SPOILER: Dit mag alleen o.us of SWJ lezenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorryquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:48 schreef JanPiraat het volgende:
Moet ik nu mijn hoofd godverdomme gaan kantelen ook ?! ! slotje !
En toch vind Jaap dit een goed topic:quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:51 schreef BrandX het volgende:
eerst topicfail, nu topicfail incl. picfail.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:53 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Die Ipod heb ik ook. Dit topic is dus automatisch succesvol.
je weet dat je te zien bent in de reflectie van Jaap zijn zonnebril?quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En toch vind Jaap dit een goed topic:
[ afbeelding ]
dan mag ik hopen dat je zittend plastquote:
Toch heet je Teun.quote:
Ik heb geen schoenen in maar 26quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:57 schreef Berenanus het volgende:
Het valt me op dat 'beer' te grote schoenen aan heeft, wat is daar de reden toe?
Jaapquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:58 schreef tochweerhenk het volgende:
Hoe heet de beer eigenlijk? Gangster beer?
Een vriend van mij heeft ook zulken schoen zoals jij hebt dus dan denk ik misschien heet jij ook Tuen??quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoe kom je erop dat ik teun heet?
Misschien ben ik die vriend welquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:00 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft ook zulken schoen zoals jij hebt dus dan denk ik misschien heet jij ook Tuen??
nee die vriend is 18quote:
Vind ik ookquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:05 schreef Lay-DC het volgende:
Dit topic zou bekroond moeten worden tot het beste topic vd maand!!
a) de maand is nog lang niet voorbijquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:05 schreef Lay-DC het volgende:
Dit topic zou bekroond moeten worden tot het beste topic vd maand!!
Een stoere beerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit een meerkeuzevraag?quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
a) de maand is nog lang niet voorbij
b) er zijn al veel betere voorbij geweest
c) nee
quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Een stoere beer
GastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een beer is niet stoer, behalve een wasbeer.
Dat weet iedereen hier, dus waarom jij deze beer dan wel stoer vind is mij een raadsel...
Overigens, ik krijg het idee dat jij je kwakjes gewoon afveegt aan deze beer, smeerlap!![]()
Ik moet zeggen dat ik hem gelijk geef in a, b & c niet.quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kan ik er ook geen kiezen? Ze zijn niet zo goed in mijn geval
ze zijn allen goedquote:
Dat is een fout idee. Ik veeg mijn kwakjes nooit af aan een beer, behalve aan een wasbeer.quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gast
Dat weet iedereen hier, dus waarom jij deze beer dan wel stoer vind is mij een raadsel...
Overigens, ik krijg het idee dat jij je kwakjes gewoon afveegt aan deze beer, smeerlap!
Jij hebt geen foto's van een wasbeer met schoenen ofwel?quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gast
Overigens, ik krijg het idee dat jij je kwakjes gewoon afveegt aan deze beer, smeerlap!
Wat is die vlek op die beer dan? Kwijl?quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat is een fout idee. Ik veeg mijn kwakjes nooit af aan een beer, behalve aan een wasbeer.
Of een bril of een Ipodquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:19 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Jij hebt geen foto's van een wasbeer met schoenen ofwel?
Welke vlek?quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat is die vlek op die beer dan? Kwijl?
Nee, wasberen zijn de shit, die hebben geen schoenen nodig.quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:19 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Jij hebt geen foto's van een wasbeer met schoenen ofwel?
Welke beer?quote:
Gast nee hij heeft geen gadgets.quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
Mijn beer is stoerder
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, wasberen zijn de shit, die hebben geen schoenen nodig.
Of een bril.
Of een iPod.
iPod
Hij heeft een bontmuts uit Rusland, dat is genoegquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:20 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Gast nee hij heeft geen gadgets.
Ik kan niet eens kwakkenquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, jij kwakt er zo vaak op dat je het zelf niet meer ziet
En is dat ook jouw beer? Of zomaar van internet geplukt?quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hij heeft een bontmuts uit Rusland, dat is genoeg
Dit.quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hij heeft een bontmuts uit Rusland, dat is genoeg
Ik weet niet of je het doorhebt, beste man, maar je disst jezelf nu gruwelijk hard.quote:
Dat is mijn beer ja, zoek maar op internet, je vindt niksquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En is dat ook jouw beer? Of zomaar van internet geplukt?
Idd, wat heb je nou aan een beer die geen iPod heeft:Nquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:20 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Gast nee hij heeft geen gadgets.
Ik ben een vrouw... 1 op de 14 vrouwen kan kwakken. Wij noemen dat dan squirtenquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Ik weet niet of je het doorhebt, beste man, maar je disst jezelf nu gruwelijk hard.
TS kan niet kwakken
Ok.quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat is mijn beer ja, zoek maar op internet, je vindt niks
Tenzij je natuurlijk naar mijn photobucket gaat
Inderdaad... Een Beer zonder iPod... Dat kan toch niet?quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:24 schreef Lay-DC het volgende:
[..]
Idd, wat heb je nou aan een beer die geen iPod heeft:N
quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Ik weet niet of je het doorhebt, beste man, maar je disst jezelf nu gruwelijk hard.
TS kan niet kwakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Oke, wacht een momentjequote:Op zondag 10 oktober 2010 12:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Inderdaad... Een Beer zonder iPod... Dat kan toch niet?
quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:26 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@tochweerhenk! Wat leuk dat ik je trouwens weer zie! Ik ken jou nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok, alleen een iPod touch is niet stoer. Je moet aankomen zetten met een iPod Classic. Die is nog het meest baas.quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oke, wacht een momentje
Ik maak mijn beer stoerder en coolerder dan die van jou
frhgntrquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
@tochweerhenk! Wat leuk dat ik je trouwens weer zie! Ik ken jou nog wel
Wat?quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
@tochweerhenk! Wat leuk dat ik je trouwens weer zie! Ik ken jou nog wel
quote:
de ipod die jouw beer vast heeft is ook geen classic manquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ok, alleen een iPod touch is niet stoer. Je moet aankomen zetten met een iPod Classic. Die is nog het meest baas.
Ik zou een 'naakte' beer pas stoer vinden!quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ok, alleen een iPod touch is niet stoer. Je moet aankomen zetten met een iPod Classic. Die is nog het meest baas.
Hmmm, 1 is misschien niet stoerquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Stomme stoere beer! Heeft hij wel een FOK! account?quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, die stoere beer is nog maar een half uur oud
quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hmmm, 1 is misschien niet stoer
2 dan maar?De whiskey had ik gekregen, niet gaan haten.
En de foto is genomen met m'n telefoon.
[ afbeelding ]
dit is geen stoere beer maar een vet koele sterke beer... DUHH!quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hmmm, 1 is misschien niet stoer
2 dan maar?De whiskey had ik gekregen, niet gaan haten.
En de foto is genomen met m'n telefoon.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:36 schreef Lay-DC het volgende:
[..]
dit is geen stoere beer maar een vet koele sterke beer... DUHH!
Ik zag het aan de schoenen.quote:
mja kerel is een beetje een groot woord denk ikquote:
IK BEN ERVAN OVERTUIGD DAT JIJ OOK EEN KEIVETTE STOERE BEER HEBT!!!quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:43 schreef broodjeeimetui het volgende:
hij heef geen eens air max aanechte stoere beren dragen air max
Nee ik heb geen keivetgavestoere beer, geen pics dus helaas.quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:46 schreef Lay-DC het volgende:
[..]
IK BEN ERVAN OVERTUIGD DAT JIJ OOK EEN KEIVETTE STOERE BEER HEBT!!!
PICS!*O*
quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Meestal wel, behalve als iemand er onder zit.
deze zijn niet stoer want ze hebben geen air maxquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:41 schreef Zetfil het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Drie stoere beren voor je topic!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |