dan nog steeds een heldquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
We hebben ingespeeld, aan de klets geraakt en over het net staan kletsen
Daar gaat mijn respect
Goeienavond!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:12 schreef trui het volgende:
ik weet niet eens wat/wie Glee is...
goeienavond!
Ja om half 6. Half 8 werd ze weer wakkerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 06:45 schreef Vicky het volgende:
och jeetje Huup, wat sneu voor jullie! Heb je nog wel naar bed kunnen gaan?
Wat lief ook!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:39 schreef Brighteyes het volgende:
Hallo lieve Oudjes!![]()
Gisteren heerlijk uit eten geweest met F.Ik stond als verrassing met mijn trouwjurk aan te wachten toen hij thuis kwam.
![]()
Zo gaaf dat die weer past!
haha tsja ik negeer het normaliter ook. Zolang ik me redelijk okay voel vind ik het best. Hoort erbij, gewoon stapje trager overdag niets aan de hand.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:05 schreef Brighteyes het volgende:
Bij ons zijn de nachten ook al dagen prut, maar ik negeer dat gewoon.![]()
De heren komen vaak in ploegendienst. Slaapt de een net lekker 2 uurtjes tussen ons in (eindelijk) wordt de ander wakker en kunnen we nr een dus heel voorzichtig overhevelen terug naar het eigen bedje in de hoop dat dat lukt. Dat in combi met een hoestende Sasha waardoor het terug in slaap vallen wat problematisch is levert ook hier wallen op. Ik voel met je mee Huup.
Ik heb vannacht uiteindelijk mijn oordopjes in gedaan want manlief snurkte en Sasha lag te reutelen.
![]()
Zou misschien best kunnen... hij vond het afgelopen dagen geloof ik wel leuk met papa alleen. Kreeg alle aandacht, heeft bij papa geslapen, samen tv op de bank gekeken... Vanmiddag komt juf op huisbezoek en daarna gaat Twan naar de verjaardag van zn oma (vaderskant), dus tot die tijd lekker rustig aan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, idd zoiets zat ik ook al te denken Huup. Hebben ze je nou toch aangestoken, dat het toch een griepje was? Hopelijk kan je even bijslapen straks.![]()
BE, je hebt me weer helemaal gemotiveerd, ik heb mijzelf maar weer aan de haren uit mijn dieet-put getrokken en ben inmiddels al weer twee kilo kwijt![]()
Is de spanning Twan een beetje op z'n oog geslagen Diaan? Maar ff een lekker troeteldagje thuis. Ook wel fijn na de week die hij achter de rug heeft.
Oh, maar zo bedoelde ik het niet hoor! Ik kan niet beoordelen hoe beroerd het bij jou is!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha tsja ik negeer het normaliter ook. Zolang ik me redelijk okay voel vind ik het best. Hoort erbij, gewoon stapje trager overdag niets aan de hand.
Maar dit is nu een maand of 3 aan de gang en t gaat me opbreken. Een uur of 4 slaap per nacht en een zwangerschap erbij is best een brakke combiAls ik nou zelf wakker lag was t weer wat anders, maar k wil wel slapen maar t kan nie
![]()
B. gaat er uiteraard net zo vaak uit maar goed.
Ze slaapt 3 kwartier tot een uur overdag. en als ze heel erg beroerd geslapen heeft dan nog wel een tweede keer, maar meestal niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:21 schreef Memmel het volgende:
4 uur slaap is idd wel erg brak. Slaapt ze overdag nog veel, Huup? Zou ze mss met 1 slaapje toekunnen overdag?
Mee eens!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:37 schreef huuphuup het volgende:
oh die ik zou wel een kindje lusten hebben wij ook, die is zo leuk
Duh... dat had ik ook al wel verzonnen...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:41 schreef trui het volgende:
blader anders nog snel even deze door:
De leukste kinderboeken
De leukste kinderboeken deel 2
De leukste kinderboeken deel 3
Oh echt, doen!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:38 schreef Stiemie het volgende:
Oh ja voor de mensen die toen graag die film over baby's wilden zien, hij draait in Het Ketelhuis in Amsterdam
http://www.ketelhuis.nl/films/babies/207
Zo hou ik wel van actionspul/prul, gaat stuk, gooi je weg, klaar opgelostquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:59 schreef Saffier het volgende:
Ziet er goed uit Vicky!
Met de verjaardag en Sinterklaas heb ik ene paar jaar geleden aangegeven dat het te veel werd voor Tobias. Mij werd gevraagd waar men dan goed aan deed en toen heb ik een limiet gesteld, niet meer dan x kado'tjes voor hem per gevend koppel/per persoon. Kon men zelf hun budget bepalen (ik kan niet in de portemonnee van een ander kijken) en had ik het idee dat het binnen de perken bleef. Was goed idee maar niet zo best uitgevoerder werden gewoon pakjes bij elkaar ingepakt omdat het bij elkaar hoorde
. Afijn, Tobias heeft meer dan genoeg speelgoed dus
Hier zit ik de katten ook wel eens achterna als ze het te zot maken, en dan vooral de rooie als ie zn zus weer eens moet hebben en de plukken haar uit dr lijf worden getrokken. Prima, dan kijrgt ie van mij lekker een schop onder zn hol.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:05 schreef moussy het volgende:
[..]
Zo hou ik wel van actionspul/prul, gaat stuk, gooi je weg, klaar opgelost
Gister heb ik even gesproken met de mannelijke wederhelft van waar XXL kat vandaan komt, ik schok me het lazerus, waar mijn grote DNA bij stond vertelde hij vol glorie dat ie de kat op of af, dat begreep ik niet helemaal, de trap geschopt heeft omdat ie daar aan de trap krabte.. dat er iets bij de vorige blikopener gebeurt is merkte ik al wel, maar dat het gewoon richting mishandeling ging schrok ik wel even van
prima, zo steek ik niet in elkaar, dan maar een plantenspuit of zo, ik vind het echt gruwelijk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hier zit ik de katten ook wel eens achterna als ze het te zot maken, en dan vooral de rooie als ie zn zus weer eens moet hebben en de plukken haar uit dr lijf worden getrokken. Prima, dan kijrgt ie van mij lekker een schop onder zn hol.
Als ik zie hoe hij zn zus toetakelt ben ik nog erg zachthandig met m. En mij katten komen nog net niet bij me in bad zitten, die houden van water.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:09 schreef moussy het volgende:
[..]
prima, zo steek ik niet in elkaar, dan maar een plantenspuit of zo, ik vind het echt gruwelijk.
Ja, maar dat is niet zo gezellig zeg maar, qua boekenweek-traditie.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:36 schreef simmu het volgende:
of je vraagt aan mij welke ik wil verkopen, want ik heb ze *allemaal* (gonnie met de rode laarsjes, molletje, u noemt, ik heb. kinders hebben onderhand een eigen boekenkast nodig). en er blijft maar meer komen ondanks mijn verzoek om op te houden met het opsturen van boekjesdus er gaan dingen in de verkoop
wat zijn redelijke prijzen voor ongebruikte boekjes? bol.com prijs ofzo?
Niets, Senna zal vanzelf leren dat poes niet lief is en dat ze uit zn buurt moet blijven en dat zal poes waarschijnlijk ook doen. Tenzij poes echt gaat aanvallen uit het niets, dan zou ik het beest dus een ander huisje geven.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:12 schreef miss_sly het volgende:
Nee, zoiets heb ik ook nooit gedaan en zal ik ook niet doen.
We hebben echter wel een probleem met ons poezebeest: ze is altijd al eenkennig geweest en ze moet eigenlijk alleen wat van schaap en mij hebben. Maar nu begint ze naar te doen tegen Sennaineens uithalen, terwijl Senna echt helemaal nets doet (geen haren, oren, staart trekken of wat dan ook). Ze komt kennelijk te dichtbij. Senna begint ook bang te worden van poes, loopt om, verstrakt helemaal als we naar boven lopen en poes bovenaan de trap staat om te kijken wie er aan komt. Geen idee hoe we dit aan moeten pakken; iemand?
Ik denk dat, ofzo. Maar ik heb geen huisdieren-ervaring dus ik weet het niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Niets, Senna zal vanzelf leren dat poes niet lief is en dat ze uit zn buurt moet blijven en dat zal poes waarschijnlijk ook doen. Tenzij poes echt gaat aanvallen uit het niets, dan zou ik het beest dus een ander huisje geven.
Meestal komt het wel goed als de kindjes wat ouder worden, en soms worden ze nooit vriendjes.
Mja, dat was ook het plan, maar de poes valt dus aan uit het niets. Nog niet heel ernstig, maar ze haalt wel uit en ze blaast. En Senna begint dus echt bang te worden, en dat wil ik niet. Dat mag gewoon niet, vind ik.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Niets, Senna zal vanzelf leren dat poes niet lief is en dat ze uit zn buurt moet blijven en dat zal poes waarschijnlijk ook doen. Tenzij poes echt gaat aanvallen uit het niets, dan zou ik het beest dus een ander huisje geven.
Meestal komt het wel goed als de kindjes wat ouder worden, en soms worden ze nooit vriendjes.
Als het goed is heeft die niet zo heel lang meer... Toch ff uitzingen dan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mja, dat was ook het plan, maar de poes valt dus aan uit het niets. Nog niet heel ernstig, maar ze haalt wel uit en ze blaast. En Senna begint dus echt bang te worden, en dat wil ik niet. Dat mag gewoon niet, vind ik.
Maar een ander thuis wordt wel heel erg lastig. Het beestje is 18 en dus heel erg eenkennig. Die gaat zich nergens meer thuisvoelen.
We hopen dus maar dat het niet ergeer wordt dan dit en dat Noppes vanzelf zo oud wordt dat ze rustiger blijft. En dan gaat ze ooit dood...
Trust me, onze kat is geen kat om zonder handschoenen aan te pakken...letterlijk. Die laat zich niet schrikken, die laat een ander schrikken.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als het goed is heeft die niet zo heel lang meer... Toch ff uitzingen dan.
Kat goed laten schrikken als ze aanvalt?
Helpt dat en hoe maak je dat?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:17 schreef moussy het volgende:
Ik heb ook wel kruidnageltroep op mn kozijn gespoten,
iets gooien wat veel herrie maakt, blikje met spijkers er in, sleutelbos, rammelaar, als het maar herrie maakt. En niet meteen het schedeltje ingooien, maar proberen naast de kat te gooien. De kat snapt meestal niet waar het dan vandaan komt, dus niemand is de boosdoener.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als het goed is heeft die niet zo heel lang meer... Toch ff uitzingen dan.
Kat goed laten schrikken als ze aanvalt?
ik heb het in een spuitflacon gekochtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:23 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Helpt dat en hoe maak je dat?
Is het handig om dat op mijn (restjes) behang en bank te spuiten, of stinkt dat zo hard dat ze daar niet meer langs willen lopen?
Ja zo'n kreng hebben mijn ouders dus ook.. Een secreet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Trust me, onze kat is geen kat om zonder handschoenen aan te pakken...letterlijk. Die laat zich niet schrikken, die laat een ander schrikken.
je moet het meegemaakt hebben om te weten hoe ze kan zijn.
uitzingen is ook de bedoeling, maar in die tijd mag ze Senna niets doen en mag Senna ook niet al te bang worden. Niet de bedoeling dat ze thuis een kattenfobie oploopt natuurlijk.
Ah, dan ga ik eens zelf een aftreksel proberen te maken en kijken of het werkt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:25 schreef moussy het volgende:
ik heb het in een spuitflacon gekocht1x ingespoten en K1 heeft er niet meer aan gezeten. Flesje staat hier dus verder voor jan lul te staan, dus ik denk dat het wel helpt
Of neem er een lieve kat bij.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:25 schreef Ticootje het volgende:
Maar heb je geen kennissen, vrienden met katten die wel lief zijn. Dan leert Senna dat niet alle katten hetzelfde zijn.
wat zijn dat? en hoe/waar hebben die bij geholpen dan?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:44 schreef miss_dynastie het volgende:
miss_sly, misschien een feliway-stekker? En/ of aan de bach-bloesems? Bachbloesems hebben hier heel goed geholpen....
Nou, ik gíng met de auto. Maar Buum had zich werktechnisch wat vergist en hij had een auto nodig. Terwijl hij er één bij de garage had gebracht. Dus toen ging ik om hem te helpen op de fiets weer terug. Hij werkt niet zo ver van de sportschool waar ik sport.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:59 schreef trui het volgende:
is die sportschool zo ver weg? dan vind ik het al een hele prestatie dat je er op de fiets naartoe gaat.
onze Gijs kan ook behoorlijk wild 'stoeien', inclusief (wat te hard) bijten en krabben. ik vind 't best lastig hoor, die katten-opvoeding. in z'n nekvel vastpakken en even ergens anders neerzetten doen 't meestal wel (voor even). maar Cato is nu ook behoorlijk bang voor 'm.
Echt dikkequote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, ik gíng met de auto. Maar Buum had zich werktechnisch wat vergist en hij had een auto nodig. Terwijl hij er één bij de garage had gebracht. Dus toen ging ik om hem te helpen op de fiets weer terug. Hij werkt niet zo ver van de sportschool waar ik sport.
-Edit- en dat is 15 km van hier. En ik had al pilates en zumba gedaan. Dusch...
Bachbloesemtherapie is een alternatieve geneeswijze. Ze hebben goed geholpen bij m'n oudste mannetje, dat heel erg snel in de stress schoot en daardoor zelfs niet meer wilde plassenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:00 schreef trui het volgende:
[..]
wat zijn dat? en hoe/waar hebben die bij geholpen dan?
Mocht je geinteresseerd zijn, hier staat meer informatie en is hij ook te bestellen voor een hele redelijke prijs.quote:
Ik ben geen expert, maar ik heb nooit gehoord dat het beperkt is tot acute problemen, dus wat dat betreft is het misschien een optie voor jullie. Yian is ook zijn hele leventje al een stresskipje, was ook nooit zo'n groot probleem, tot het op zijn blaasje sloeg, maar hij heeft er ook veel baat bij (nou is die wel een stuk jonger, maar toch ook alweer 7 en bij hem helpt het dus ook).quote:Bach bloesem heb ik wel eens van gehoord. Maar is dat ook iets voor chronische problemen? Want onze poes is eigenlijk altijd zo geweest, maar het was nooit een echt probleem, dat wordt het pas nu met Senna.
Bach rescue remedy is gewoon via internet of bij de (alternatieve) drogist te koop. Dit is een "standaardoplossing". Voor Yian werkt dat prima. Voor ons meisje hebben we wel een speciale samenstelling laten maken en zelf online besteld. Als je het bij een dierenarts of bachbloesemtherapeut laat doen krijg je doorgaans een flesje mee dat al helemaal goed gemixt is, dat hoef je dan niet meer zelf te doen. Bij ons was het zo dat een dame die ik via internet ken het graag voor ons wilde doen, zodoende heb ik zelf de bachbloesems besteld bij star remedies, maar doorgaans is dat dus niet nodig.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:34 schreef miss_sly het volgende:
miss_d, thanks! Ik ga het eens met schaap bespreken en kijken wat we kunnen doen. Die bach bloesems, kun je dat gewoon via internet bestellen of moet je dat via een (alternatieve) dierenarts regelen? Dierenarts is noppes ook al in geen jaren geweest, want dat isook een dusdanig stresvolle situatie dat dat er ook maar niet van komt. Ze is een huiskat, dus dat scheelt wel.
Wij hebben dit ook geprobeerd om onze bitchypoes weer lief te maken, onder het motto 'baat 't niet dan schaadt 't niet', en zoals verwacht deed het he-le-maal niks.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bach rescue remedy is gewoon via internet of bij de (alternatieve) drogist te koop. Dit is een "standaardoplossing". Voor Yian werkt dat prima. Voor ons meisje hebben we wel een speciale samenstelling laten maken en zelf online besteld. Als je het bij een dierenarts of bachbloesemtherapeut laat doen krijg je doorgaans een flesje mee dat al helemaal goed gemixt is, dat hoef je dan niet meer zelf te doen. Bij ons was het zo dat een dame die ik via internet ken het graag voor ons wilde doen, zodoende heb ik zelf de bachbloesems besteld bij star remedies, maar doorgaans is dat dus niet nodig.
Ze kunnen het overigens aan de hand van een recente foto, je hoeft er niet fysiek voor langs.
ik ben er ook geen fan van, duur druppeltjes water met een alcoholluchtjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:38 schreef innepin het volgende:
[..]
Wij hebben dit ook geprobeerd om onze bitchypoes weer lief te maken, onder het motto 'baat 't niet dan schaadt 't niet', en zoals verwacht deed het he-le-maal niks.
Hehequote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:38 schreef innepin het volgende:
[..]
Wij hebben dit ook geprobeerd om onze bitchypoes weer lief te maken, onder het motto 'baat 't niet dan schaadt 't niet', en zoals verwacht deed het he-le-maal niks.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:56 schreef Oxymoron het volgende:
[ afbeelding ]
leuke boekentip!![]()
![]()
![]()
En.. Vergeet Bodpa09 niet die vandaag bij Missie Holland komt! Rtl4!
Ja maar, ja maar, ik heb heel geen stok.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:06 schreef Oxymoron het volgende:
Die emoticon doettetem! Dak je nie geloof natuurlijk!![]()
Je kunt altijd je alterego/naamgenoot/naamgever de schuld geven, de oude rozijn
Dat boekje is leukquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:56 schreef Oxymoron het volgende:
[ afbeelding ]
leuke boekentip!![]()
![]()
![]()
En.. Vergeet Bodpa09 niet die vandaag bij Missie Holland komt! Rtl4!
Ik zit er klaar voor !quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:18 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ben benieuwd of ik meteen zie wie je bent Bodpa.
kijk, een stok en rimpels. Ik ga haar herkennen!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:22 schreef Oxymoron het volgende:
Een stok!
En rimpels!
Dat is Bodpa!
En als je een wolf ziet, is ze in de buurtin schaapskleren, off course
mijn jas was leuk. ;-)quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:21 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Ik zit er klaar voor !
Hoe kan ik je herkennen ? Behalve onwijs slecht gekleed, slecht kapsel, verkeerd gekozen bril, slecht zittende BH, foute kleuren, te lage decoteletjes, te hysterische jas ... etc etc ???
oke, een stok, rimpels, leuke jas en jaren 80 haar.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:24 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
mijn jas was leuk. ;-)
en jaren 80 haar.
Vroegah was het echt helemaal leuk. Met Arnie, Peter, Helen, Martine, Rick op zijn brommert enzo.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:26 schreef Oxymoron het volgende:
GTST vind ik zo duf.... Echt ht&k psychologie en stomme verhaallijnen, echt stom
Oh ? Van Anita ? Wie is de moeder van zijn dochter ? Weet je dat ?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:28 schreef Oxymoron het volgende:
Rik is er weer in! En nu heeft hij een dochter!
Ja die van 10 naar 16 jaar is gegaan in 6 maanden tijd.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:28 schreef Oxymoron het volgende:
Rik is er weer in! En nu heeft hij een dochter!
hahhaa, Rikkie !quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:32 schreef Vlindur het volgende:
Rik en Anita hebben samen een dochter toch? Rikkie
Dat denk ik wel.....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:34 schreef Estrys het volgende:
ben jij dat bodpa? die van I have not seen this hairstyle since the 1980's ?
geen flauw idee...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:34 schreef Oxymoron het volgende:
Ja,van anita. Maar die is toch overleden? Was ze toen zwanger en comatueus gehouden, of was rikkie toen al geboren? Ik snap er niks van!
Ze is dood gegaan aan aids.. heeft ze ooit opgelopen dmv een sneetje & bloed van iemand anders.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:34 schreef Oxymoron het volgende:
Ja,van anita. Maar die is toch overleden? Was ze toen zwanger en comatueus gehouden, of was rikkie toen al geboren? Ik snap er niks van!
kort donker haar (beetje jaren 80 kapsel) en brilquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:35 schreef Raissa het volgende:
*Kijkt ook rtl4*
Bodpa, hoe zie je eruit?
ze is doodgegaan doordat ze aangereden werd door een auto toch?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:36 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ze is dood gegaan aan aids.. heeft ze ooit opgelopen dmv een sneetje & bloed van iemand anders.
En nu gaat Rik trouwen met Charlie, kan nooit goed gaan
Ik ook !quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:36 schreef Vlindur het volgende:
Vreselijk. Ik mis Martine en Frits nog steeds
Dacht aan aids, omdat ze dat op een gegeven moment kreeg & heel erg ziek werd.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:37 schreef Estrys het volgende:
[..]
ze is doodgegaan doordat ze aangereden werd door een auto toch?
die vrouw vroeg erom! geen BHquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:38 schreef Brighteyes het volgende:Ze zitten echt zomaar aan iemands tieten!
![]()
Ja, echt zegquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:38 schreef Brighteyes het volgende:Ze zitten echt zomaar aan iemands tieten!
![]()
ook leuk !quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:39 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hmmm ik hoor net dat we het opnemen en (nu pas) 24 gaan kijken.
Die heb ik ook jarenlang niet gedragen. En nu eig alleen omdat kleine jongetjes nog wel eens per ongeluk je shirt omlaag of scheef trekken.quote:
wat zeg je ?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:46 schreef bodpa09 het volgende:
zo stom dat ze haar voor een figuur die de dood nadoet filmden.
ik zat het net te denkenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:46 schreef bodpa09 het volgende:
zo stom dat ze haar voor een figuur die de dood nadoet filmden.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:49 schreef bodpa09 het volgende:
Geheel per ongeluk spontaan in mijn eentje op de Dam zitten....
Je had je opgegeven ?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:49 schreef bodpa09 het volgende:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:49 schreef bodpa09 het volgende:
Dat was voor mij een reden om me niet op te geven terwijl ik juist zo toe ben aan een metamorfosequote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:51 schreef Nijna het volgende:
Panda-bodpa. Ik ben benieuwd hoor, die reclame mag wel weer voorbij zijn! Ik had het nog nooit gekeken en was ook helemaal verbaast dat ze zomaar aan iemands borsten gaan zitten...
Dat doen ze wel vaker. Ik heb ze dat al best vaak zien doen in dat 10 jaar jonger programma in Engeland.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:52 schreef Ticootje het volgende:
Hebben ze ook aan jouw borsten gezeten??
Ik vind joou juist altijd zo leuk gekleedquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:52 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat was voor mij een reden om me niet op te geven terwijl ik juist zo toe ben aan een metamorfose
Dank je welquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:54 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Ik vind joou juist altijd zo leuk gekleed
Ik zou wel eenmakeover willen maar wil niet op tvDat ze aan m`n tetten willen zitten vind ik dan weer niet zo erg
Nee, ik zou het ook niet supererg vinden, maar ik kan me voorstellen dat anderen het wel vervelend vinden.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:54 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Ik zou wel eenmakeover willen maar wil niet op tvDat ze aan m`n tetten willen zitten vind ik dan weer niet zo erg
Mee eens! En ik ookquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:54 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Klopt. Ze wordt nog leuker dan ze al wasquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:58 schreef Vicky het volgende:
Oehh en bodpa's eindresultaat is super!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |