quote:
Op maandag 11 oktober 2010 14:02 schreef BB-King het volgende:Hey Xaban jongen, ken je me nog!
Ik ben die gozer die ooit je leven heeft gered. Je weet wel, toen je zo'n harde klap op je kop had gekregen en je in het water was gevallen. Ik ben je achterna gedoken en heb CPR op je uitgevoerd. Daarna een ambulance gebeld die je heeft meegenomen. Het had niet langer mogen duren want anders was je niet meer onder ons geweest. Je herinnert je er waarschijnlijk niks meer van vanwege het tijdelijk geheugenverlies wat je had opgelopen. Hoe het met mij gaat? Helaas niet zo goed, heb nog een aantal schulden openstaan. Zou toch wel gebaat zijn bij 2 miljoen euro maar dat moet toch geen enkel probleem voor jou zijn? Ik heb je nog opgezocht in het ziekenhuis en je zei destijds dat als je ooit iets voor me kon terug doen dat ik alles kon vragen wat ik wilde. Ik moest daar nog even over nadenken maar ik ben er nu uit. PM me even privé en we regelen het zo snel mogelijk. Je voelt je vast erg schuldig dat je al die tijd nog niks van je hebt laten horen maar ik vergeef je het hoor... zo ben ik nu eenmaal.
Houd je sterk makker.
Met vriendelijke groet,
BB-King
Ik vind het wel vreemd, dat ik 10x ben gered in mijn leven, nu zo ineens.....
Maar PM je je gegevens maar.