quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:51 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, dat moet je Mikkie vragen, 't zijn zijn bakjes
Gratis eten faalquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Crap, heb ik net eten geregeld, dit had ik eerder moeten lezen
Maar jullie zorgen goed voor ze hè? Het is wel al een lange logeerpartij namelijk
Ja lekker! Maar dat zal onderdehand wel op zijn nuquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tot hoe laat mag je een bakje meenemen?
Scheelt Meesterchef weer een magnetron maaltijd!
BeoVision aan BeoLab?quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:19 schreef Sander het volgende:
Anderhalf uur bezig met het aansluiten van digitale TV op een B&O set. Wat een gekut. Nu heb ik nog 40 minuten voor mijn huiswerk, de deadline is 23:59
Mooi, maar duur! Te duur vind ik eigenlijk!quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:35 schreef Sander het volgende:
Iets in die geest, ik heb het niet onthouden
Die gast zit toch echt niet om 12 uur nog te wachten of t binnen is? Ik stuur het met zulke deadlines altijd pas rond 5 's ochtends uur opquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:19 schreef Sander het volgende:
Anderhalf uur bezig met het aansluiten van digitale TV op een B&O set. Wat een gekut. Nu heb ik nog 40 minuten voor mijn huiswerk, de deadline is 23:59
Ik zit al weken te kutten met de opdracht. Die is groot, maar niet moeilijk. Maar het moet per se in een onmogelijke excel sheet. Ik ben niet van plan om mijn hele denk/werkproces in die excelsheet te proppen. Ik doe de opdracht, to the best of my abilities, op een fijne, overzichtelijke manier in een mooi Google docje met een nette inhoudsopgave. Ik ga echt niet uren zitten kutten om alles in zijn Excel 1862 sheet te krijgen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:56 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Die gast zit toch echt niet om 12 uur nog te wachten of t binnen is? Ik stuur het met zulke deadlines altijd pas rond 5 's ochtends uur op
Als je het zo doet, en aan de opdracht voldoet, dan zal niemand daar toch echt een probleem van maken? Of ze willen dat je leert met Excel omgaan, dan misschien wel...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:19 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik zit al weken te kutten met de opdracht. Die is groot, maar niet moeilijk. Maar het moet per se in een onmogelijke excel sheet. Ik ben niet van plan om mijn hele denk/werkproces in die excelsheet te proppen. Ik doe de opdracht, to the best of my abilities, op een fijne, overzichtelijke manier in een mooi Google docje met een nette inhoudsopgave. Ik ga echt niet uren zitten kutten om alles in zijn Excel 1862 sheet te krijgen.
werkte de muziekquote:
De muziek lag een flink gedeelte van de tijd platquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 01:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
werkte de muziek? ik werd opgebeld omdat t systeem op zn gat lag
ik zei: start de pc maar ff opnieuw op, mocht t alsnog niet werken bel maar weer
Ik kom er gelukkig alleen voor de pubquiz en om onze dinerbonnen op te eten, verder niets.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 01:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Of je gaat naar een goede kroeg!
Iemand Swine nog gespot?
Natuurkunde?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:38 schreef Cocktailprikker het volgende:![]()
vandaag ga ik een lange dag maken, ik blijf gewoon lang op school voor men wiskunde en mechanica
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |