omgggggggggggggggquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik van TYCUSwat een helden
Ik vind het vooral cool als na 1 minuut de drums erbij komen
Ik had serieus dat nummer aanstaan op de laptop in de woonkamer en mijn broertje vond het wel mooi.quote:
Sowieso Petro dus.quote:
broer?quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik had serieus dat nummer aanstaan op de laptop in de woonkamer en mijn broertje vond het wel mooi.
Mooi hequote:Op zondag 10 oktober 2010 23:55 schreef aarsschimmel het volgende:
[..]
omggggggggggggggg![]()
![]()
![]()
zo erg plaatsvervangende schaamte. Die gitarist kent het nr niet eens.
En gelijk heeft hij.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik had serieus dat nummer aanstaan op de laptop in de woonkamer en mijn broertje vond het wel mooi.
Van Braddie's spel krijg ik ook tranen in mijn ogen. Schitterend hoe hij zijn zieleroerselen te berde brengt,zo met ontblote lichaamsdelen, sereen zittend achter zijn Tyros.quote:
Hier spelen ze em nog een kee rmaar nu wél goedquote:Op maandag 11 oktober 2010 00:08 schreef Penisbaard het volgende:
Dat fimpje van tycusdat doen ze expres toch?
Ik woon nog thuis.quote:
Gewoon sigwaardig deze teksten.quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:03 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Van Braddie's spel krijg ik ook tranen in mijn ogen. Schitterend hoe hij zijn zieleroerselen te berde brengt,zo met ontblote lichaamsdelen, sereen zittend achter zijn Tyros.
Braddie is mijn muze.quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik woon nog thuis.
[..]
Gewoon sigwaardig deze teksten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |