Is dat voor of na de uitzending Grenzeloos Verliefd?quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:43 schreef LXIV het volgende:
Je vader heeft wel gelijk, en hij houdt van je dus wil hij je zoveel mogelijk ellende besparen.
Dat je op het uiterlijk valt is één ding, maar dat je die 'cultuur' en levenswijze zo geweldig vindt, daar kan ik met mijn pet niet bij. Niet-werken, niet-studeren, rondhangen, bling-bling, drugs, pippa's, gangstah-rap, wat moet een intelligente vrouw daar nu mee?
Maar je post bewijst wel weer eens dat je als vader beter helemaal niks kunt zeggen over het wel of niet thuiskomen met negers en/of Marokkanen, want juist dan zul je zien dat het gebeurt.
Heb jij wel een zwarte jongens als vriend gehad?? Mijn ex praatte netter dan mij, ging van scholier van het jaar op het mbo door naar het hbo. Heeft nette manieren dan de meeste jongens die ik ken. Werkt harder en heeftquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:28 schreef Leonidas82 het volgende:
Ik snap je vader wel
Ik denk dat dit de grootste nachtmerrie voor de meeste hollandse vaders is: je dochter die thuiskomt met een bontkraag-marokkaan of een nietsnuttende neger. Ik zou dat ook niet willen.
Weet wel dat je vader het beste met je voorheeft. De meeste Marokkanen willen een Nederlands meisje voor de seks of als tijdelijke vriendin, wanneer er echt getrouwd moet worden kiezen de meeste mocro's voor 99% voor een Marokkaanse of je moet idd moslima worden.
Dat negercultuurtje (50cent, eminem) is vrij uitzichtloos en vrouwonvriendelijk en zo zul jij ook behandeld worden als je
je aansluit bij een dergelijke groep nietsnutten.
Je zal eerst de straattaal overnemen en dan gebruikt worden voor seks. Maar goed, maak vooral je eigen keuzes. heb te doen met je vader..
Schatje rustig.. rustig maar ... komt goed ..quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:48 schreef Lady_1989 het volgende:
[..]
Heb jij wel een zwarte jongens als vriend gehad?? Mijn ex praatte netter dan mij, ging van scholier van het jaar op het mbo door naar het hbo. Heeft nette manieren dan de meeste jongens die ik ken. Werkt harder en heeft
Meer ambities. Wtf straattaal. Ken genoeg Zwarte jongens, geen van allen praten in straattaal hoor, niet in de stad waar ik woon in ieder geval
Omgquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:36 schreef GSbrder het volgende:
+1 voor je vader.
Ik zie mezelf absoluut niet als racistisch, of discriminerend tegenover andere culturen,
maar als jij een ''liefde voor Afrikanen hebt'' lijkt mij dat gewoon een recalcitrant puberale manier van het afzetten tegen je vader. Ken ook veel meisjes uit roomblanke gezinnen die om te rebelleren de buitenlandse jongens interessant vonden. Vaak was dat over zodra ze een paar
ervaringen wijzer waren en niet zo nodig de clash met hun ouders zochten.
Ik weer niet wat voor zwarten jullie allemaal kennenquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:43 schreef LXIV het volgende:
Je vader heeft wel gelijk, en hij houdt van je dus wil hij je zoveel mogelijk ellende besparen.
Dat je op het uiterlijk valt is één ding, maar dat je die 'cultuur' en levenswijze zo geweldig vindt, daar kan ik met mijn pet niet bij. Niet-werken, niet-studeren, rondhangen, bling-bling, drugs, pippa's, gangstah-rap, wat moet een intelligente vrouw daar nu mee?
Maar je post bewijst wel weer eens dat je als vader beter helemaal niks kunt zeggen over het wel of niet thuiskomen met negers en/of Marokkanen, want juist dan zul je zien dat het gebeurt.
Iets met een kam en scheren..quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:43 schreef LXIV het volgende:
Erken dan dat jij de uitzondering bent (of hebt, in het geval van je studerende en hardwerkende neger).quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:53 schreef Lady_1989 het volgende:
[..]
Omgnee sorry zoon meisje ben ik echt niet. Ik ga ook niet dit topic aanmaken omdat ik het leuk vind.
Generaliseren zijn we goed in btw in dit topic
Ik niet (veel).quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:55 schreef Lady_1989 het volgende:
[..]
Ik weer niet wat voor zwarten jullie allemaal kennenmaar ik ken toch hele anderen
Vraag je jezelf niet af waarom dat gebeurt? Zou daar misschien een oorzaak voor zijn?quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:56 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
[..]
Iets met een kam en scheren..
Ik betwijfel of ze negers in het echt, maar ook een als naaste hebben gekend.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:55 schreef Lady_1989 het volgende:
[..]
Ik weer niet wat voor zwarten jullie allemaal kennenmaar ik ken toch hele anderen
Inderdaadquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:59 schreef bushwackerish het volgende:
ik ben tegen de 40, heb een zoon van 14, en na het lezen van dit soort topics hoop ik toch telkens weer dat ie in elk geval GEEN hollandse bekrompen kaaskop mee naar huis neemt...
Dat maakt het gelijk makkelijker voor hem, normaal is een paar maanden bezig om zijn "vriendinnen" los te weken van de familie ;-)quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:51 schreef Jahr00n het volgende:
Met zo'n vader wil je toch niks te maken hebben? Verbreek gewoon het contact en ga lekker op jezelf wonen.
Inderdaad. Jij hebt liever dat je zoon een zwarte PvDA-stemmende moslim(a) mee naar huis neemt.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:59 schreef bushwackerish het volgende:
ik ben tegen de 40, heb een zoon van 14, en na het lezen van dit soort topics hoop ik toch telkens weer dat ie in elk geval GEEN hollandse bekrompen kaaskop mee naar huis neemt...
Absolute cijfers kun je niet zoveel mee he. Relatief is het sleutelwoord.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:01 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ze negers in het echt, maar ook een als naaste hebben gekend.
Een interessante vraag is dan:
Hebben jullie dan dezelfde afkeer tegen een relatie als het een van jullie vrienden betreft die een meisje puur voor seks gebruikt maar als die vriend ook nog eens een nederlander is?
Ik bedoel maar, er worden in absolute getallen meer meisjes bedrogen door nederlanders dan door negers/moslims. Staan jullie dan ook moord en brand te schreeuwen, denigrerende plaatjes postend, over de heersende cultuur onder die bevolkingsgroep? Of ligt het toch meer aan de persoon in dat geval?
Goed voor jouquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:06 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
En by the way,
Ik ben een Antiliaanse 23 jarige vrouw. Met een afgeronde vwo diploma, spreek normaal Nederlands, studeer aan een universiteit, heb vrienden uit veel verschillende achtergronden (die allemaal geschoold zijn), ja ook Nederlandse vrienden. Zelfs Nederlandse exen gehad, maar ook Surinaamse, Antiliaanse, Indo's, halfbloedjes.
Onder welk hokje val ik nu?
Als het een slimme zelfstandige meid is die er ook nog een beetje leuk uitziet, dan zou ik daar geen moeite mee hebben inderdaad.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:03 schreef Leucopterus het volgende:
[..]
Inderdaad. Jij hebt liever dat je zoon een zwarte PvDA-stemmende moslim(a) mee naar huis neemt.
Het gaat om percentages. Niet absolute aantallen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:01 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ze negers in het echt, maar ook een als naaste hebben gekend.
Een interessante vraag is dan:
Hebben jullie dan dezelfde afkeer tegen een relatie als het een van jullie vrienden betreft die een meisje puur voor seks gebruikt maar als die vriend ook nog eens een nederlander is?
Ik bedoel maar, er worden in absolute getallen meer meisjes bedrogen door nederlanders dan door negers/moslims. Staan jullie dan ook moord en brand te schreeuwen, denigrerende plaatjes postend, over de heersende cultuur onder die bevolkingsgroep? Of ligt het toch meer aan de persoon in dat geval?
Dat hangt af van je persoonlijkheid. Stop je zelf mensen graag in hokjes? Ben je zelf niet zo zeker van je eigen capaciteiten? Of behandel je mensen ook echt als je zelf behandeld wil worden? Ben je overdag een slap aftreksel van een man en 's avonds de heer en meester van je monitor? Een kwestie van karakter en persoonlijkheid.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:04 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Absolute cijfers kun je niet zoveel mee he. Relatief is het sleutelwoord.
Nou zeg het is, jij weet dit blijkbaar heel goedquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:59 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Vraag je jezelf niet af waarom dat gebeurt? Zou daar misschien een oorzaak voor zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |