Volgens mij kiest Gerard sowieso de makkelijkere uit.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:48 schreef Paul-89 het volgende:
Die mensen die zich opgeven voor 'Dokter Bob' zijn niet de handigste met Google.
Idd. Vaak is het intikken van wat woorden al voldoende om het nummer te vinden.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:48 schreef Paul-89 het volgende:
Die mensen die zich opgeven voor 'Dokter Bob' zijn niet de handigste met Google.
Maar wij zijn er nogquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het 3FM-niveau vandaag is helaas geen aanleidng tot vreugde ende jolijt.
Die gast dacht dat het :Feels Like Chocolate Girl was.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:48 schreef Salamando het volgende:
[..]
Volgens mij kiest Gerard sowieso de makkelijkere uit.
http://lmgtfy.com/?q=FEELS+LIKE+CHOCOLATE+GIRLquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Vaak is het intikken van wat woorden al voldoende om het nummer te vinden.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=FEELS+LIKE+CHOCOLATE+GIRL
Hey kssssssssst geen kwaad woord over Tim he!!quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Komt die Knol ook nog met wat nieuws? Of wordt dit nummer tot de laatste seconde commercieel uitgeperst?
Dat is het ook alles behalvequote:
Sarcasm I presume?quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:11 schreef alors het volgende:
[..]
Hey kssssssssst geen kwaad woord over Tim he!!
Met zijn bolle babywangetjesquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Alors is Zaterdag volgens mij naar Knol geweest, en nu is ze een beetje verliefd.
quote:
Auwquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:56 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Holy FUCK. Ik kwam hier best vrolijk even lezen wat jullie te melden hebben, maar heb me zojuist aangemeld bij de depressiekliniek vanwege de tweets van Roel. Jongen, als het allemaal zo KUT is, ga dan lekker naar Spotify FM luisteren! Waar maak je je toch zo vre-se-lijk druk om?
Okee, +1.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik wilde net ff een uitjediptip posten
[ een lekker wijf ]
quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:56 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Holy FUCK. Ik kwam hier best vrolijk even lezen wat jullie te melden hebben, maar heb me zojuist aangemeld bij de depressiekliniek vanwege de tweets van Roel. Jongen, als het allemaal zo KUT is, ga dan lekker naar Spotify FM luisteren! Waar maak je je toch zo vre-se-lijk druk om?
Om die overbodige itemsquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:56 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Iets met smaak, twisten, zoveel mensen, zoveel meningen. Van die Voicemail kun je echt geen last hebben. Da's op de kop af 30 seconden, zeuren om het zeuren, Roel.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Om die overbodige items. De muziek is over het algemeen - op dat laatste uur vandaag na - prima. Zonde dat die verplichte spelletjes of dat voicemailgeval er tussendoor moeten. Die werken gewoon niet. Het is niet grappig, het is niet leuk.
Qua muziek zit 't allemaal wel goed. Dat was ook altijd de kracht van de Arbeidsvitaminen: als er een kutplaat voorbij kwam, was de kans groot dat de volgende plaat wel goed zou zijn. Da's bij @work ook zo. Maar bij zo'n voicemailitem vraag ik me af waarom het er überhaupt in zit. Wat is de achterliggende gedachte? Bellen het zo gigantisch veel mensen dat 't nog wat centen oplevert? Dat en een ander item minder en je kunt zo een plaat extra in een uur duwen!quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:04 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Iets met smaak, twisten, zoveel mensen, zoveel meningen. Van die Voicemail kun je echt geen last hebben. Da's op de kop af 30 seconden, zeuren om het zeuren, Roel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |