Wat?quote:
Het is de overgang.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vond je leuker toen je een jaar jonger was
dat dusquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Je mailt hem, je hoeft er niet mee het bed in te duiken![]()
Maar oke als je zelfs niet meer kunt mailen met lelijke mensen krijg je wel een heel klein wereldje hoor
Ligt eraan met wie, en of ze op tijd loslaatquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien een wurgdate voor LL of zo, dat is voor iedereen leuk
quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vond je leuker toen je een jaar jonger was
Ik gok dat het mailcontact was bedoeld als beginnetjequote:Op zondag 10 oktober 2010 00:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar oke als je zelfs niet meer kunt mailen met lelijke mensen krijg je wel een heel klein wereldje hoor
001. 356 Kallyquote:
Moet jij zeggen. Je mailt ook niet met mijquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Stel voor om eerst samen puistjes uit te knijpenquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Waattt? Zal ik z'n foto laten zien?
O nou dan wat Vaduz zeiquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ik gok dat het mailcontact was bedoeld als beginnetje
volgende week hoor ik de rest dus hequote:Op zondag 10 oktober 2010 00:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja en je hebt de helft nog niet gehoord! Maar komt goed.
Jonguhhh, dat is uiteindelijk toch wel de bedoelingquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Fuck en ik heb de hele middag in de keuken gestaanquote:
Dan moet je die eerst gevenquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet jij zeggen. Je mailt ook niet met mij![]()
quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Stel voor om eerst samen puistjes uit te knijpen
Ja sorry, ik doe dat niet via mailquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jonguhhh, dat is uiteindelijk toch wel de bedoeling
Heuhj, zeg, ik heb geen puistjes ja,quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Stel voor om eerst samen puistjes uit te knijpen
en ik danquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Fuck en ik heb de hele middag in de keuken gestaan![]()
Ook niet het contact leggen?quote:
Ja maar dat was binnen 10 minuten die auto, ik was heel de middag bezigquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:26 schreef crv het volgende:
[..]
en ik dan![]()
Vanmorgen gesport en vanmiddag de auto geassen
ik heb het over zijn puistjesquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heuhj, zeg, ik heb geen puistjes ja,
jij staat heel vaak top 10 laatste tijd he?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Fuck en ik heb de hele middag in de keuken gestaan![]()
[..]
Dan moet je die eerst geven![]()
[..]
Bier en wijn en al het andere behalve champagne en ouzo.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:27 schreef Koen66 het volgende:
Wie zijn er bier en wie zijn er wijnliefhebbers? (handig voor volgende week)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |