quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:21 schreef Marurk het volgende:
[..]
Zit met hetzelfde nu.Gister heb ik er de hele dag over gedaan om 200 woorden op papier te krijgen.
Schrijven is zo K*T soms... en het schiet totaal niet op. Je wilt het goed doen, maar "iets goed doen" en "opschieten" gaat moeilijk samen heb ik het idee.
Die vervelende deadlines altijd...
Mijn paper moet donderdag af en moet nog 2500 woorden.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:23 schreef Marurk het volgende:
En het is zo'n lekker weer buiten.En dan zit ik hier binnen achter de PC te typen.
Gewoon alles wat in je op komt op papier zetten. Later fatsoeneer je het wel weer tot een goedlopend verhaalquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:32 schreef Marurk het volgende:
Iemand tips om meer woorden op papier te krijgen?
Ja, dat is wel een goeie. Meestal wil ik het in één keer goed doen, maar dan schiet het dus niet op.quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:46 schreef sanger het volgende:
[..]
Gewoon alles wat in je op komt op papier zetten. Later fatsoeneer je het wel weer tot een goedlopend verhaal
Je moet schrijven in fasen doenquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:59 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een goeie. Meestal wil ik het in één keer goed doen, maar dan schiet het dus niet op.
Ik ookquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:00 schreef Marurk het volgende:
Ik maak me een bakje koffie en dan ga ik maar aan de slag. Ben wel vrij moe overigens.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:31 schreef motorbloempje het volgende:
juist ja, hoi!
ik ga zo studie ontwijkend verven![]()
Dat heb ik ook. Vooral als je dingen van een paar maanden/jaren geleden terug leest.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:09 schreef lemonlime het volgende:
Voor mij helpt het om het ook echt op te schrijven, met pen en papier dus. Dan kun je ten minste niet alles direct weer gaan verbeteren. Ik schrijf alles op wat ik kan bedenken en ga dan achter de pc zitten om het in het net te typen.
Nouja, nu werkt dat even niet: ben bezig met de laatste loodjes van een paper wat al voor de vakantie af had moeten zijn. Ik heb het al drie keer terug gekregen van de docent. Hij vond het goed maar wil het perfect hebben. Ligt het alleen aan mij of vindt iedereen het vreselijk om zijn eigen werk terug te lezen?
Herkenbaar inderdaadquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:14 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Vooral als je dingen van een paar maanden/jaren geleden terug leest.
Hetzelfde bij het leren van de présent, futur, imparfait, passé composé, futur du passé van Franse werkwoorden, 86 woorden, 16 zinnen en bijvoeglijke naamwoorden.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:01 schreef no1uknow het volgende:
Meldt. FOK! is zoveel leuker dan "Wat is de kern van Maslows theorie over scripts?"
Niet zo zeuren jij, dat heb je zo gedaan.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:07 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Hetzelfde bij het leren van de présent, futur, imparfait, passé composé, futur du passé van Franse werkwoorden, 86 woorden, 16 zinnen en bijvoeglijke naamwoorden.
Woorden ken ik inmiddels, kom ik erachter dat je die helemaal niet hoeft te kennen. Ach.. Dan toch lekker niet.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:27 schreef Marurk het volgende:
[..]
Niet zo zeuren jij, dat heb je zo gedaan.Middelbare school stelt niets voor met je latere studie(s).
Hah, goed zo!quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:48 schreef motorbloempje het volgende:
dat essay waarvoor ik deze reeks omhoog schopte heb ik gewoon gehaald
ok, geen briljant cijfer zoals ik altijd wel hoop (gemiddeld een 8 voor essays), maar een 6,5 is ook gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |