Wat ik geschreven heb is letterlijk wat jij geschreven hebt. Kijk maar na. Dat jij 'donkere meisje' geschreven hebt beweer ik nergens.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:45 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
[..]
Ik heb nooit geschren "een enig donkere meisje"
Mijn zin was: ik woon hier sinds ik 5 maanden oud ben, ben als kind opgegroeid als enig donker meisje tussen de 'autochtonen'.
'een' en 'donkere' heeft hij er zelf bij verzonnen. Volgens mij is alleen enig hier fout? Correct me if I'm wrong.
Maar goed ik ga hier niet ontkennen dat ik fouten maak op Fok. Dat ik hierdoor niet 'geloofwaardig' ben als academicus.. tja, jammer dan, daar ben ik hier niet voor.
Want vooral op een internet forum moet iemand perfect Nederlands typen? Bijna alle fokkers maken regelmatig spelfouten of grammatica fouten. Bijna alle fokkers zeggen dat je VWO doen of een Universitaire studie. Spelfouten maken op de internet betekent niks.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:22 schreef GSbrder het volgende:
BCF, hij heeft wel een punt.
Dat je een paar spel of stijlfouten maakt is niet zo heel slecht, een d/t-fout is zo gemaakt als je snel typt, maar wanneer je basale taalvaardigheden niet hebt en typische beginnersfouten maakt als ''een enig donkere meisje'', dan draagt dat niet bij aan je geloofwaardigheid als academicus. Hate to be the spelling-nazi, maar je vraagt er om.
Mijn moeder heeft er allemaal geen problemen mee. Wel dat ze er zo een beetje 'tussen' zit. Ze probeert de boel vaak te sussen maar kost haar natuurlijk ook wel energiequote:Op zondag 10 oktober 2010 20:51 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[..]
Dit dus.
Wat vindt je moeder er eigenlijk van? Misschien dat zei hem kan overtuigen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na een tijdje bleek het wel mee te vallen. Hij eet haring, stampt pot en zorgt voor het huishouden.
Ik was toen 19 trouwens en mijn vader heeft keurig de kat uit de boom gekeken tot het okay bleek.
Toen ik na een jaar of anderhalf nog steeds niet achter een raam stond of zwanger was klaarde de Hollandse stormlucht langzaam op.If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
Mannen zijn niet zo domquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:18 schreef Drakire het volgende:
Overigens bestaat dit probleem volgens alleen bij meisjes die op buitenlandse jongens vallen als een Jongen op een buitenlandse dame valt is er niets aan de hand? correct me if I'm wrong.
Zie bericht paar posts terug.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:18 schreef Drakire het volgende:
Overigens bestaat dit probleem volgens alleen bij meisjes die op buitenlandse jongens vallen als een Jongen op een buitenlandse dame valt is er niets aan de hand? correct me if I'm wrong.
Ik quote je gewoon om dat Bananafrappuchino of wat haar naam was even te verdedigen. Ik heb geen serieuze fouten gezien. Ze heeft niet zo getypt:quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:07 schreef GSbrder het volgende:
Macho-cultuur Antillianen komt voort uit slavernijverleden
Ik begrijp je hoofdlettergebruik verder niet zo. Snap ook niet waarom je naar mijn post refereert en waarom je het vreemd vindt dat er op een forum net geschreven dient te worden. Als iedereen toch universitair geschoold is, kunnen we toch wel in net Nederlands communiceren? We hoeven niet elke d/t-fout aan te pakken of iemand daarom te ridiculiseren, maar er hoeft ook geen sugababes of superdudes-bRe3z4h gebezigd te worden.
Zoals jij met je (replies in) huil topics altijd over meisjes in R&P?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:01 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik denk serieus dat de meeste gasten hier gewoon onzeker zijn. Pech voor hun.
Maar hoe waar zal die imago werkelijk zijn?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zie bericht paar posts terug.
Aziatische dames komen ook niet van hun golddigger-image af. Geldt overigens ook voor Russische of andere oostblok-vrouwen en Caribische of Braziliaanse mokkels worden vast ook niet door elke schoonmoeder met open armen ontvangen. Verschil mannen/vrouwen is dat bij mannen vooral financiële problemen dreigen, bij vrouwen worden ze lichamelijk geëxploiteerd.
Je bedoelt die replies waar ik gewoon advies geef aan mensen? Als je mijn replies lees dan zie je niks onzeker daar. Geef anders een recente voorbeeld van iets dat ik heb gezegd in een reply dat mij onzeker maakt.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:22 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Zoals jij met je (replies in) huil topics altijd over meisjes in R&P?
Mmm ik vind jou toch altijd erg onzeker overkomen. Het lijkt vooral alsof je je eigen onzekerheid wil verbergen altijd. Ik zal je snel confronteren met voorbeelden. Maar goed, ontopic!quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:27 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Je bedoelt die replies waar ik gewoon advies geef aan mensen? Als je mijn replies lees dan zie je niks onzeker daar.
Dat was vooral vorig jaar aan het begin toen ik hier pas in Nederland ben gekomen. Op zich ben ik ook wel een beetje onzeker wanneer het gaat over relaties en meisjes in het algemeen vanwege mijn verleden.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:28 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Mmm ik vind jou toch altijd erg onzeker overkomen. Het lijkt vooral alsof je je eigen onzekerheid wil verbergen altijd. Ik zal je snel confronteren met voorbeelden. Maar goed, ontopic!
Een 'vooroordeel' is meestal het resultaat van eerdere ervaringen van jezelf of van anderen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:31 schreef GSbrder het volgende:
Ik weet niet hoe waar imago's zijn, of hoe terecht vooroordelen.
Heb een artikel gelezen over enerzijds de onafhankelijkheid van Antilliaanse vrouwen, die al vroeg rekening hielden bij een wellicht niet altijd constant vaderfiguur en anderzijds het imago van Antilliaanse man als vrouwenverslinder, die toch niet te binden is en inderdaad in bepaalde groepen respect opbouwt wanneer hij meerdere vrouwen weet te strikken.
Aziatische vrouwen zouden gedienstig, nederig en uit op geld zijn. Negerinnen dominant, onafhankelijk en vol passie. Nederlanders nuchter, cynisch en rationeel. Of dit waar is weet ik niet, maar het kan geen kwaad kennis te nemen van deze vooroordelen.
Nou, goed dat je het toegeeft. Maar ik zou dan vooral niet je eigen ervaringen (uit het verleden) reflecteren op anderen want dat is te simpel.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:33 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat was vooral vorig jaar aan het begin toen ik hier pas in Nederland ben gekomen. Op zich ben ik ook wel een beetje onzeker wanneer het gaat over relaties en meisjes in het algemeen vanwege mijn verleden.
Maar ik post hier vooral omdat ik het leuk vind om te doen en ik heb ook het gevoel dat ik goed advies geef.![]()
Verder kan je mij in allerlei soorten topics vinden in R&P, niet alleen de huil topics van jongens die verliefd zijn en niet weten hoe ze ermee om moeten gaan.
Wat heeft dat te maken met meisjes?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:28 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Mmm ik vind jou toch altijd erg onzeker overkomen. Het lijkt vooral alsof je je eigen onzekerheid wil verbergen altijd. Ik zal je snel confronteren met voorbeelden. Maar goed, ontopic!
edit: Wat is onhandiger?
Tja, maar is dan ook niet te simpel als iemand hier zegt dat ze wel een paar negers op hun bijbaan hebben gekend die stoere praatjes over meisjes hadden?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:36 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Nou, goed dat je het toegeeft. Maar ik zou dan vooral niet je eigen ervaringen (uit het verleden) reflecteren op anderen want dat is te simpel.
Ik geef gewoon een voorbeeld, het speelt niet alleen bij meisjes bij jou maar op elk gebied, zo'n beetje je hele postgeschiedenis bestaat uit R&P historie.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:37 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met meisjes?![]()
Kijk, ik ben onzeker, maar dat is omdat ik 2 jaar van mijn leven heb weggegooid vanwege overmatige blowen waardoor ik een psychose kreeg. Dus ik ben onzeker over leven in het algemeen. Meisjes ben ik eigenlijk helemaal niet onzeker, alleen misschien dat ik in een langdurige relatie wel goed kan zijn voor mijn vriendin/vrouw. Maar ik denk wel dat ik IRL populairder ben bij de vrouwen dan de meeste fokkers, eerlijk gezegd.
De Antillen bestaan niet meer....quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:41 schreef Observer86 het volgende:Wat een wereldvreemde mierenneukers... Een antilliaans meisje op spellingsfouten op een internetforum aanvallen ... Jullie doen de pro-vader kamp geen goed.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |