Hey Fok!kers!
Ik heb een meisje voorgelogen zodat ze met me ging hardlopen morgen

( skills ).
Enneh, ze denkt dus dat ik snel ben en alles, maar eigenlijk ben ik een domme kneus.
Anyway, ik heb een redelijk sterk lichaam (maar doe er nooit wat aan), dus ik moet deze leugen kunnen ombuigen naar realiteit.
Hoe raden jullie me aan de dag te beginnen zodat ik optimaal kan hardlopen?
Of is er niet echt een manier waarop je je goed voorbereid?
(Denk aan eten etc.)
Thanks!
EDIT:
Nou jongens, hier het beloofde vervolg!
Ik ben net weer thuis, dus de informatie is nog fresh.
Ik ontmoette haar en haar vriendin dus bij een speeltuintje in het park, ik nam meteen de leiding en deed alsof ik een echte hardloper was. Vroeg of ze rustig wilden beginnen met 2 minuten en dan 30 seconden rust omdat ik zelf bang was door de mand te vallen, ze stemden ermee in. Nou, dat ging goed, toen nog een paar keer 1 minuut gedaan, omdat haar vriendin begon te sputterren. Dit kwam mij dus heeeeel goed uit, die vriendin wilde niet meer zo lang rennen en daar sloeg ik mijn slag. Ik dacht bij mezelf: LAAT NIET ZIEN DAT JE MOE BENT! REN DOOR OOKAL BEGEEFT JE HART HET. Totdat het mooie meisje me vroeg of we wat wilden drinken, ik stemde natuurlijk meteen in en ging mee naar haar huis. Helaas ging haar vriendin ook mee (niet dat die niet mooi is maarja dat verkijkt velen kansen...)
Anyway, bedankt voor alle hulp

Ohja, de keerzijde van jullie hulp :
Het mooie meisje wil nu elke zaterdag en zondag met me gaan hardlopen, en omdat ik dat TOCH al deed (is wat ik haar voorgelogen heb) kan ze prima met mij meerennen.
Kortom, I'm fucked maar als die vriendin van haar niet meegaat, dan is zij fucked, letterlijk

OH bijna vergeten! ik ga vanavond weer naar haar toe omdat ze met me op de scooter wil rijden

goed teken als ze wil dat ik kom voor zoiets onbenulligs.
Als er animo is voor meer hardloop-avonturen die ik volgende week ga beleven, post het effe dan zal ik eraan denken.
EDIT2: beter is zij geen Fok!er anders ben ik alsnog dood.
[ Bericht 31% gewijzigd door Precizionist op 10-10-2010 17:25:11 ]