Diep van binnen is het een heel onzekere jongen die zich niet begrepen voeltquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:28 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Maar ik luister niet graag naar iemand die rapt over het vermoorden van prostituees etc.
haha kkgek mattie :pquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gisteren nog. Maar dat was meer per ongeluk, dus die tel ik niet als een officiële
.
Interessant, zal het morgen eens bekijken.quote:
je weet nu al niet meer wat het is. laat staan morgenquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Interessant, zal het morgen eens bekijken.
Ik heb het in mijn favorieten gezet, vriendje.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
je weet nu al niet meer wat het is. laat staan morgen
Beetje jammer idd..quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:05 schreef BobbyB het volgende:
Lachen man, tot treurens toe MiVer belachelijk maken.
Nope, ik vind hem serieus een heldquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:05 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb het niet over jou, maar over die stel wannabe's die volgen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nope, ik vind hem serieus een held!
Walgelijk gedrag inderdaad.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:05 schreef BobbyB het volgende:
Dat was gewoon grappig; niet zo janken wijf.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jou, maar over die stel wannabe's die volgen.
Zegt de grootste janksmoel van de SC. Kanker toch een eind op, kutjong.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat was gewoon grappig; niet zo janken wijf.
HAHAHAHA OH SH-quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zegt de grootste janksmoel van de SC. Kanker toch een eind op, kutjong.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
iemand is met zijn verkeerde been uit bed gestapt.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
iemand is met zijn verkeerde been uit het bed gestapt.
Dat ben ik al.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zegt de grootste janksmoel van de SC.
Hij heeft een punt Mouzur.. Ik ken vrouwen die minder zeiken, zelfs als ze ongesteld zijnquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
iemand is met zijn verkeerde been uit bed gestapt.
Including myself, that isquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij heeft een punt Mouzur.. Ik ken vrouwen die minder zeiken, zelfs als ze ongesteld zijn
=$quote:
Dat komt alleen omdat je mensen op hun fouten en/of tekortkomingen wijst. Dat vinden ze niet leuk natuurlijk.quote:
Ik heb 2 keer wat gezegd over waar ik me aan stoor in de sc: 1. miv'er die steeds meer films post waar ik liever gewoon wat normalere posts van hem zie. 2. dat bobby en dqod de laatste tijd vaak alleen met elkaar praten en een soort prive-gesprek in de sc houden waarna het dood valt [/observatie]quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik vind Mouzur gezeur niet echt opvallen. Dan doet ynuhh dan veel vaker. Maar dat ben ik al gewend =$
[..]
=$
T gaat er niet om hoe vaak je iets zegt.. T gaat er om hoe je t brengt..quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer wat gezegd over waar ik me aan stoor in de sc: 1. miv'er die steeds meer films post waar ik liever gewoon wat normalere posts van hem zie. 2. dat bobby en dqod de laatste tijd vaak alleen met elkaar praten en een soort prive-gesprek in de sc houden waarna het dood valt [/observatie]
Volgens mij bracht ik dat gewoon normaal hoor. Zonder /rant.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
T gaat er niet om hoe vaak je iets zegt.. T gaat er om hoe je t brengt..
Zoiets zeg maar:
[ afbeelding ]
Je moet je eens niet zo snel storen aan dingen omdat het jou niet interesseert.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer wat gezegd over waar ik me aan stoor in de sc: 1. miv'er die steeds meer films post waar ik liever gewoon wat normalere posts van hem zie. 2. dat bobby en dqod de laatste tijd vaak alleen met elkaar praten en een soort prive-gesprek in de sc houden waarna het dood valt [/observatie]
Dat kan en mag je vinden..quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Volgens mij bracht ik dat gewoon normaal hoor. Zonder /rant.
En dat ja..quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet je eens niet zo snel storen aan dingen omdat het jou niet interesseert.
Omdat ik over 2 dingen post in de laatste ... 5 maanden?quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet je eens niet zo snel storen aan dingen omdat het jou niet interesseert.
Ynuhh je moet niet zo zeiken; heb je PMS ofzo?quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:25 schreef ynuhh het volgende:
Ik houd niet zo van die bewegende horrorplaatjes.
Je ziet t verschil niet van hoe Ynnuh t brengt en hoe jij t bracht/brengt?quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ynuhh je moet niet zo zeiken; heb je PMS ofzo?
quote:
Tja...quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je ziet t verschil niet van hoe Ynnuh t brengt en hoe jij t bracht/brengt?
Jammer
I rest my case..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |