MisterDre is goed geinformeerd in huize Leonidasquote:
Ach, de eerste stap is gezet, dat is al meer dan ik vantevoren gehoopt had voor TS eerlijk gezegd. Maar hij moet er nu wel bovenop blijven zitten. Mensen veranderen hun gedrag niet zo van de één op de andere dag, en al helemaal niet permanent.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:41 schreef Disco2000 het volgende:
Wat ben jij makkelijk om te praten. Wedden dat ze weer hetzelfde gedrag vertoont? Ze heeft immers geen respect voor je!
Dat kan nog steeds natuurlijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:19 schreef THEFXR het volgende:
en ik maar denken dat zij een ander had.
ja,maar wil de TS ook niet depri hebben.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:45 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds natuurlijk
Zal ze heus niet verklappen, aangezien ze schrok toen TS het uit maken als consequentie aandroeg.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:18 schreef Dipkip het volgende:
Ik snap niet wat je bedoelt met 'ze gaf me meteen een klusje'
Mee eens, wat een zeikbeerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:23 schreef wachtwoordalweerkwijt het volgende:
Dat je er een topic over opent zegt al genoeg.
Sorry maar ik vind je een watje. Sterker nog ik word er kotsmisselijk van.
Mijn advies: loop niet zo te zeiken, stel je niet aan.
Je bent geen slachtoffer, je bent een man dus gedraag je ook zo.
1+1
goed zo!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:08 schreef Leonidas82 het volgende:
Het was idd van zeer korte duur...
Vanochtend lag ik 7:00 in mijn nest toen ik wakker schrok van haar. Ze bulderde in de hal keihard ' waar zijn mijn autosleutels' (weet ik veel) Dus ik ff snel meezoeken, omdat ze anders te laat komt op haar werk. Vinden we autosleutels in een hoek, kreeg ik alsnog de schuld (waarom liggen ze daar? Wie legt ze daar nu neer? Mij aankijkend) Had ze natuurlijk zelf gedaan, door alle drukte.
Ik heb direct gezegd dat ze op moest donderen en smeet de deur dicht. Zo juist belde ze me op en bood ze haar excuus aan voor haar dramagedrag van vanochtend.
Maar jullie hebben gelijk hoor. Oud gedrag doemt idd weer op, direct de kiem smoren en corrigeren is mijn insteek vanaf nu.
Als mijn vriendin me wakker schreeuwt om 7uur kan ze mooi een grote bek van mij verwachten en gelijk opsodemieteren. als ze haar sleutels niet kan vinden is het haar probleem, niet de mijne. Ik zou me omdraaien en verder slapenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:08 schreef Leonidas82 het volgende:
Vanochtend lag ik 7:00 in mijn nest toen ik wakker schrok van haar. Ze bulderde in de hal keihard ' waar zijn mijn autosleutels' (weet ik veel) Dus ik ff snel meezoeken, omdat ze anders te laat komt op haar werk. Vinden we autosleutels in een hoek, kreeg ik alsnog de schuld (waarom liggen ze daar? Wie legt ze daar nu neer? Mij aankijkend) Had ze natuurlijk zelf gedaan, door alle drukte.
Ik heb direct gezegd dat ze op moest donderen en smeet de deur dicht. Zo juist belde ze me op en bood ze haar excuus aan voor haar dramagedrag van vanochtend.
Maar jullie hebben gelijk hoor. Oud gedrag doemt idd weer op, direct de kiem smoren en corrigeren is mijn insteek vanaf nu.
HAHAHAHAHAH en alsnog blijf je bij d'r, wat ben jij een loser.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:08 schreef Leonidas82 het volgende:
Ja dom he.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:28 schreef Disco2000 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAH en alsnog blijf je bij d'r, wat ben jij een loser.
Jeuzz... Vrij ernstig. Sterkte ermee!quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:42 schreef Leonidas82 het volgende:
Alles is weer goed
blabla
Ze gaf me wel gelijk een klusje maar bood toen ook direct aan iets zelf ook te gaan doen of het samen te doen (zo kan het ook)
Bedankt voor jullie tips en steun. Heb er gisterenavond veel aan gehad.
een slapende man wakker maken, als vrouw zijnde is het ergste wat ze kunnen doen!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:13 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
Als mijn vriendin me wakker schreeuwt om 7uur kan ze mooi een grote bek van mij verwachten en gelijk opsodemieteren. als ze haar sleutels niet kan vinden is het haar probleem, niet de mijne. Ik zou me omdraaien en verder slapen
Inderdaad zeg. Ik heb sowieso een enorm ochtendhumeur. Als m'n vriendin er eerder uitmoet dan ik doet ze hardstikke stil gelukkig. Wat een draak zegquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:13 schreef dikke_donder het volgende:
Als mijn vriendin me wakker schreeuwt om 7uur kan ze mooi een grote bek van mij verwachten en gelijk opsodemieteren. als ze haar sleutels niet kan vinden is het haar probleem, niet de mijne. Ik zou me omdraaien en verder slapen
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:08 schreef Leonidas82 het volgende:
Goed zo!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:08 schreef Leonidas82 het volgende:
zoiets kan je ook gewoon met humor oplossen, flinke tik op de bips als ze de deur uitgaat en nu wegwezen! Ipv welles nietes spelletjes om 7 uur sochtends, ze is duidelijk gestresst. Zo n vrouw moet je prikkelen niet mee in discussie gaan. Dat wordt anders een hele lange zware relatie als je dit soort kleinigheden als bezwaarlijk gaat ervaren.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:08 schreef Leonidas82 het volgende:
Als je het met humor oplost dan blijft ze het doen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:20 schreef ThaRock101 het volgende:
[..]
zoiets kan je ook gewoon met humor oplossen, flinke tik op de bips als ze de deur uitgaat en nu wegwezen! Ipv welles nietes spelletjes om 7 uur sochtends, ze is duidelijk gestresst. Zo n vrouw moet je prikkelen niet mee in discussie gaan. Dat wordt anders een hele lange zware relatie als je dit soort kleinigheden als bezwaarlijk gaat ervaren.
humor haalt de angel eruit. Zo ziet ze dat je het toch niet serieus neemt, dat rondbazen. Daardoor kan je eerder op gelijkwaardig niveau met elkaar communiceren, zonder van een mug een olifant te maken.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je het met humor oplost dan blijft ze het doen.
Ja dat slaat ook echt nergens op.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:22 schreef Phantomesse het volgende:
Degenen die hier roepen UITMAKEN! hebben duidelijk nooit een serieuze relatie gehad.
Idd. Vroeger deed ik het ook hoor als mensen bij me kwamen met hun problemen, ah joh uitmaken!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dat slaat ook echt nergens op.
Surequote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:22 schreef Phantomesse het volgende:
Degenen die hier roepen UITMAKEN! hebben duidelijk nooit een serieuze relatie gehad.
Ja niets werkt zo goed als iemand die boos is niet serieus nemen als je gelijkwaardigheid wilquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:26 schreef ThaRock101 het volgende:
humor haalt de angel eruit. Zo ziet ze dat je het toch niet serieus neemt, dat rondbazen. Daardoor kan je eerder op gelijkwaardig niveau met elkaar communiceren, zonder van een mug een olifant te maken.
Ik moest lachen, zeker bij het beeldquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:23 schreef Fortitudo het volgende:
En nou opsodekankeren moet je haar naschreeuwen en dan de deur dichtsmijten.
Duidelijkheid gaat voor alles!
Flikker op met je humor manquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:20 schreef ThaRock101 het volgende:
[..]
zoiets kan je ook gewoon met humor oplossen, flinke tik op de bips als ze de deur uitgaat en nu wegwezen! Ipv welles nietes spelletjes om 7 uur sochtends, ze is duidelijk gestresst. Zo n vrouw moet je prikkelen niet mee in discussie gaan. Dat wordt anders een hele lange zware relatie als je dit soort kleinigheden als bezwaarlijk gaat ervaren.
Nee, hij moet er anders mee omgaan. Kalm en assertief zijn is echt een hele goede methode bij de meeste mensen. Je moet er wel een beetje gevoel voor hebben en eerlijk, ik denk dat ts 't niet in zich heeft.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Flikker op met je humor man. Zij gebruikt TS als object om zich op af te reageren en dan moet hij haar met fluwelen handschoenen gaan behandelen als ze weer eens een drama maakt?
En af en toe gewoon eens ouderwets pissig worden als dat niet helpt, en daar was het dus deze week tijd voorquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:07 schreef Ace-of-Spades het volgende:
[..]
Nee, hij moet er anders mee omgaan. Kalm en assertief zijn is echt een hele goede methode bij de meeste mensen. Je moet er wel een beetje gevoel voor hebben en eerlijk, ik denk dat ts 't niet in zich heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |