Dit klonkt trouwens wel heel belerend. Niet zo bedoeld hoorquote:Dat was volgens mij wel wel bekend, dat het een chaos zou zijn vandaag. Er liggen belangrijke verkeersknooppunten uit ivm onderhoud. Ik hoorde bij mij op het werk iedereen over klagen.
Welcome to the dark sidequote:Op zondag 10 oktober 2010 17:20 schreef Cyntiaa het volgende:
Zo, net uit bedje. Lekker wezen dansen bij Awakenings..
Gister mijn TD gekregen. Had gisteren here today aragon tomorrow opHij is alleen wel beschadigd dus ga vanavond brand new skates op doen. Ik voel dat ik een verslaving aan het ontwikkelen ben
Dit klonkt trouwens wel heel belerend. Niet zo bedoeld hoorquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:20 schreef Ooi86 het volgende:
![]()
[..]
Dat was volgens mij wel wel bekend, dat het een chaos zou zijn vandaag. Er liggen belangrijke verkeersknooppunten uit ivm onderhoud. Ik hoorde bij mij op het werk iedereen over klagen.
Over die ik-ga-me-ziekmelden-en-dan-naar-de-mac collegaquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:20 schreef Sharana_LV het volgende:
ooi ... over welke collega had je het op twitter?
ow diequote:Op zondag 10 oktober 2010 17:22 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Over die ik-ga-me-ziekmelden-en-dan-naar-de-mac collega
Yes I doquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:23 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Do you have cookies?![]()
Er zijn zelfs collega's die mee willen bestellen de volgende keer, help!
Nom!!quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:23 schreef Sharana_LV het volgende:
heulp ik heb het een heel pak koekjes op!
Jummyquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:23 schreef Sharana_LV het volgende:
heulp ik heb het een heel pak koekjes op!
Pastaaaaaaquote:
Ja, het is 4-kazen saus, maar wel roodquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Pastaaaaaa![]()
Zolang er maar rode saus bij zit
Waar heb je nou uiteindelijk je tickets geboekt?quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:30 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga stoofpannetje eten
Aargh. Ik wil m'n tickets *grom*
Nog nergens, maar het word waarschijnlijk cheaptickets.nl of ebookers.nlquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:31 schreef mirannie het volgende:
[..]
Waar heb je nou uiteindelijk je tickets geboekt?
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:39 schreef Ooi86 het volgende:
]Ik zag vandaag trouwens tijdens mijn werk een jurylid van So you think you can dance, namelijk deze
[ afbeelding ]
Ik moest wel even opzoeken hoe hij ookalweer heet, maar hij heet Marco Gerris.
KEWL HUH?!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, pasta was vet lekker!! Beetje te veel naar binnen geschoven, haha.
Nou, dan wordt het toch gewoon de goedkoopste?quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nog nergens, maar het word waarschijnlijk cheaptickets.nl of ebookers.nlAlleen bij ebookers zijn dezelfde tickets op cheaptickets 70 euro duurder
![]()
Ik heb Movin' Out na jouw tip ook bij mn bestellijstje gegooid!quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:22 schreef Debsterr het volgende:
Hai meisjes. Ik krijg lekker OPI Movin' Out, CND Crimson Sparkle, CND Urban Oasis en CND Teal Sparkle
. Nom.
Jup, dus hopelijk komende week boeken en anders de 18equote:Op zondag 10 oktober 2010 18:25 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou, dan wordt het toch gewoon de goedkoopste?
quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:26 schreef Ooi86 het volgende:
Wij gaan zo patatjes eten!!! Als een kind zo blij!![]()
![]()
quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:26 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn vriendje haalt nu ook patatjes...
Ben hier morgen weer te vinden!
HET IS FRIET!!!!quote:
JAAAAAAAAquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
Wij eten de toastjes die gisteren de tafel niet gehaald hebben... schoonpapa wilde naar het pannekoekenhuis vanmiddag, dus koken is een beetje onzin![]()
Iemand behoefte aan wat gecensureerde minimeet foto's??
Jaa! Leuk om te zienquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
Wij eten de toastjes die gisteren de tafel niet gehaald hebben... schoonpapa wilde naar het pannekoekenhuis vanmiddag, dus koken is een beetje onzin![]()
Pannekoekenquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
Als TD legergroen had gehad, had ik die al in mijn bezit gehadquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:41 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jaa! Leuk om te zien
Heb jij toevallig nog een legergroen lakkie tip die ik bij mn TD bestelling kan tiefen? Of een ander drop dead gorgeous kleurtje? Ik heb er 8 nu, nog 1 te gaan dus.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
Daarom vroeg ik het jou ookquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als TD legergroen had gehad, had ik die al in mijn bezit gehad
Enige wat ik me kan bedenken is Essies Sew Psyched!
quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:59 schreef mirannie het volgende:
[..]
Laat zien dan!Ben nu wel heel nieuwsgierig!
Leuke foto'squote:Op zondag 10 oktober 2010 18:59 schreef Stormqueen het volgende:
BierEn nagellak
[ afbeelding ]
Lindy wilde Shreknagels:
[ afbeelding ]
Priem lakte met Hey, Doll en probeerde de foto te ontwijken
[ afbeelding ]
Debster heeft een serieus gesprek, met Ali's Big Break op den vingers:
[ afbeelding ]
Een mini OPI tussen je tanden krijgen wtf??
[ afbeelding ]
Lindy doet dat wel ff
[ afbeelding ]
De mannen hadden na wat tegenstribbelen toch voor noms gezorgd
[ afbeelding ]
En DE look voor de herfst wordt...
[ afbeelding ]!!
trutje nou wil ik die essie ookquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als TD legergroen had gehad, had ik die al in mijn bezit gehad
Enige wat ik me kan bedenken is Essies Sew Psyched!
geweldige fotosquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:59 schreef Stormqueen het volgende:
BierEn nagellak
[ afbeelding ]
Lindy wilde Shreknagels:
[ afbeelding ]
Priem lakte met Hey, Doll en probeerde de foto te ontwijken
[ afbeelding ]
Debster heeft een serieus gesprek, met Ali's Big Break op den vingers:
[ afbeelding ]
Een mini OPI tussen je tanden krijgen wtf??
[ afbeelding ]
Lindy doet dat wel ff
[ afbeelding ]
De mannen hadden na wat tegenstribbelen toch voor noms gezorgd
[ afbeelding ]
En DE look voor de herfst wordt...
[ afbeelding ]!!
Ik heb em lekker al besteldquote:
Ja ik ook, en ik had 'm ineens weer niet? Echt zo vreemd dat het at random wel en niet verschijnt!quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:11 schreef princess-a het volgende:
Flat Rate Box stond bij mij trouwens gewoon weer tussen de verzendopties. Ben dus wel een terugkerende klant met account en PayPal..
Oh dit is prima te handelen hoorquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als ik meer censuur toe moet passen zeggen jullie 't wel he?
Da's gek! Ik had eerst in de comment box 18$ flat rate box geschreven, toen ging ik verder klikken en stond ie er dus tussen. Snel doorgegaan naar PayPal en betaald, klaar. Maar wel raar als ie er dan weer en dan weer niet isquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja ik ook, en ik had 'm ineens weer niet? Echt zo vreemd dat het at random wel en niet verschijnt!
Ja, nogalquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:19 schreef princess-a het volgende:
[..]
Da's gek! Ik had eerst in de comment box 18$ flat rate box geschreven, toen ging ik verder klikken en stond ie er dus tussen. Snel doorgegaan naar PayPal en betaald, klaar. Maar wel raar als ie er dan weer en dan weer niet is
$5.75, $2.99 en welja $8!!! Aso'squote:Op zondag 10 oktober 2010 19:19 schreef Debsterr het volgende:
Toch is het grappig als je de prijzen van TD in 2009 vergelijkt met nu (oude order van 9-11-'09)
OPI $ 4,99
CG $ 2,60
Essie $ 3,80
Ja hequote:Op zondag 10 oktober 2010 19:21 schreef Debsterr het volgende:
Mijn nagels zijn trouwens wel geil op die rookfoto.
Ja maar die $8 hebben alle essie etailers nu moeten doen hequote:Op zondag 10 oktober 2010 19:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
$5.75, $2.99 en welja $8!!! Aso's
Het is zoooo geen friet.quote:
Ik noem helemaal niks patatquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:25 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Het is zoooo geen friet.Het is patat en alles wat jij waarschijnlijk patat noemt, noemen WIJ gewoon aardappels.
Friet klinkt naar de belgische frieten die van binnen nog niet gaar zijn en waar het vet vanaf druiptquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik noem helemaal niks patat
Patat klinkt naar kleffe bleke frietjes die in te koud vet hebben gelegen
Boekenquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:33 schreef Diconnected het volgende:
Leuke foto's![]()
Ik ben lekker aan het opruimen, whoei. Iemand nog interesse in boeken?
Ik ben geen belg.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:31 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Friet klinkt naar de belgische frieten die van binnen nog niet gaar zijn en waar het vet vanaf druipt
quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:25 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Het is zoooo geen friet.Het is patat en alles wat jij waarschijnlijk patat noemt, noemen WIJ gewoon aardappels.
Ik woon bij niemand in de buurt geloof ik...quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:34 schreef Mirjam het volgende:
die foto's![]()
ik zat zo eens te denken, zijn er dames die bij mij in de omgeving wonen, en zin hebben in een mini-meetje ofzo?
Bij zoeperzazkequote:Op zondag 10 oktober 2010 19:36 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik woon bij niemand in de buurt geloof ik...
nouja, je hioeft niet bij me inj de buurt te wonen ofzoquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:36 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik woon bij niemand in de buurt geloof ik...
Nee joh, die woont in Zeewolde toch? Dat is hier niet echt dichtbij hoor. Denk dat Sharaan dichter bij zit.quote:
Mijn topografische kennis is nniet meer wat het geweest isquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:39 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nee joh, die woont in Zeewolde toch? Dat is hier niet echt dichtbij hoor. Denk dat Sharaan dichter bij zit.
Ikkequote:Op zondag 10 oktober 2010 19:34 schreef Mirjam het volgende:
die foto's![]()
ik zat zo eens te denken, zijn er dames die bij mij in de omgeving wonen, en zin hebben in een mini-meetje ofzo?
Euhm, veel chicklits zoals Shopaholic enzulksquote:
Geeft niksquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn topografische kennis is nniet meer wat het geweest is
SHOPAHOLICquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ikke
[..]
Euhm, veel chicklits zoals Shopaholic enzulks
Ja!quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ikke
[..]
Oeh, oeh, oeh, heb je de allernieuwste shopaholic? Dat is de enige die ik nog misquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ikke
[..]
Dit is primaquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als ik meer censuur toe moet passen zeggen jullie 't wel he?
Ik las Kafka op de middelbare school voor duits. Maar ben niet goed in duits lezen... een paar bladzijden prima, maar daarna ben ik mijn concentratie volledig kwijt.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:44 schreef Dwyn het volgende:
Ik moet nu voor college dingen als Kafka lezen en dat is zo ongelooflijk saai.Ik ben er vast niet slim genoeg voor, want ik lees al die achterliggende bedoelingen enzo er ook niet in.
Sinds dit weekend is het voor mij ook weer frietquote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Sinds dit weekend is het voor mij ook weer friet
Ik mag het gelukkig wel in het Nederlands lezen, maar dat helpt helaas de saaiheid niet.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:50 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik las Kafka op de middelbare school voor duits. Maar ben niet goed in duits lezen... een paar bladzijden prima, maar daarna ben ik mijn concentratie volledig kwijt.
The Tudorsquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:01 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga zo lijstje neerknallen, ik ga nu ff The Tudors kijken
da's alvast 1quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ikke
[..]
quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:34 schreef Mirjam het volgende:
die foto's![]()
Ja, maar die vind ik net even anders dan haar Kinsella boeken. Ze schrijft dan onder haar echte naam Madeleine Wickham.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:49 schreef mirannie het volgende:
Ik moet alleen nog "mini shopaholic".
Oh, en voor de liefhebbers van de shopaholic boeken, de schrijfster heeft ook hele leuke andere boeken geschreven.
haha, die fout heb ik ook vaker gezien. Ik lees nu ook liefst zoveel mogelijk engelstalig (mits originele taal). Toen ik begon met Harry Potter, was Engels nog nét te moeilijk, dus dat was wel grappig... De eerste delen lekker in het Nederlands gelezen, en tegen de tij dat het laatste deel uitkwam wilde ik enkel nog Engels lezenquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
ik lees vrijwel alleen engelstalig eigenlijk. Vertalingen zijn kut. Nadat ik een keer guinea pig als cavia vertaald zag staan terwijl er duidelijk proefkonijn werd bedoeld was het voorbij
als je vna de shopaholics af wiltquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ikke
[..]
waar woont mirjam dan dat ik dichtbij woon?quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:39 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nee joh, die woont in Zeewolde toch? Dat is hier niet echt dichtbij hoor. Denk dat Sharaan dichter bij zit.
Leiden.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waar woont mirjam dan dat ik dichtbij woon?
Nou, ik bedoelde eigenlijk meer dat jij dichter bij mij woont dan Zoeperquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waar woont mirjam dan dat ik dichtbij woon?
Nee, die bedoel ik niet. Bedoel de andere boeken die ze onder de naam Kinsella heeft uitgegeven, maar die niet tot de Shopaholic serie vallen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:21 schreef bibi het volgende:
[..]
Ja, maar die vind ik net even anders dan haar Kinsella boeken. Ze schrijft dan onder haar echte naam Madeleine Wickham.
hihi owkayquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:34 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou, ik bedoelde eigenlijk meer dat jij dichter bij mij woont dan Zoeper
Ik weet niet meer waar jij woont? Ik weet zelf alleen dat ik nog redelijk in de buurt van Miss-Moana woonquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:39 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zeker doen!! Die heb ik net uit, echt leuk weer!quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:00 schreef Daph_ het volgende:
Dico plemp maar een lijst neer, I haz interested!
Sophie Kinsella heeft idd leuke boeken, ik vind Ken je me nog? erg leukMoet Waar spook jij uit? (oid) nog even van mn zusje lenen.
Hilversumquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:36 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar jij woont? Ik weet zelf alleen dat ik nog redelijk in de buurt van Miss-Moana woonIk had ook bij m'n ouders moeten blijven wonen
(Oudenbosch, brabant)
Dat of Almere, ik vergeet het steedsquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:39 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hilversum
miss--moana zit in lelystad meen ik
alkmaarderquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor mij is Leiden ook goed te doen, dus ik hobbel ook vast wel langs met een minimeet.
ik mis alkmaarquote:
Groot gelijk, 8 oktober is toch altijd wel hetzelfde.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik mis alkmaar
ik heb gewoon het 8 oktoberfeest gemist![]()
![]()
maar ik had sollicitatiegesprek en wou het niet verpesten door er nog half dronken te zitten
7 oktober zuipen is elk jaar weerquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Groot gelijk, 8 oktober is toch altijd wel hetzelfde.
SYTYCDquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Floris?
*Zit momenteel naar Robbie te kijken op de BBC
Ik ben echt de hele tijd aan het genieten, van alle koppelsquote:
Die tweede wals was echt bagger, maar ze hadden zoveel meer uitstraling dan de hiphopsels!quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:52 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik ben echt de hele tijd aan het genieten, van alle koppels
Klinkt bekend, doen m'n oom en tante ook graag. (En hij doet altijd mee met de optocht. Het verbaasde ons niet dat 'ie op de enige wagen mét bar zat.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
7 oktober zuipen is elk jaar weer![]()
ik belde mijn moeder op 8 oktober om 18.00 ongeveer en zw was nog helemaal teut
wij redden vaak de parade niet eensquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt bekend, doen m'n oom en tante ook graag. (En hij doet altijd mee met de optocht. Het verbaasde ons niet dat 'ie op de enige wagen mét bar zat.)
quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wij redden vaak de parade niet eens
Almere, zij heeft al eens met mij meebesteld bmet TD, vandaar dat ik weet dat er in ieder geval nog één nagelgek hier in de regio woontquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat of Almere, ik vergeet het steeds
en da's 3!quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
leiden is een uurtje met de trein
oh, en 4quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor mij is Leiden ook goed te doen, dus ik hobbel ook vast wel langs met een minimeet.
Jesse is te cute!quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ha, een cha cha. Daar weet ik tenminste nog íets vanaf.
Ik lees die ondertitels niet eensquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:04 schreef mirannie het volgende:
stond er nou: ontspan IS??? ipv eens...
Schattig wel, maar ik vond het als ik héél eerlijk ben een beetje tegenvallen wat de cha cha betreft.quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:05 schreef Diconnected het volgende:
Ik kom ook naar Mir, mits op een dag dat het kan natuurlich
Ik ga nu even alle boeken verzamelen!
Die choreografieen hebben meestal weinig te maken met de "klassieke" versies van die dansen... er wordt heel veel doorheen gegooid. Ligt dus meer aan de choreografen dan aan de dansers zelfquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Schattig wel, maar ik vond het als ik héél eerlijk ben een beetje tegenvallen wat de cha cha betreft.
juist wel, worden vaak fouten in gemaakt, daar let ik opquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik lees die ondertitels niet eens
Ik vind haar nog wel heel erg Toos persoonlijkheidloos, hopelijk weet ze dat wat op te spicen want dansen kan ze welquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:05 schreef PriemGirl het volgende:
Die dans was cute.. Agar is zo'n koetchiekoetchie meisje
Ik bespaar mezelf de ergernisquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:06 schreef mirannie het volgende:
[..]
juist wel, worden vaak fouten in gemaakt, daar let ik op
vooral dat inderdaadquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind haar nog wel heel erg Toos persoonlijkheidloos, hopelijk weet ze dat wat op te spicen want dansen kan ze wel
Weet ik, heb genoeg wedstrijden gezien ondertussen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die choreografieen hebben meestal weinig te maken met de "klassieke" versies van die dansen... er wordt heel veel doorheen gegooid. Ligt dus meer aan de choreografen dan aan de dansers zelf
& BABY!!quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:12 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb in de aanbiedingt:
Shopaholic:
Zegt Ja!
& Baby
Sophie Kinsella:
Aanpakken!
Ken je me nog?
Hou je mond!
Gillian White - Een Lot uit de loterij
Jill Mansell - An Offer You Can't Refuse
(het enige Engelse boek van dit rijtje)
Verzenden kan ik een grote bubbelflop, of anders bij de meet kan ik ze meenemen. Hoe snel je ze wilt hebben natuurlich.Boeken zijn in goede staat, geen oortjes ofzo
![]()
Ik weet alleen nog geen prijs, dat ben ik aan het verzinnen nog
Ik ben nooit verder gekomen dan Zilver, dus ik heb echt het 1,2 chachacha nog ingebakken zittenquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weet ik, heb genoeg wedstrijden gezien ondertussen.
Maar het "deed" het gewoon niet voor mij.
Zelf heb ik niet echt lang gedanst, maar men hier vindt het tof, pik je vanzelf wat op.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben nooit verder gekomen dan Zilver, dus ik heb echt het 1,2 chachacha nog ingebakken zitten
Lyrical !!quote:Hrm. Hiphop.
Nog steeds verre van mijn ding.quote:
Ze noemen Jan Kooiman niet voor niets Jan Mooimanquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:21 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind Dan en Euvgenia wel erg leuk (als in: nuttig). De andere 2 zitten er bij en mja...
Met dat stomme mutsje op vind ik ´m anders al weer een stuk minder Mooimanquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze noemen Jan Kooiman niet voor niets Jan Mooiman
Hij is idd cutequote:Op zondag 10 oktober 2010 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Toen mijnquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat had ie vorig jaar ook al hequote:Op zondag 10 oktober 2010 21:29 schreef PriemGirl het volgende:
Vorig jaar was ik dus wel heel fan van Lorenzo.. Dit jaar...![]()
Uitbuiting van zijn populairheid![]()
Ofwel: Zijn kledingstijl en haar
Hij is ook fotomodel toch? Jammer alleen van die soapseriequote:Op zondag 10 oktober 2010 21:29 schreef princess-a het volgende:
[..]
Toen mijnen ik in antwerpen liepen kwamen we Jan en Dan tegen. In het echt is ie echt héél veel mooier nog
maar met zn dansachtergrond zal ook hij wel weten waar ie het over heeft
Da's hip ende artsy!quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:34 schreef kieskleurig het volgende:
Wat is er met Lorenzo's haar gebeurd
volgens mij nietquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij is ook fotomodel toch? Jammer alleen van die soapserie
Hij doet wel goed alsof danquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:35 schreef princess-a het volgende:
[..]
volgens mij nietKrijg nu het gevoel bij hem alsof ie zo weer weggaat, met zn jas nog aan en zn muts op
Ik heb zo'n hekel aan die gastquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij doet wel goed alsof dan
[ afbeelding ]
ik denk dat ie ook alleen fotomodellen met lang blond haar paaltquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:39 schreef kieskleurig het volgende:
Erg knappe man die Jan, maar toch, iets te gladjes en gestyled. Krijg het idee dat het een man is waarmee je 's ochtends de strijd aan moet gaan om de badkamer.
Dat kleine stukje net was genoeg, wat een gehobbel.quote:
metromannenquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:39 schreef kieskleurig het volgende:
Erg knappe man die Jan, maar toch, iets te gladjes en gestyled. Krijg het idee dat het een man is waarmee je 's ochtends de strijd aan moet gaan om de badkamer.
Hij is wel hetero?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat ie ook alleen fotomodellen met lang blond haar paalt
Die schop ik mn bedje niet uitquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij doet wel goed alsof dan
[ afbeelding ]
Ik heb laatst een interview met hem gelezen, in de viva/flair geloof ik, maar hij kwam echt heel aardig over. Volgens mij is ie heul niet zo oppervlakkigquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, maar als je het beste vlees kan krijgen, waarom zou je dan genoegen nemen met een slavink?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:42 schreef princess-a het volgende:
[..]
Die schop ik mn bedje niet uit![]()
[..]
Ik heb laatst een interview met hem gelezen, in de viva/flair geloof ik, maar hij kwam echt heel aardig over. Volgens mij is ie heul niet zo oppervlakkig
Dat is toch 1 van de grootste nachtmerries, een favoriet OPI lakje willen pakken en dan misgrijpen omdat je eigen vriend het na gebruik niet terug heeft gezetquote:
ik LOLdequote:Op zondag 10 oktober 2010 21:44 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Dat is toch 1 van de grootste nachtmerries, een favoriet OPI lakje willen pakken en dan misgrijpen omdat je eigen vriend het na gebruik niet terug heeft gezet
Lol.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:44 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Dat is toch 1 van de grootste nachtmerries, een favoriet OPI lakje willen pakken en dan misgrijpen omdat je eigen vriend het na gebruik niet terug heeft gezet
quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, maar als je het beste vlees kan krijgen, waarom zou je dan genoegen nemen met een slavink?
*ril*quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:44 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik bedoel meer dat ook hij misschien wel verder kijkt dan alleen maar mooi en gaat voor mooi&leuk&slim ofzoquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, maar als je het beste vlees kan krijgen, waarom zou je dan genoegen nemen met een slavink?
Oh gaaf!!quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Thank you for your payment. eBay item #330471590158 OPI Nail Polish GLACIER BAY BLUES C87
heulp
dit is trouwens écht zn vriendinquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ZOMG babi pangang!quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:48 schreef princess-a het volgende:
[..]
dit is trouwens écht zn vriendin
[ afbeelding ]
had td nog ds fantasy naar jou geshipped? is ie mooi?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:47 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh gaaf!!Snel swatchen he!!
Heb 'm apart laten zetten door 1 van mijn swapmaatjes, dus ooit ga ik 'm ook krijgen.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gehakte zwerfhond in zoetzure saus
Jouw politieke correctheidquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
*visuals*quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
had td nog ds fantasy naar jou geshipped? is ie mooi?
Die is erg mooi jaquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:58 schreef mirannie het volgende:
[..]en hij is supermooi!! Zit een heel subtiel holo'tje in en is echt een hele mooie kleur blauw. Heb 'm niet helemaal perfect op de foto gekregen helaas.
[ afbeelding ]
Ja, heb ik ook, maar absoluut geen dupes hoor, not even close.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:06 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Die is erg mooi ja
Heb jij toevallig DS magic ook? Zijn het dupes?
ook maar even bestellen!!quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:58 schreef mirannie het volgende:
[..]en hij is supermooi!! Zit een heel subtiel holo'tje in en is echt een hele mooie kleur blauw. Heb 'm niet helemaal perfect op de foto gekregen helaas.
[ afbeelding ]
Errorquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb MPJ nog niet eens gedragen bedenk ik mij net
Princessquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
Cherso
Beter ga je me kankerhard neuken!
Die gozers doen me echt zó aan m'n neef denken. Erg.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
Cherso
Beter ga je me kankerhard neuken!
Morgen maar weer eens dragenquote:
Dat!quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:44 schreef AmyGrace het volgende:
Slaap lekker iedereen die naar bed gaat
Och, beetje meer aandacht voor het lakken en het gaat primaquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:45 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ik vond hem zo kut smeren, dus ik kwijl wel bij m'n nagelwiel
Kom jij dan mijn nagels lakken?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, beetje meer aandacht voor het lakken en het gaat prima
Ik heb hetzelfde bericht hier staanquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Thank you for your payment. eBay item #330471590158 OPI Nail Polish GLACIER BAY BLUES C87
heulp
en wat is dat dan?quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:40 schreef zoeperzazke het volgende:
Ohja, ik herinner me ineens weer een van mijn favoriete Belgische woorden: de aftrekker!
mag de kat die aan de wc-deur krabt er ook bij?quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:26 schreef Joysa het volgende:
* Joysa gooit koffie, thee en een vervelende hond de chat in
* Joysa gooit koffie, thee, een vervelende hond en een kat die aan de wc deur krabt de chat inquote:Op maandag 11 oktober 2010 08:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mag de kat die aan de wc-deur krabt er ook bij?
Gewoon een trekker, waarmee je de ramen ook doet... Het scheelt bijna niets met de Nederlandse term, maar door die twee letters toch ook weer heel veelquote:Op maandag 11 oktober 2010 00:08 schreef princess-a het volgende:
[..]
en wat is dat dan?behalve dan een man die de hand aan zichzelf slaat?
zuid afrika is dan beter, die heben teminste nog de aftrekplek!quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:35 schreef zoeperzazke het volgende:
Sharana: morgen komt TD niet, ik zou pas gaan gillen als hij er dinsdag niet is... maandag en gewone pakketjes ontvangen is echt heel bijzonder, dat doen ze gewoonlijk niet. Alleen tweede leveringen enzo.
Desondanks: wel heel kut dat je hem nog niet hebt![]()
Slaap lekker allemaal!
Die is wel bekend toch?quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
dan ken ik nog wel ergere dingen. Zoals wat een plattelandsbelg bedoelt als 'ie lekker gaat poepen
quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
dan ken ik nog wel ergere dingen. Zoals wat een plattelandsbelg bedoelt als 'ie lekker gaat poepen
Lekker!! Waar ga je heen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:15 schreef kieskleurig het volgende:
Goedemorgen
Nog slechts 3 dagen en dan heerlijk 5 dagen weg
Moooi!!quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:58 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Haha je bedoelt op de radio?quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
En vallende sterren is ook wel een goeie vindt ik dan![]()
Ja op de radio iddquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Haha je bedoelt op de radio?
Ja dat heeft een reden. Vroeger mocht men, op de radio, aangeven dat ergens werd geflitst. Dat moesten ze dus 'verbloemen'; waarop q-music met vallende ster kwam
Ondertussen maakt het niks meer uit, maar zij bleven dat gewoon aanhouden.
Succes bij de tandarts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga falen vandaag...
OMGquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:51 schreef Joysa het volgende:
Even restje douchespullen in de kast gezet wat niet meer in de badkamer past![]()
[ afbeelding ]
Mam kon alleen nog maar nee knikken
quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:51 schreef Joysa het volgende:
Even restje douchespullen in de kast gezet wat niet meer in de badkamer past![]()
[ afbeelding ]
Mam kon alleen nog maar nee knikken
quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:26 schreef Cyntiaa het volgende:
Wel een goede faalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga falen vandaag...
![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:07 schreef Sharana_LV het volgende:
katten horen ook lief en fluffy te zijn, en niet een scheet te laten als ze bij je op schoot liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |