Dit klonkt trouwens wel heel belerend. Niet zo bedoeld hoorquote:Dat was volgens mij wel wel bekend, dat het een chaos zou zijn vandaag. Er liggen belangrijke verkeersknooppunten uit ivm onderhoud. Ik hoorde bij mij op het werk iedereen over klagen.
Welcome to the dark sidequote:Op zondag 10 oktober 2010 17:20 schreef Cyntiaa het volgende:
Zo, net uit bedje. Lekker wezen dansen bij Awakenings..
Gister mijn TD gekregen. Had gisteren here today aragon tomorrow opHij is alleen wel beschadigd dus ga vanavond brand new skates op doen. Ik voel dat ik een verslaving aan het ontwikkelen ben
Dit klonkt trouwens wel heel belerend. Niet zo bedoeld hoorquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:20 schreef Ooi86 het volgende:
![]()
[..]
Dat was volgens mij wel wel bekend, dat het een chaos zou zijn vandaag. Er liggen belangrijke verkeersknooppunten uit ivm onderhoud. Ik hoorde bij mij op het werk iedereen over klagen.
Over die ik-ga-me-ziekmelden-en-dan-naar-de-mac collegaquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:20 schreef Sharana_LV het volgende:
ooi ... over welke collega had je het op twitter?
ow diequote:Op zondag 10 oktober 2010 17:22 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Over die ik-ga-me-ziekmelden-en-dan-naar-de-mac collega
Yes I doquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:23 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Do you have cookies?![]()
Er zijn zelfs collega's die mee willen bestellen de volgende keer, help!
Nom!!quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:23 schreef Sharana_LV het volgende:
heulp ik heb het een heel pak koekjes op!
Jummyquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:23 schreef Sharana_LV het volgende:
heulp ik heb het een heel pak koekjes op!
Pastaaaaaaquote:
Ja, het is 4-kazen saus, maar wel roodquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Pastaaaaaa![]()
Zolang er maar rode saus bij zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |