Wat is TCS?quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:03 schreef bitterend het volgende:
Hallo Fokkers
Ik volg de studie TCS aan de UU en moet voor een vak en kleinschalig onderzoek voeren over de aanspreekvormen in het Nederlands
De enquete is kort, 25 vragen en is anoniem! ik heb alleen leeftijd, geslacht en provintie nodig
Tot nu toe heb ik meer dan genoeg mensen boven de 25 dus daarom dat ik hier vraag of jullie hem voor me ook willen invullen
http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=51383
Alvast bedankt!!!
Inderdaad, woorden zoals klantenservice mag je gewoon aan elkaar schrijven.quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:11 schreef Lutte het volgende:
Heb hem ingevuld (Okay, erg anoniem is het nu niet maarja.) Weet niet of ik geschikt ben, maarja. Er staan wel een paar kleine spelfoutjes in, als je de enquete ook aan je docent moet laten zien kun je die er misschien uithalen.
Bedankt voor het invullen!! ik weet van 1 spelfout die ik heb gemaakt maar de rest is van de website zelf :s maarja ik moest ergens een enquete makenquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:11 schreef Lutte het volgende:
Heb hem ingevuld (Okay, erg anoniem is het nu niet maarja.) Weet niet of ik geschikt ben, maarja. Er staan wel een paar kleine spelfoutjes in, als je de enquete ook aan je docent moet laten zien kun je die er misschien uithalen.
Daarin zijn ze dan weer gelijk. Dus dat is geen probleem bij de keuze.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:56 schreef Nemephis het volgende:
Die twee stukjes tekst vind ik nogal vaag, eerlijk gezegd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |