ik denk dat ik mn hyves even ontzichtbaar instel.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:56 schreef VersusPascal het volgende:
Lieve kuikens op je hyves foto!!! <3 .
Kun je pas weer over een week weer zichtbaar maken dan.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:56 schreef Blushed het volgende:
[..]
ik denk dat ik mn hyves even ontzichtbaar instel.
Toch blijven ze liefquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:56 schreef Blushed het volgende:
[..]
Maakt mij niks uit, heb hem nu alleen voor vrienden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kun je pas weer over een week weer zichtbaar maken dan.
Slim meisje. Alleen even leren spellen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:56 schreef Blushed het volgende:
[..]
Heb je gezien wat eronder stond. Zo unsexy als meisjes dieren willen dodenquote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:00 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ze bevroren.. en 2 werden gepakt door een kraai. De rest hebben we maar weggegeven.
Die avond regende het, kuikentjes in de schuur laten lopen. De volgende ochtend werd ik wakker door dat moskee-gezang, kuikentjes wezen kijken.. en ik vond 3 dode kuikentjes.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:02 schreef VersusPascal het volgende:
En alleen kip uit de diepvries moeten in de vriezer!!! Niet levende kuikentjes.
Wel goed van je hoor.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:33 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ja, ik ben maagd. En dat blijf ik ook nog wel even. Ik wil mijn 1e x niet verspillen aan iemand. Ik wil gewoon echt een leuk iemand vinden, waarmee ik mn 1ex wil beleven. Ook vind ik 15 persoonlijk te jong om seks te hebben.
En dan een week huisarrest.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:06 schreef VersusPascal het volgende:
Ik heb één tip die altijd werkt....
Vertel tegen je ouders dat je koude billen krijgt van buiten neuken!
doet me denken aan de film " The men who stare at goats"quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Impliceer je nu dat de daders moslim zijn?
Nee man, in Rusland is dat de normaalste zaak van de wereld. Ze zullen het heus begrijpen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |