quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:32 schreef Donovans het volgende:
Hallo.
Mijn dochter van zestien heb ik altijd al vrij opgevoedt, heb ook nooit echte problemen gehad etc. Alleen volgens mij heeft ze nu een vriendje waar ze mee aan het klooien is. Mede-vaders kennen het vast wel, heel je leven niks begrijpen van overbezorgdheid die sommige mensen hebben maar nu het zover is ben je dat zelf ook. Ik wil gewoon niet dat iemand met z'n poten aan haar zit, en zeker niet op de manier waar ik nu zeker van ben dat het gebeurd. De jongen in kwestie heb ik nog nooit gezien dus nog nooit kunnen aanspreken of zo, ze doen het heel slim qua tijden aangezien ik werk en m'n vrouw ook.
Hoe kan ik hier het beste mee omgaan?
Het gaat erom dat de betreffende persoon iemand afkeurt op basis van eigen ervaringen, dat kan van alles zijn, maar jij legt meteen de link met huidskleur en racisme. Dat is dus niet aan de orde.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:14 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
[..]
?
Waar heb jij het over? Ik reageer hier op een post, niets meer niet minder, ga me geen woorden in de mond leggen.
Thanks
Ik heb helemaal geen link gelegd betreffende deze post, daar ga jij zelf vanuit. Ben je nu klaar?quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:20 schreef Monco10 het volgende:
De OP:
[..]
[..]
Het gaat erom dat de betreffende persoon iemand afkeurt op basis van eigen ervaringen, dat kan van alles zijn, maar jij legt meteen de link met huidskleur en racisme. Dat is dus niet aan de orde.
Sommige hier zijn gewoon vreselijk irritant. Jammer genoeg kan ik alleen maar zeggen, Get used to it...quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:29 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen link gelegd betreffende deze post, daar ga jij zelf vanuit. Ben je nu klaar?
Niet iemand, hele bevolkingsgroepen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:20 schreef Monco10 het volgende:
De OP:
[..]
[..]
Het gaat erom dat de betreffende persoon iemand afkeurt op basis van eigen ervaringen, dat kan van alles zijn, maar jij legt meteen de link met huidskleur en racisme. Dat is dus niet aan de orde.
Dat doe je wel, ik confronteer je daarom met de argumenten die je gegeven hebt.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:29 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen link gelegd betreffende deze post, daar ga jij zelf vanuit. Ben je nu klaar?
Kan niet wachten!quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:36 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Dat doe je wel, ik confronteer je daarom met de argumenten die je gegeven hebt.
Zal ik even citeren voor je?
Ja maar dat is logisch. Cultuurverschillen bijvoorbeeld, dat is een goed voorbeeld waarom hij een hele bevolkingsgroep kan afkeuren.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet iemand, hele bevolkingsgroepen.
Iemand die hier zijn hele leven woont of een groot aantal jaar kan toch een stuk cultuur hebben overgenomen? Gedeeltelijk of helemaal, wat is daar mis mee? Misschien dat dochterlief de andere cultuur juist meer aanstaat. Wat heb jij tegen andere culturen?quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:39 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ja maar dat is logisch. Cultuurverschillen bijvoorbeeld, dat is een goed voorbeeld waarom hij een hele bevolkingsgroep kan afkeuren.
Hiermee geef je aan dat FF iemand afkeurt op basis van huidskleur, dat doet ie dus niet. Hij keurt een bevolkingsgroep af op basis van andere factoren, misschien wel cultuurverschillen. Hij is notabene zelf donker.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:54 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
[..]
Een neger is iemand met een donkere huidskleur, punt. Wil je dit nu echt gaan ontkennen?
quote:Er zijn criminele Marokkanen, Somaliërs, Antillianen, etc. Net zo goed als criminele Hollanders (ik ken genoeg slechte honden). Kijken op individueel niveau mensen, je mag nooit hele rassen of bevolkingsgroepen over één kam scheren. Helaas gebeurt dat nu wel in Nederland. Jammer.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:37 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
[..]
Dit dus! Top post!![]()
Dit zou gewoon vanzelfsprekend moeten zijn
Dus jij denkt dat je die 2 posts zomaar even aan elkaar kan koppelen? Logisch...quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:50 schreef Monco10 het volgende:
Speciaal voor Banana:
[..]
Hiermee geef je aan dat FF iemand afkeurt op basis van huidskleur, dat doet ie dus niet. Hij keurt een bevolkingsgroep af op basis van andere factoren, misschien wel cultuurverschillen. Hij is notabene zelf donker.
Even verderop sluit je je aan bij de post van Alec waarmee je impliceert dat FF een bevolkingsgroep afkeurt OP BASIS VAN een associatie die hij zou leggen met criminaliteit onder mensen met een donkere huidskleur. Dat zegt ie dus al helemaal niet.
[..]
[..]
Waar zeg ik dat ik iets heb tegen andere culturen ?quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:42 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
[..]
Iemand die hier zijn hele leven woont of een groot aantal jaar kan toch een stuk cultuur hebben overgenomen? Gedeeltelijk of helemaal, wat is daar mis mee? Misschien dat dochterlief de andere cultuur juist meer aanstaat. Wat heb jij tegen andere culturen?
Nee, ik wil graag dat je inhoudelijk reageert. Als je gaat schelden dan is dat meestal een teken dat je geen weerwoord meer hebt.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:59 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat je die 2 posts zomaar even aan elkaar kan koppelen? Logisch...![]()
De bovenste reactie was op de totaal belachelijke en onrelevante discussie over wat de definitie van een neger is, zonder dat ik dit aan een van mijn andere statements heb gekoppeld.
De 2e reactie was puur een reactie op Alec. Klaar. JIJ bent de gene hier die alles aan elkaar loopt te linken en van dingen uitgaat.
Hou maar gewoon op nu
Schelden? huh? waar zie je mij schelden?quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:02 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Nee, ik wil graag dat je inhoudelijk reageert. Als je gaat schelden dan is dat meestal een teken dat je geen weerwoord meer hebt.
Er worden hier geen posts gelinked, lees maar even terug in deel 2.
Geef dan nog eens aan waarom je FF veroordeelt ?quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:07 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
[..]
Schelden? huh? waar zie je mij schelden?
En ik heb inhoudelijk gereageerd.. wat wil je nou
Ok voor de laatste keer:quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:08 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Geef dan nog eens aan waarom je FF veroordeelt ?
Dus je veroordeelt het vanwege een beslissing die hij maakt puur en alleen op basis van afkomst ?quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:17 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
FF geeft aan liever niet te willen dat zijn dochter later thuiskomt met een neger of marrokaan (zijn woorden).
Ik veroordeel dit omdat hier uit blijkt dat hij eerst naar iemands afkomst/achtergrond kijkt ipv naar die jongen als persoon/individu. Duidelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |