Diep van binnen is het een heel onzekere jongen die zich niet begrepen voeltquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:28 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Maar ik luister niet graag naar iemand die rapt over het vermoorden van prostituees etc.
haha kkgek mattie :pquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gisteren nog. Maar dat was meer per ongeluk, dus die tel ik niet als een officiële
.
Interessant, zal het morgen eens bekijken.quote:
je weet nu al niet meer wat het is. laat staan morgenquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Interessant, zal het morgen eens bekijken.
Ik heb het in mijn favorieten gezet, vriendje.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
je weet nu al niet meer wat het is. laat staan morgen
Beetje jammer idd..quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:05 schreef BobbyB het volgende:
Lachen man, tot treurens toe MiVer belachelijk maken.
Nope, ik vind hem serieus een heldquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:05 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb het niet over jou, maar over die stel wannabe's die volgen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nope, ik vind hem serieus een held!
Walgelijk gedrag inderdaad.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:05 schreef BobbyB het volgende:
Dat was gewoon grappig; niet zo janken wijf.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jou, maar over die stel wannabe's die volgen.
Zegt de grootste janksmoel van de SC. Kanker toch een eind op, kutjong.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat was gewoon grappig; niet zo janken wijf.
HAHAHAHA OH SH-quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zegt de grootste janksmoel van de SC. Kanker toch een eind op, kutjong.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
iemand is met zijn verkeerde been uit bed gestapt.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
iemand is met zijn verkeerde been uit het bed gestapt.
Dat ben ik al.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zegt de grootste janksmoel van de SC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |