Up ja halo eerst werden er allemaal van die onzin-reacties geplaatst. Daarom is dit topic geopend.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Even vermelden dat dit je laatste topic is voor deze schoenen. We blijven niet steedsjetopics dichtgooien op verzoek om dan een paar dagen later een nieuwe te openen
Topic had gewoon opgeschoond kunnen worden door ons als het een probleem was, dan had je ons moeten contacten. Maar in ieder geval succesquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:36 schreef userman het volgende:
[..]
Up ja halo eerst werden er allemaal van die onzin-reacties geplaatst. Daarom is dit topic geopend.
Type Meindl Safari mid. Gaat weg omdat ik ze na koop toch niet meer nodig heb.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:48 schreef ofnoavail het volgende:
Welk type is het en waarom doe je ze weg?
Snap je nou nog steeds niet dat je door dit soort reacties enorm bot overkomt bij eventuele kopers?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:16 schreef userman het volgende:
[..]
Type Meindl Safari mid. Gaat weg omdat ik ze na koop toch niet meer nodig heb.
Passen kan in de winkel.Stuur PM bij interesse.
Hell Raver ik had dit topic geopend om uw botte reacties, daarom. Ik zeg duidelijk maat 43. Van die 10 euro minder, dat is zeker niet zo nieuw kosten ze veel meer dan dat ik ervoor vraag. Massaproduct verschil, moet ik nu lachen kom op. Bod geweigerd al zou u 1000 bieden. Graag onzin reactie verwijderen. Verder mensen we laten ons niet afkraken door deze lastige, spreker.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:57 schreef HellRaver het volgende:
[..]
Snap je nou nog steeds niet dat je door dit soort reacties enorm bot overkomt bij eventuele kopers?
In mijn ogen is het niet raar dat mensen willen passen aangezien je ze eerst aanbied als maat 42 en dan weer maat 43. Volgens jou moeten ze dan maar eerst naar een winkel, daar passen, dan zeggen dat ze ze niet hoeven om ze vervolgens voor ¤10 minder bij jou te kopen? Ook al is het massaproductie er kan altijd een klein verschil in zitten, en als dat ene verschil nou net die ene blaar veroorzaakt...
Maar goed omdat ze niet te passen zijn nogmaals een bod van ¤30 incl. verzending.
Ik bied toch netjes... wat is dan het probleem?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
HellRaver, opzouten uit dit topic en gewoon niet meer reageren. Je bent enkel hier om te klootviolen. [TK] Meindl schoenen maat 43
Voor de rest van de users: gewoon ontopic blijven. ben je het niet eens met TS of zijn communicatie dan blijf je gewoon weg. Verder wordt er genote, verwijderd en gebanned als het bagger door blijft gaan
Je denkt toch niet dat de mods en ik achterlijk zijn...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:36 schreef HellRaver het volgende:
[..]
Ik bied toch netjes... wat is dan het probleem?
Daarnaast geef ik de TS een tip dat de manier waarop hij duidelijk maakt dat mensen niet kunnen passen vreemd en bot over kan komen.
Mijn inziens geen enkele reden waarom ik niet in dit topic zou mogen reageren cq. bieden.
Maar goed bij deze beloof ik plechtig niet te "klootviolen" en dat mijn bod gewoon een serieus bod is.
Indien niet gewenst zie ik wel een PM verschijnen al is een vorige mod ook nooit op dit aanbod ingegaan.
Wil je een eerlijk of beleefd antwoord?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:36 schreef userman het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat de mods en ik achterlijk zijn...![]()
Ik geloof dat ze daar ook voor gebruikt wordenquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:18 schreef thesystem het volgende:
Dude...
Zijn die niet KPU verstrekt?
Die kleur combo en zool komt me een "beetje" bekend voor?
Nee dat staat er niet in. Ze zijn in de winkel gekocht, maar worden wel ook daarvoor gebruikt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:23 schreef thesystem het volgende:
Dus als ik kom kijken staat er geen nsn in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |