abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:47:19 #251
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_87430267
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:09 schreef misterDre het volgende:

[..]

[..]

:D :D
MisterDre is goed geinformeerd in huize Leonidas :Y

Maar mooi dat jullie er zo zijn uitgekomen maar dit is pas het begin. Vanaf moet je duidelijk de grenzen stellen zodat ze niet weer vervalt in haar oude patroon.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:49:11 #252
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87430356
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:09 schreef misterDre het volgende:

[..]

[..]

:D :D
:D :P
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_87447566
Netjes, nu zo nu en dan bijsturen en dan komt het goed.
Haters gonna hate.
pi_87447591
^O^
nu wel volhouden Leonidas! direct zeggen wanneer het je niet zint als ze weer terugvalt anders ga jij ook weer steeds meer accepteren en begint het feest weer van voor af aan..
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_87447596
Goed om te zien dat ze nu voor paar dagen weer lief is, PM me even als je volgende week deel 2 opent.
pi_87451516
Wat ben jij makkelijk om te praten. Wedden dat ze weer hetzelfde gedrag vertoont? Ze heeft immers geen respect voor je!
pi_87465443
Je hebt toch ook zelf eigen dingen, waar je geld aan wilt uit besteden?
en jij vraagt dat toch ook niet aan der! nou, gewoon zeggen tegen haar!

En uitgaan met je vrienden!

Gewoon blijven doen!
Mijn vriend gaat ook elke week wel paar keer uit met ze vrienden. en dan komt die laat thuis en alles!

Ik vond het eerst ook niet leuk.
Maar je wilt gewoon lekker met je vrienden omgaan! en dat moet zei maar accepteren.
Zei wil toch ook wel eens lekker met vriendinnen uitgaan?

Niet?
Nou iedereen heeft ze andere behoeftes!
en je moet elkaar op tijd ruimte geven.

Zei deed vroeger toch ook alles wel wat ze wou?
Lovethehardest. Music; Hardcore!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:34:47 #258
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_87465471
wat een bitch zeg. Ik zou t er geen seconde uithouden.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_87465830
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:41 schreef Disco2000 het volgende:
Wat ben jij makkelijk om te praten. Wedden dat ze weer hetzelfde gedrag vertoont? Ze heeft immers geen respect voor je!
Ach, de eerste stap is gezet, dat is al meer dan ik vantevoren gehoopt had voor TS eerlijk gezegd. Maar hij moet er nu wel bovenop blijven zitten. Mensen veranderen hun gedrag niet zo van de één op de andere dag, en al helemaal niet permanent. :)
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:01:43 #260
262 Re
Kiss & Swallow
pi_87466437
Positiviteit mag best natuurlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:19:16 #261
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_87467212
Goed dat je toch doorgezet hebt, en niet uitgesteld omdat ze niet 'in de stemming was'. ^O^

Wel gek dat ze direct dacht aan uitmaken... Blijkbaar dacht ze er zelf ook geregeld over na.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:19:16 #262
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_87469803
en ik maar denken dat zij een ander had.
pi_87506754
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:19 schreef THEFXR het volgende:
en ik maar denken dat zij een ander had.
Dat kan nog steeds natuurlijk })
Zal ze heus niet verklappen, aangezien ze schrok toen TS het uit maken als consequentie aandroeg.
pi_87507191
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 19:45 schreef Nightanimal het volgende:

[..]

Dat kan nog steeds natuurlijk })
Zal ze heus niet verklappen, aangezien ze schrok toen TS het uit maken als consequentie aandroeg.
ja,maar wil de TS ook niet depri hebben.
pi_87510177
Niet echt een zoetsappig einde. Zo is er ook weinig aan :{
pi_87512578
"Demonstratief" op de bank blijven liggen als ze je een opdracht geeft is niet de goede manier. Omdat je niets terug zegt accepteer je namelijk de opdracht (in haar ogen), zo gaat het immers op haar werk ook. Als ze er dan later boos over wordt / over moppert en je voert dán aan dat je haar sloofje niet bent dan ziet ze dat als een excuus. Ze had verwacht dat het zou gebeuren en dat is niet gebeurd -> je stelt haar teleur in haar verwachtingen. Voortaan meteen aangeven of je iets wel of niet gaat doen.

(fijn dat het gesprek goed gegaan is maar die automatismes gaan natuurlijk niet opeens weg en je moet daar dus ook op dat niveau aan werken)
pi_87526733
Ik snap niet wat je bedoelt met 'ze gaf me meteen een klusje' :?
  donderdag 14 oktober 2010 @ 12:26:08 #268
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87528805
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:18 schreef Dipkip het volgende:
Ik snap niet wat je bedoelt met 'ze gaf me meteen een klusje' :?
:')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_87532265
Het was idd van zeer korte duur...

Vanochtend lag ik 7:00 in mijn nest toen ik wakker schrok van haar. Ze bulderde in de hal keihard ' waar zijn mijn autosleutels' (weet ik veel) Dus ik ff snel meezoeken, omdat ze anders te laat komt op haar werk. Vinden we autosleutels in een hoek, kreeg ik alsnog de schuld (waarom liggen ze daar? Wie legt ze daar nu neer? Mij aankijkend) Had ze natuurlijk zelf gedaan, door alle drukte.

Ik heb direct gezegd dat ze op moest donderen en smeet de deur dicht. Zo juist belde ze me op en bood ze haar excuus aan voor haar dramagedrag van vanochtend.

Maar jullie hebben gelijk hoor. Oud gedrag doemt idd weer op, direct de kiem smoren en corrigeren is mijn insteek vanaf nu.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 14:11:21 #270
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_87532376
Stress van de situatie. Goed teken dat er (daarna) discussie over mogelijk is.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_87532386
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 22:23 schreef wachtwoordalweerkwijt het volgende:
Dat je er een topic over opent zegt al genoeg.
Sorry maar ik vind je een watje. Sterker nog ik word er kotsmisselijk van.
Mijn advies: loop niet zo te zeiken, stel je niet aan.
Je bent geen slachtoffer, je bent een man dus gedraag je ook zo.
1+1
Mee eens, wat een zeikbeer
  donderdag 14 oktober 2010 @ 14:29:07 #272
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_87532894
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:08 schreef Leonidas82 het volgende:

Vanochtend lag ik 7:00 in mijn nest toen ik wakker schrok van haar. Ze bulderde in de hal keihard ' waar zijn mijn autosleutels' (weet ik veel) Dus ik ff snel meezoeken, omdat ze anders te laat komt op haar werk. Vinden we autosleutels in een hoek, kreeg ik alsnog de schuld (waarom liggen ze daar? Wie legt ze daar nu neer? Mij aankijkend) Had ze natuurlijk zelf gedaan, door alle drukte.

Ik heb direct gezegd dat ze op moest donderen en smeet de deur dicht. Zo juist belde ze me op en bood ze haar excuus aan voor haar dramagedrag van vanochtend.

Maar jullie hebben gelijk hoor. Oud gedrag doemt idd weer op, direct de kiem smoren en corrigeren is mijn insteek vanaf nu.
goed zo!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_87534593
quote:

Als mijn vriendin me wakker schreeuwt om 7uur kan ze mooi een grote bek van mij verwachten en gelijk opsodemieteren. als ze haar sleutels niet kan vinden is het haar probleem, niet de mijne. Ik zou me omdraaien en verder slapen
pi_87535161
quote:

HAHAHAHAHAH en alsnog blijf je bij d'r, wat ben jij een loser. :')
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:29:07 #275
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87535177
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:28 schreef Disco2000 het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAH en alsnog blijf je bij d'r, wat ben jij een loser. :')
Ja dom he. :')
pi_87536046
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:42 schreef Leonidas82 het volgende:
Alles is weer goed

blabla

Ze gaf me wel gelijk een klusje maar bood toen ook direct aan iets zelf ook te gaan doen of het samen te doen (zo kan het ook)

Bedankt voor jullie tips en steun. Heb er gisterenavond veel aan gehad.
Jeuzz... Vrij ernstig. Sterkte ermee!
pi_87538556
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:13 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

Als mijn vriendin me wakker schreeuwt om 7uur kan ze mooi een grote bek van mij verwachten en gelijk opsodemieteren. als ze haar sleutels niet kan vinden is het haar probleem, niet de mijne. Ik zou me omdraaien en verder slapen
een slapende man wakker maken, als vrouw zijnde is het ergste wat ze kunnen doen!
pi_87539335
Wakker maken voor een slechte reden bedoel je. Voor sex is dat natuurlijk niet zo :p
  donderdag 14 oktober 2010 @ 18:21:39 #279
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_87541419
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:13 schreef dikke_donder het volgende:
Inderdaad zeg. Ik heb sowieso een enorm ochtendhumeur. Als m'n vriendin er eerder uitmoet dan ik doet ze hardstikke stil gelukkig. Wat een draak zeg :')
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 14 oktober 2010 @ 18:55:06 #280
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_87542466
En toch zal het een issue blijven. 't is erin geslopen bij haar, leert ze niet meer zo 1-2-3 af. Ze heeft te weinig tegengas gehad (ook op dr werk, waar mensen haar blijkbaar vanwege haar positie niet durven tegenspreken), hoog tijd dat ze dat nu krijgt. Dus in elk geval: volhouden. ^O^
  donderdag 14 oktober 2010 @ 18:55:57 #281
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_87542495
quote:

pi_87542520
quote:

Goed zo! :)
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_87543550
quote:

zoiets kan je ook gewoon met humor oplossen, flinke tik op de bips als ze de deur uitgaat en nu wegwezen! Ipv welles nietes spelletjes om 7 uur sochtends, ze is duidelijk gestresst. Zo n vrouw moet je prikkelen niet mee in discussie gaan. Dat wordt anders een hele lange zware relatie als je dit soort kleinigheden als bezwaarlijk gaat ervaren.
pi_87543627
Degenen die hier roepen UITMAKEN! hebben duidelijk nooit een serieuze relatie gehad.

Nou, zoals al te vaak gezegd is, je laat over je heen lopen. Blablabla, yada yada yada, enz etc, herhaling herhaling herhaling.

En nu mijn punt.

Ga naar de Intertoys en koop ballen.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 19:23:21 #285
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_87543669
En nou opsodekankeren moet je haar naschreeuwen en dan de deur dichtsmijten.

Duidelijkheid gaat voor alles!
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 19:23:47 #286
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87543686
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:20 schreef ThaRock101 het volgende:

[..]

zoiets kan je ook gewoon met humor oplossen, flinke tik op de bips als ze de deur uitgaat en nu wegwezen! Ipv welles nietes spelletjes om 7 uur sochtends, ze is duidelijk gestresst. Zo n vrouw moet je prikkelen niet mee in discussie gaan. Dat wordt anders een hele lange zware relatie als je dit soort kleinigheden als bezwaarlijk gaat ervaren.
Als je het met humor oplost dan blijft ze het doen.
pi_87543830
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Als je het met humor oplost dan blijft ze het doen.
humor haalt de angel eruit. Zo ziet ze dat je het toch niet serieus neemt, dat rondbazen. Daardoor kan je eerder op gelijkwaardig niveau met elkaar communiceren, zonder van een mug een olifant te maken.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 19:27:50 #288
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87543888
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:22 schreef Phantomesse het volgende:
Degenen die hier roepen UITMAKEN! hebben duidelijk nooit een serieuze relatie gehad.

Ja dat slaat ook echt nergens op.
pi_87544077
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ja dat slaat ook echt nergens op.
Idd. Vroeger deed ik het ook hoor als mensen bij me kwamen met hun problemen, ah joh uitmaken!

Mja, nou ik zelf een relatie van 3 jaar achter de rug heb... Heeft me een half jaar geduurd om het echt definiteif te maken en dat was moeilijk. Heb het wel meerdere keren uit gemaakt met 'm maar dan wist ik ook wel dat we toch weer bij elkaar zaten een week later. Het definitieve gesprek was echt heel moeilijk.
pi_87577271
Hoe oud is de dame in kwestie eigenlijk?
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:10:09 #291
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_87577492
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:22 schreef Phantomesse het volgende:
Sure :') Ik heb een serieuze relatie en dat soort geneuzel zou ik niet pikken.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_87582802
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:26 schreef ThaRock101 het volgende:
humor haalt de angel eruit. Zo ziet ze dat je het toch niet serieus neemt, dat rondbazen. Daardoor kan je eerder op gelijkwaardig niveau met elkaar communiceren, zonder van een mug een olifant te maken.
Ja niets werkt zo goed als iemand die boos is niet serieus nemen als je gelijkwaardigheid wil :')
pi_87588421
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:23 schreef Fortitudo het volgende:
En nou opsodekankeren moet je haar naschreeuwen en dan de deur dichtsmijten.

Duidelijkheid gaat voor alles!
Ik moest lachen, zeker bij het beeld :)
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 23:16:22 #294
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_87591716
Mijn buurman zit minstens 1x per dag tegen zijn vrouw met stemverheffing te spreken (zeg maar gerust schreeuwen)... Nou in het begin denk je van nounou dat is heftig... Maar nu hoor je het niet meer. Zo iemand kun je niet meer serieus nemen, altijd maar dat getier en gefoeter...
pi_87592052
Gelukkig er is nog hoop voor dit topic.
Ben benieuwd hoe het morgenvroeg gaat. Of is ze vrij op zaterdag?
pi_87597737
Mijn god.. dus in een 'functioneringsgesprek' verwijt ze je van alles terug, en ze gaat vrolijk op de oude voet door. Erg professioneel is dat niet voor een leidinggevende. Iets zegt me dat ze op haar werk ook niet heel erg lekker functioneert, als ze thuis zo gestresst is.
Hoe lang wil je nog proberen dit in de kiem te smoren en en te corrigeren? En gaat dat helpen?

Ik ben bang dat ze zelf zal moeten inzien dat ze zo jullie relatie kapotmaakt en dat het niet fair is om jou tot slachtoffer van haar stress te maken. Dus of een andere baan, of met de stress leren omgaan of lijdzaam toezien hoe de relatie langzaam maar zeker kapotgaat. Leg de keuze maar bij haar neer, tenslotte is zij leidinggevende.
pi_87599125
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:20 schreef ThaRock101 het volgende:

[..]

Flikker op met je humor man :D . Zij gebruikt TS als object om zich op af te reageren en dan moet hij haar met fluwelen handschoenen gaan behandelen als ze weer eens een drama maakt? :')
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 11:07:46 #298
286730 Ace-of-Spades
Money for nothing
pi_87599495
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 10:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Flikker op met je humor man :D . Zij gebruikt TS als object om zich op af te reageren en dan moet hij haar met fluwelen handschoenen gaan behandelen als ze weer eens een drama maakt? :')
Nee, hij moet er anders mee omgaan. Kalm en assertief zijn is echt een hele goede methode bij de meeste mensen. Je moet er wel een beetje gevoel voor hebben en eerlijk, ik denk dat ts 't niet in zich heeft.
Chicks for free.
''Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Explore. Dream. Discover.'' Mark Twain
pi_87599539
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 11:07 schreef Ace-of-Spades het volgende:

[..]

Nee, hij moet er anders mee omgaan. Kalm en assertief zijn is echt een hele goede methode bij de meeste mensen. Je moet er wel een beetje gevoel voor hebben en eerlijk, ik denk dat ts 't niet in zich heeft.
En af en toe gewoon eens ouderwets pissig worden als dat niet helpt, en daar was het dus deze week tijd voor :) ^O^
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 11:14:30 #300
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_87599640
Duidelijk is haar baan teveel voor haar, binnen een paar jaar zit ze thuis met een burn out. Als ik haar was zou ik een functie zoeken wat minder stressvol is, zij kan het duidelijk niet aan en neemt haar stress mee naar huis.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')