quote:
quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zij was een beetje heel erg stout, ik heb het haar min of meer vergeven en toch wijst ze alle contact af.
Verdomme man! Wat doe ik fout?
Gezellig, leuk dat je er bent!quote:
joah, dat dacht ik.quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gezellig, leuk dat je er bent!
Eh neequote:
jammerquote:
meer hun probleem dacht ik zoquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, dat dacht ik.
vannacht een zak patat in de frituur gegooid, en nu komen pa en ma er 1 tekort
Goedemorgen Nicolequote:
joahquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:40 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
meer hun probleem dacht ik zo
Gast, Bas was hierquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jammer
maar ik vind de OP wel magertjes
quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Goedemorgen Nicole
hoe is het in spanje?
en nu bas de schuld geven?quote:
vind justin vast niet ergquote:
ik ook nietquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vind justin vast niet erg
wanneer/hoe laat stap je op 't vliegtuig?
mooi midden op de dag. waar land je?quote:
schipholquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooi midden op de dag. waar land je?
mooie dag voor een grote beurtquote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooie dag voor een grote beurt
Yupquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooie dag voor een grote beurt
Jow Remcoquote:
ik heb er niks van gezienquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:55 schreef ReMcOrE het volgende:
was NL slecht vrijdagavond? heb alleen herhaling van de goal gezien
quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:59 schreef rulerofdeath het volgende:
de biertafel is meer dan 100.000 keer bekeken
Ik heb het in het café gekeken dan kun je denk ik wel nagaan wat ik er allemaal van gezien hebquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:55 schreef ReMcOrE het volgende:
was NL slecht vrijdagavond? heb alleen herhaling van de goal gezien
goed te passe?quote:
quote:
hej 'n foto gemaakt?quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:22 schreef Oldenzaal het volgende:
SANDER OMG!![]()
Ik was vandaag bij Gerard.. Voor het eerst dat lekkere wijf gezien wat een jaar geleden al zei!!![]()
![]()
![]()
doar krieg ie de balg te dikke vanquote:
En van de pilsquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
doar krieg ie de balg te dikke van
denk daar morgen maar aan. het is nu nog weekendquote:
Ik ben er al keilang niet meer geweest, wat zei ze?quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:22 schreef Oldenzaal het volgende:
SANDER OMG!![]()
Ik was vandaag bij Gerard.. Voor het eerst dat lekkere wijf gezien wat een jaar geleden al zei!!![]()
![]()
![]()
Ongelooflijk.. De laatste post om 10 voor 10 O_oquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Patrickquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:37 schreef Intelligence het volgende:
Goedemorgen
Heb ik nog gemist dit weekend?
Ik heb iig een fucking tof weekend gehad en ben nu ontzettend brak![]()
Zaterdag een maat bijna frontaal op een wout geklapperd![]()
Zaterdag klem gereden door de politie in Barneveld...
Zondag tering druk geweest bij ons op de meet, drukker dan de Summer Meet, denk wel 100 auto's in totaal![]()
Vanmorgen een auto een andere auto opzettelijk zien aanrijden
quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:15 schreef Intelligence het volgende:
Ik zei nog tegen die agent; Er staat daat 'post eitilop' maar, ik neem aan dat je wat anders bedoeld ...
Nee die 2 hadden ruzie ofzo, ik liep met de hond, kerel plofte m zo bij de ander achterin en gingen er daarna allebei vandoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:16 schreef haakon het volgende:
Opzettelijk iemand aanrijden kan ook heel goed voor de verzekering, dat die vent gewoon een andere auto wil ?
Jaquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waarom eis je weekend? heb je er nu al genoeg van?
het houdt allemaal niet over dusquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:21 schreef Assiej het volgende:
[..]
Jabah, ik zie er nu alweer tegen op om de hele week weer de lessen te moeten volgen
![]()
4 uur Project enzo, opzich niet erg als je inspiratie hebt en alles volgens plan loopt
maar ik heb nu nog niks en we zijn alweer 5 a 6 weken verder
hier is het goedquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:25 schreef Assiej het volgende:
[..]
Maar hoe ist hier?
Hoe was je weekend?
was gezellig, tijdsplanning was een beetje (te) krap, maar verder wel vermaaktquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:26 schreef haakon het volgende:
Ja, Remco, hoe wat het personeelsuitje ?
Superbash was echt wel vet ! Wat een geluidIk ben verliefd geworden op dat geluid !
Dus alles gaat volgens plan en soon heb jij je huis + een groot feestquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hier is het goedvrijdagavond weinig gedaan, zaterdag bedtextiel gescoord
en vanaf 16.00 personeelsfeest gehad, gisteren ook weinig uitgevoerd...
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:36 schreef Intelligence het volgende:
Huis-update: De makelaar mailt zojuist dat het voor 99% zeker is dat alles door gaat
PaFiPo met Dennis Mulder!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:36 schreef Intelligence het volgende:
Huis-update: De makelaar mailt zojuist dat het voor 99% zeker is dat alles door gaat
PaFiPo met Dennis Mulder!
[ afbeelding ]
beneden in de gang, keuken en woonkamer ligt al laminaat, boven ook op 1 slaapkamer; zit nog te denken of ik in de andere 2 nieuwe vloerbedekking doe, of ook laminaat... en welke kleur laminaat het dan moet worden, denk dan hetzelfde als wat er in de andere kamer al ligt; maar bedankt voor de tipquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:30 schreef Intelligence het volgende:
Remco, heb je al laminaat? Mocht je van de Gamma willen, het is in de aanbieding tm donderdag, scheelt mij al 160 eur voor het gene waar ik laminaat wil
quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:36 schreef Intelligence het volgende:
precies, nu gaan de administratieve dingen een rol spelen; hopen is de starterslening snel geregeld (dat lijkt het langst te gaan duren) en krijg ik snel de sleutel zodat ik aan de slag kanquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:38 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dus alles gaat volgens plan en soon heb jij je huis + een groot feest? haha !
Wat heb je gedaan met personeelsfeest?
Zozo dus was wel gezellig!quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:51 schreef ReMcOrE het volgende:
precies, nu gaan de administratieve dingen een rol spelen; hopen is de starterslening snel geregeld (dat lijkt het langst te gaan duren) en krijg ik snel de sleutel zodat ik aan de slag kan
eerst met z'n allen kijkje nemen in de 'nieuwe' vestiging in Deventer, daarna stadswandeling in Deventer, toen eten in Bathmen en daarna richting de kelder van dat 'restaurant', voor een soort disco-afsluiting van de avond...
Vloerbedekking komt op de 1e verdieping overalquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:51 schreef haakon het volgende:
Vloerbedekking is zoooo nice
M'n ouders hebben sinds een half jaar nu ofzo ook laminaat laten leggen
Sannequote:
de biertjes gingen goed naar binnen, maar weinig tijd in die disco-kelder doorgebracht, dus ook niet super veel gedronkenquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:53 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zozo dus was wel gezellig!
Ook veel drank gehad of viel dat tegen omdat je met de auto was?
op de trap naar boven moet nieuwe vloerbedekking, op de zoldertrap zit nog niks en de overloop wordt denk ik wel vloerbedekking; lamintaat in slaapkamers heeft wel mijn voorkeurquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:53 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Vloerbedekking komt op de 1e verdieping overalIs bij ons in de woonkamer niet praktisch, komt uiteraard wel groot vloerkleed op het laminaat in de tv/zit hoek
de hele maand oktober is laminaat-maand zie ik in de folder, dus dat scheeltquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:30 schreef Intelligence het volgende:
Remco, heb je al laminaat? Mocht je van de Gamma willen, het is in de aanbieding tm donderdag, scheelt mij al 160 eur voor het gene waar ik laminaat wil
Ja, dahaagquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Sanne![]()
op de trap naar boven moet nieuwe vloerbedekking, op de zoldertrap zit nog niks en de overloop wordt denk ik wel vloerbedekking; lamintaat in slaapkamers heeft wel mijn voorkeur
waarom diequote:Op maandag 11 oktober 2010 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dahaag
Ik zou niet voor vloerbedekking gaan. Dat is lelijk. Parket
In diezelfde folder staat ook dat de aanbieding tot de 14e is ... ik gok het er niet op, kan t altijd nog terug brengenquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de hele maand oktober is laminaat-maand zie ik in de folder, dus dat scheelt
Sanne is een kutnaamquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waarom die??
en parket is volgens mij aardig prijzig toch?
er komen vast wel meer aanbiedingen voor laminaat in de folders de komende maandenquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:30 schreef Intelligence het volgende:
[..]
In diezelfde folder staat ook dat de aanbieding tot de 14e is ... ik gok het er niet op, kan t altijd nog terug brengen
sorry dat ik die naam gebruiktequote:Op maandag 11 oktober 2010 11:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sanne is een kutnaam
En parket is prijzig ja, daarom bestaat laminaat. Vloerbedekking is echt lelijk... Het slijt snel, vlekken krijg je nauwelijks mooi weg, het verkleurt heel snel en er gaan afdrukken van meubels in staan
Ku'j mooi de kroeg inquote:
Kwaliteit maakt niet uit. Afdrukken zie je altijd en slijten en verkleuren gebeurt gewoon. En vloerbedekking is altijd viezer dan parket of laminaatquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
er komen vast wel meer aanbiedingen voor laminaat in de folders de komende maanden
[..]
sorry dat ik die naam gebruikteen daarom is laminaat voor mij ook een optie, geen parket
vloerbedekking heeft inderdaad nadelen, maar is wel goedkoop en je hebt natuurlijk ook verschillende kwaliteiten
joa, k ga naar een zieke klasgenoot, die heeft nog wel wat van zaterdag over, toen was ie jarigquote:
ben het met je eens, dus hopelijk kan ik mooi laminaat vinden voor in de slaapkamersquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kwaliteit maakt niet uit. Afdrukken zie je altijd en slijten en verkleuren gebeurt gewoon. En vloerbedekking is altijd viezer dan parket of laminaat
Heeft ie teveel gehad?quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:01 schreef haakon het volgende:
[..]
joa, k ga naar een zieke klasgenoot, die heeft nog wel wat van zaterdag over, toen was ie jarig
Zekers...quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
En vloerbedekking is altijd viezer dan parket of laminaat
Komt wa goedquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:26 schreef Redbaron het volgende:
[..]
\m/ veel plezier mt Nicole vanavond
Naja, werk... vooral Fok!ken, met collega ouwehoeren en wachten op Nicolequote:
Da's geen plaatje, maar een tof nummer van Normaalquote:
Mooi, dan heb je lekker tijd om op mij te stemmen in het painttopicquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, laatste uurtje in het magazijn. Even geen vragen van klanten en gejank van kinderen aan m'n kop
Welke is van jou?quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi, dan heb je lekker tijd om op mij te stemmen in het painttopic
quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik werd net besprongen door Nicole, dat was echt fantastisch!
Met wiequote:Op maandag 11 oktober 2010 18:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
boh, komende zaterdag naar de bios, nu al zin in
Ik ben wel van plan toekomstige creaties te blijven postenquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoi Allen
Samzz pm mij ook ff zodat ik kan stemmen.
Kunnen we dan later nog meer hoogwaardige tekeningen van je tegemoet zien?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben wel van plan toekomstige creaties te blijven posten
grown-upsquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Same![]()
Ik ga naar bed. Trusten!
Sneu.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:49 schreef Samzz het volgende:
[knip]
Geen ideequote:Op maandag 11 oktober 2010 22:26 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat zijn idd trieste berichten.
As, hoe kan het dat je knie zo dik wordt? Allergie?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:00 schreef Assiej het volgende:
[..]
maar die muggen waren groter dan normaal en die waren niet van ons af te slaan, bleven gewoon kleven
Hij heeft dus door mijn broek geprikt bij m'n knie
vriendin had open schoenen aan en legging, die is helemaal lek geprikt maar die had echt vlekken.. en een paar dikke plekken
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 01:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nicole geeft mij absinthe als cadeau, ergo Nicole wil een alcoholist van me maken.
Killer mosquitoquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
![]()
Wat zijn dat dan voor enge muggen?
De werkzame stof in absint is beslist geen alcoholquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 01:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nicole geeft mij absinthe als cadeau, ergo Nicole wil een alcoholist van me maken.
Ivoquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:16 schreef sjoemie1985 het volgende:
david, remco, en iedereen die ik vergeten ben
Nathaliequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo werken 11 - 7 en dan naar Amersfoort
GTP (kom er maar in Machielquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:38 schreef Intelligence het volgende:
Moe, brak en lam![]()
Tot iets te laat gewerkt vannacht
Hoe is het daar?
het is nu gewoon wachten op reactie van bank, of die de gemaakte berekening overnemen als offerte.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:47 schreef Intelligence het volgende:
Dat is zeker niceWanneer krijg je uitsluitsel?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Helemaal geen zin om te werken, ik wil met Nicole in bed blijven liggen
ik ookquote:
Nice ! Mooi om te horenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ook
hypotheekofferte is naar de bank, adviseur had nog wat rentebesparingen tov z'n eerste berekening gevonden
en het is nu gewoon wachten op reactie van bank, of die de gemaakte berekening overnemen als offerte.
en daarnaast is het wachten op het voorlopig koopcontract
ligt eraan hoelang Domijn er over doet om dat contract etc. te sturen... en qua financiering ligt het eraan hoe snel die starterslening helemaal aangevraagd en goedgekeurd is, dat kost meestal enige tijdquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:05 schreef haakon het volgende:
[..]
Nice ! Mooi om te horen
Binnenkort dikke party bij jou dus !
Henrikequote:
Jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vanavond alle 3 de Zweedse PSV-spelers in de basis?
Afellay en Pieters bij Oranje; Berg, Toivonen en Isaksson bij Zweden?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja
Denk dat er 5 PSV'ers starten
Correctquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Afellay en Pieters bij Oranje; Berg, Toivonen en Isaksson bij Zweden?
insert Ibrahimovic en je hebt een voorhoede van heb ik jou daar bij Zwedenquote:
Je hoort vanavond die andere ploeg, die in Oranje speelt, aan te moedigenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
insert Ibrahimovic en je hebt een voorhoede van heb ik jou daar bij Zweden
Nee, ben van 't weekend ver wegquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:27 schreef Samzz het volgende:
IEMAND NOG NAAR DE VLODDERCROSS DIT WEEKENDFeels ignored
Okequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, ben van 't weekend ver weg
Ach ver.. wat is ver.. relatief begripquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, ben van 't weekend ver weg
Niet ver van jou iigquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:31 schreef norich het volgende:
[..]
Ach ver.. wat is ver.. relatief begrip
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Ik misschien, maat van me rijdt meequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:27 schreef Samzz het volgende:
Vast welquote:
als we op tijd in Enschede zijnquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oja, tis voetbal vanavond... Moet maar zien of Nicole zin heeft om te kiekn
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]wheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Turn the world into your dance floor.
Ben tegen een uur of 6 wel weer in Spakenburg, zooi pakken en wegwezenquote:
Coolquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:41 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Ik misschien, maat van me rijdt mee
Het ruikt hier naar landverraad.quote:
quote:#ongeluk "Indrukwekkend, zo, dat komt wel aan he?" zegt de rechtbankvoorzitter tegen de huilende verdachte \
Volg op het moment de rechtszaak tegen de dader van een dodelijk ongeval, op de Staringstraat in Hengelo eerder dit jaar. Is bij ons om de hoek, en ken de dader toevallig.quote:#ongeluk Verdachte heeft strafblad met meerdere veroordelingen, geweld, belediging, dronkenschap
Helemaal in combinatie met een Duitse vlag enzoquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Het ruikt hier naar landverraad.
klinkt als een fijne ventquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:55 schreef Intelligence het volgende:
Hoe groot kan het contrast zijn:
[..]
[..]
Volg op het moment de rechtszaak tegen de dader van een dodelijk ongeval, op de Staringstraat in Hengelo eerder dit jaar. Is bij ons om de hoek, en ken de dader toevallig.
dat doe ik ook welquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je hoort vanavond die andere ploeg, die in Oranje speelt, aan te moedigen
NEEquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:27 schreef Samzz het volgende:
wat hej doan dan?quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De fak?
Heb net 3 reserveringen achter mekaar voor de heren Hardick, Holmans en Pikkemaat![]()
wat een gedoequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:24 schreef ReMcOrE het volgende:
hmmm, de Hypotheker belde net dat de offerte binnen was van de bank die hun in hun voorstel naar mij toe geslecteerd hadden. toen ik zei dat ik via een andere adviseur een (op het oog) gunstigere offerte had gekregen, bij een andere bank; kreeg ik van de Hypotheker toch wat punten waar ik op moet letten. punten waardoor het andere goedkopere (qua rente) voorstel ineens heeeeel wat minder interessant zou kunnen worden!!![]()
dus nu de andere offerte afwachten en dan die punten waar ik op moet letten even nachecken bij de adviseur... mocht het voorstel dan erg oninteressant worden, moet ik een nieuwe offerte aan gaan vragen (waarschijnlijk met dezelfde bank als in het voorstel van de Hypotheker als geldverstrekker) en dan kan ik de 2 adviseurs weer naast elkaar leggen.
conclusie; ik dacht dat ik bovenaan de trap stond, waar ik links en rechts kon. maar nu sta ik ineens weer halverwege de trap, een eind van de mogelijkheid af om links of recht te gaan...
Google maar eens op 'schaamnaam', dan wordt het alleen maar mooier:quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De fak?
Heb net 3 reserveringen achter mekaar voor de heren Hardick, Holmans en Pikkemaat![]()
dankjequote:
ik dacht dus dat het rond was, omdat het voorstel van de andere adviseur helemaal top leek. maar daar zijn dus nu wat 'scheurtjes' in gekomenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:57 schreef Intelligence het volgende:
Remco, ik dacht dat je keus qua hypotheek al gemaakt was? Maar nu dus weer veel uitzoeken? Hoe erg gaat dit vertragen, geen probleem bij voorlopig koopcontract?
Ja ik ken die lijstquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Google maar eens op 'schaamnaam', dan wordt het alleen maar mooier:
Kon Doomen
Geurtje Tabak
Stanley Messi (winnaar van 2008)
Fokje Modder (winnaar van 2009)![]()
![]()
ik maar denken dat ze de voorgaande 2 jaren alles wel zo'n beetje hadden gehad, gaat de 2010-editie er gewoon keihard overheen, niet te zuinigquote:
Niemand verplichtte je hier te komen hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:44 schreef 100% Tukker het volgende:
Deze topicreeks wordt een beetje saai. Wat mij betreft posten de dames even hun borsten of zo...Dan kan ik er weer een topic of 5 tegenaan...
koopcontract teken je toch al met de clausule dat je er onderuit kan als je de betaling niet rond krijgt? En anders laat je zelf die clausule toevoegen, met bijvoorbeeld als termijn de termijn van de aanvraag van de starterslening. Vraag het anders even na bij de makelaar.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dankje
[..]
ik dacht dus dat het rond was, omdat het voorstel van de andere adviseur helemaal top leek. maar daar zijn dus nu wat 'scheurtjes' in gekomenvoorlopig koopcontract kan misschien een probleem worden, ligt even aan de termijn waarbinnen ik deze onderteken en hoe snel het hypotheektraject vanaf nu gaat lopen. maar waarschijnlijk gaat het aanvragen van de starterslening het langst duren, die bepaalt de termijnen ook een beetje...
Indd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:47 schreef ReMcOrE het volgende:
en 2 van de dames hier hebben al eens hun borsten gepost op dit forum
ja, heb al aangegeven dat ik een financieringsvoorbehoud (inclusief startersleningvoorbehoud) in het voorlopig koopcontract opgenomen wil hebbenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:48 schreef omearos het volgende:
[..]
koopcontract teken je toch al met de clausule dat je er onderuit kan als je de betaling niet rond krijgt? En anders laat je zelf die clausule toevoegen, met bijvoorbeeld als termijn de termijn van de aanvraag van de starterslening. Vraag het anders even na bij de makelaar.
Eensch!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:44 schreef 100% Tukker het volgende:
Deze topicreeks wordt een beetje saai. Wat mij betreft posten de dames even hun borsten of zo...Dan kan ik er weer een topic of 5 tegenaan...
Vraag maar na of je het kan koppelen aan de aanvraagduur van de starterslening. Zou toch zonde zijn als de koop niet door kan gaan omdat die ambtelijke molen te traag ging. Is de verkopende partij ook niet blij mee, moeten ze weer opnieuw de mallemolen in.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, heb al aangegeven dat ik een financieringsvoorbehoud (inclusief startersleningvoorbehoud) in het voorlopig koopcontract opgenomen wil hebbenalleen welke termijnen daar aanhangen weet ik zo niet...
verkopende partij = makelaar, namelijk woningbouwstichting Domijnquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:58 schreef omearos het volgende:
[..]
Vraag maar na of je het kan koppelen aan de aanvraagduur van de starterslening. Zou toch zonde zijn als de koop niet door kan gaan omdat die ambtelijke molen te traag ging. Is de verkopende partij ook niet blij mee, moeten ze weer opnieuw de mallemolen in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |