Dit klonkt trouwens wel heel belerend. Niet zo bedoeld hoorquote:Dat was volgens mij wel wel bekend, dat het een chaos zou zijn vandaag. Er liggen belangrijke verkeersknooppunten uit ivm onderhoud. Ik hoorde bij mij op het werk iedereen over klagen.
Welcome to the dark sidequote:Op zondag 10 oktober 2010 17:20 schreef Cyntiaa het volgende:
Zo, net uit bedje. Lekker wezen dansen bij Awakenings..
Gister mijn TD gekregen. Had gisteren here today aragon tomorrow opHij is alleen wel beschadigd dus ga vanavond brand new skates op doen. Ik voel dat ik een verslaving aan het ontwikkelen ben
Dit klonkt trouwens wel heel belerend. Niet zo bedoeld hoorquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:20 schreef Ooi86 het volgende:
![]()
[..]
Dat was volgens mij wel wel bekend, dat het een chaos zou zijn vandaag. Er liggen belangrijke verkeersknooppunten uit ivm onderhoud. Ik hoorde bij mij op het werk iedereen over klagen.
Over die ik-ga-me-ziekmelden-en-dan-naar-de-mac collegaquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:20 schreef Sharana_LV het volgende:
ooi ... over welke collega had je het op twitter?
ow diequote:Op zondag 10 oktober 2010 17:22 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Over die ik-ga-me-ziekmelden-en-dan-naar-de-mac collega
Yes I doquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:23 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Do you have cookies?![]()
Er zijn zelfs collega's die mee willen bestellen de volgende keer, help!
Nom!!quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:23 schreef Sharana_LV het volgende:
heulp ik heb het een heel pak koekjes op!
Jummyquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:23 schreef Sharana_LV het volgende:
heulp ik heb het een heel pak koekjes op!
Pastaaaaaaquote:
Ja, het is 4-kazen saus, maar wel roodquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Pastaaaaaa![]()
Zolang er maar rode saus bij zit
Waar heb je nou uiteindelijk je tickets geboekt?quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:30 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga stoofpannetje eten
Aargh. Ik wil m'n tickets *grom*
Nog nergens, maar het word waarschijnlijk cheaptickets.nl of ebookers.nlquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:31 schreef mirannie het volgende:
[..]
Waar heb je nou uiteindelijk je tickets geboekt?
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:39 schreef Ooi86 het volgende:
]Ik zag vandaag trouwens tijdens mijn werk een jurylid van So you think you can dance, namelijk deze
[ afbeelding ]
Ik moest wel even opzoeken hoe hij ookalweer heet, maar hij heet Marco Gerris.
KEWL HUH?!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, pasta was vet lekker!! Beetje te veel naar binnen geschoven, haha.
Nou, dan wordt het toch gewoon de goedkoopste?quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nog nergens, maar het word waarschijnlijk cheaptickets.nl of ebookers.nlAlleen bij ebookers zijn dezelfde tickets op cheaptickets 70 euro duurder
![]()
Ik heb Movin' Out na jouw tip ook bij mn bestellijstje gegooid!quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:22 schreef Debsterr het volgende:
Hai meisjes. Ik krijg lekker OPI Movin' Out, CND Crimson Sparkle, CND Urban Oasis en CND Teal Sparkle
. Nom.
Jup, dus hopelijk komende week boeken en anders de 18equote:Op zondag 10 oktober 2010 18:25 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou, dan wordt het toch gewoon de goedkoopste?
quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:26 schreef Ooi86 het volgende:
Wij gaan zo patatjes eten!!! Als een kind zo blij!![]()
![]()
quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:26 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn vriendje haalt nu ook patatjes...
Ben hier morgen weer te vinden!
HET IS FRIET!!!!quote:
JAAAAAAAAquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
Wij eten de toastjes die gisteren de tafel niet gehaald hebben... schoonpapa wilde naar het pannekoekenhuis vanmiddag, dus koken is een beetje onzin![]()
Iemand behoefte aan wat gecensureerde minimeet foto's??
Jaa! Leuk om te zienquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
Wij eten de toastjes die gisteren de tafel niet gehaald hebben... schoonpapa wilde naar het pannekoekenhuis vanmiddag, dus koken is een beetje onzin![]()
Pannekoekenquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
Als TD legergroen had gehad, had ik die al in mijn bezit gehadquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:41 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jaa! Leuk om te zien
Heb jij toevallig nog een legergroen lakkie tip die ik bij mn TD bestelling kan tiefen? Of een ander drop dead gorgeous kleurtje? Ik heb er 8 nu, nog 1 te gaan dus.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
Daarom vroeg ik het jou ookquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als TD legergroen had gehad, had ik die al in mijn bezit gehad
Enige wat ik me kan bedenken is Essies Sew Psyched!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |