Haven is een stad in de gemeente Almerequote:Op zondag 10 oktober 2010 00:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Haven is een buitenwijk. Dat heeft niet eens een treinstation.
Heuh? Is toch gewoon deel van de stad Almere?quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Haven is een stad in de gemeente Almere
Huh nee? Maar het is een beetje ver van alle voorzieningen die Stad/Buiten wel hebben.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Haven is een stad in de gemeente Almere
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:45 schreef Duvel het volgende:
OMG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja doei.
Hilarisch!quote:Op zondag 10 oktober 2010 08:11 schreef Sts het volgende:
OMG, gisteravond was het wel heel gezellig hier
Toen wij op zoek gingen naar een ander huis, reden we door de vreselijke achterbuurten van Gouda... Toen hebben we heel hard gelachen, want die Gouwenaren zijn dus niks gewend.quote:Op zondag 10 oktober 2010 08:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hilarisch!
Even Rotterdam verdedigen: logisch dat je je niet fijn voelde, op de DORDTSELAAN!
Noord is leuk, centrum is leuk![]()
Kutwijken heb je overal.
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 10 oktober 2010 08:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hilarisch!
Even Rotterdam verdedigen: logisch dat je je niet fijn voelde, op de DORDTSELAAN!
Noord is leuk, centrum is leuk![]()
Kutwijken heb je overal.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 09:33 schreef Duvel het volgende:
Mogguh. Gedouched, aangekleed, ff een bak koffie en dan het bos in.Veel te mooi weer om binnen te blijven zitten.
veel plezier! Hopelijk werkt je lijf een beetje meequote:
Haha, mag ik je huisje dan overnemen?quote:Op zondag 10 oktober 2010 09:36 schreef Perruche het volgende:
Morning!!
Ik heb 2 jaar op Rotterdam Zuid gewoond en ik vond het hartstikke leuk! Lekker eten, aardige buren. Maar ik heb het niet zo op 't centrum. Woon nu in centrum Amsterdam maar zou liever rustiger wonen
quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Haha, mag ik je huisje dan overnemen?
Ik hou ook niet van Rotterdam. Amsterdam is mijn stadWas er meteen verliefd op toen ik er voor het eerst kwam. En toen wist ik dat ik er wilde gaan wonen.
Mijn vader daarentegen is echt een Rotterdammer en probeert me al jaren over te halen daar weer te gaan wonen: "Ja maar dan is je universiteit prima te bereiken met de trein!"
Ik dacht 't niet
Ik had ook nog tot tien geteldquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Xm: i has a memory!
[..]jammer dat de seconde er niet bij stond hè!
Deksel, je hebt vooral een deksel nodig. Zit dat op je hapjespan?quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:16 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga vanmiddag draadjesvlees maken, maar nu bedenk ik me dat ik daar eigenlijk helemaal geen geschikte pan voor heb volgens mijWat zouden jullie me aanraden om te gebruiken? Ik heb gewone pannen waar je je groenten in kookt, wokpannen en koekepan/hapjespan. Die laatste moet het maar worden, denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |