Heb je in ieder geval 2 hele mooi trainees, nu nog kijken of je woensdagochtend Pieter-Jan binnen kunt hengelen..quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:57 schreef Flappekz het volgende:
Zo, de Hongaar is ook binnen. 1 level minder passen dan de Nederlander, 2M minder in geld.
Heb nu 5,6M vrij. Zou zomaar eens niet voldoende kunnen zijnquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval 2 hele mooi trainees, nu nog kijken of je woensdagochtend Pieter-Jan binnen kunt hengelen..
Mijn tegenstander speelt vanavond centrumaanval met iets van matig (laag)-redelijk (hoog)-slecht (hoog), nu zal de gemiddelde VIII'er daar misschien bang van worden. Hij mag het mij na afloop uit gaan leggen, want ik zie de logica er niet echt van in
Je kunt je dan wel afvragen of je dat geld uberhaupt wel terug gaat verdienenquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb nu 5,6M vrij. Zou zomaar eens niet voldoende kunnen zijn
En stel nou dat je het terug zou verdienen, wat dan?? Je kunt best af en toe een paar miljoen (teveel) in zo'n projectje steken. Een paar weken wat skilltraden en je hebt het verschil terug verdiend. En als je toch maar wat onderin rond blijft dobberen, dan is dit toch juist een leuke uitdaging?quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt je dan wel afvragen of je dat geld uberhaupt wel terug gaat verdienen
Dat vind ik ook niet zo belangrijkquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt je dan wel afvragen of je dat geld uberhaupt wel terug gaat verdienen
Eens, heel hoog ballen hoeft niet perse een uitdaging te zijn natuurlijk.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
En stel nou dat je het terug zou verdienen, wat dan?? Je kunt best af en toe een paar miljoen (teveel) in zo'n projectje steken. Een paar weken wat skilltraden en je hebt het verschil terug verdiend. En als je toch maar wat onderin rond blijft dobberen, dan is dit toch juist een leuke uitdaging?
Mocht je nog wat extra nodig hebben, ik heb nog wel een beetje geld..quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
[..]
Dat kan ik je vanavond nog vertellen... hoop ik
quote:00:01 Al in het begin van de wedstrijd bleek uit alles dat Piratas er een gemakkelijke overwinning dacht te gaan uitslepen.
Dan maar aan het einde van de 2de helft de boel afmaken.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:42 schreef Drassss het volgende:
Jaaaaa 1-0 voor
Neeeee 1-1..
Edit: Shit 1-2 achter
Vreet ik mijn schoen opquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:49 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Dan maar aan het einde van de 2de helft de boel afmaken.
Jep.....quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:58 schreef MrMoon het volgende:
hmmz... ht lijkt down hier.. service unavailable...
Is Schaars sowieso nix voor jou? Of trainde je geen def?quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Mocht je nog wat extra nodig hebben, ik heb nog wel een beetje geld..
ik heb em al gehotlist.. maar vind hem eigenlijk wat te oud.. maar mocht je uiteindelijk het geld toch nog nodig hebben, dan wil ik wel overwegen om hem van je te kopen..quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is Schaars sowieso nix voor jou? Of trainde je geen def?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |