Ik weet het, ik snap totaal niet waarom maar ik zou jullie 's nachts niet OPloos over de zeik willen laten gaan, ik zou het niet op mijn geweten willen hebbenquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig, want we kunnen niet zonder!
ff serieus, ik lach jou toch ook niet uit met je vieze gang en zo?quote:
Da's APK, die zegt wel vaker dingen die hij niet meent.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet het, ik snap totaal niet waarom maar ik zou jullie 's nachts niet OPloos over de zeik willen laten gaan, ik zou het niet op mijn geweten willen hebben![]()
Ondanks dat ik de rotste schijn te zijn...
Ik heb echt geen idee wat ik die hele APK ooit in de weg gelegd heb.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's APK, die zegt wel vaker dingen die hij niet meent.
Joh, wees blij dat je iemand aan het lachen kunt maken.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ff serieus, ik lach jou toch ook niet uit met je vieze gang en zo?
Respectloos
Wie er op dat moment ook gepost had, daar had ie het tegen gezegd.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat ik die hele APK ooit in de weg gelegd heb.
Maar gelukkig ben ik hier niet om aardig gevonden te worden
Owja, ik doe dat liedje nog ff. Ik zat er net doorheen te typen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, wees blij dat je iemand aan het lachen kunt maken.
I'm just a jealous guy
Jij goedpraterdquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie er op dat moment ook gepost had, daar had ie het tegen gezegd.
Jij was alleen de gelukkige om net toen te posten
quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:49 schreef Greys het volgende:
Wie er op dat moment ook gepost had, daar had ie het tegen gezegd.
Jij was alleen de gelukkige om net toen te posten
Je kent me tochquote:
Wandel ze. En niet met vreemde mannen meegaan!quote:Anyhoer, Chico is wakker, dus wij gaan ff lekker een half uurtje wandelen en naar bed
Hm. Daar zeg je wat.quote:
zeker weten hoorquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm. Daar zeg je wat.
Als er een leuk exemplaar tussen de bosjes vandaan springt, doe het maar gewoon ook eigenlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |