Dan heb je een laag libidoquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:36 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ookal heb ik een vriend waar ik stapel op ben, ik ga niet na 1 maand seks hebben?
Dan dumpt die vriend jou, want die wilt meteen seks en dan ga je toch seks met hem hebben zodat ie het niet met je uitmaakt. (Elke jongen op die leeftijd in zijn puberteit wilt meteen seks, ook al zeggen ze van niet).quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:36 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ookal heb ik een vriend waar ik stapel op ben, ik ga niet na 1 maand seks hebben?
Dan dumpt hij me toch lekker? Als ik geen seks wil, wil ik dat niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan dumpt die vriend jou, want die wilt meteen seks en dan ga je toch seks met hem hebben zodat ie het niet met je uitmaakt. (Elke jongen op die leeftijd in zijn puberteit wilt meteen seks, ook al zeggen ze van niet).
Het is allemaal zo voorspelbaar op die leeftijd.
Ik heb geen vriend. (:quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:41 schreef VersusPascal het volgende:
Nogmaal, vind je vriend het zomaar goed?.
Of is je vriend zo pussy dat hij het niet durft te zeggen, denk niet dat 1 jongen het eerlijk leuk zou vinden als zijn vriendin met een andere jongen in bed, kamer ligt!
Ik snap het ineens, je bent lesbo?quote:
Geen recente foto.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:42 schreef ReWout het volgende:
Post een foto dan kunnen we pas oordelen of je ouders gelijk hebben ja of nee.
Née.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:43 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik snap het ineens, je bent lesbo?
Ik heb eerder een vriend gehad, die na 3 maanden seks wou. Had ik geen zin in, heeft hij het na 2 weken uitgemaakt. En het deed me bijna niks, als iemand echt van je houd.. dan wacht hij op je.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:44 schreef VersusPascal het volgende:
Makkelijk te zeggen als je geen vriend hebt dan!
Weet je zeker dat je niet lesbisch bent, anders heb je wel een heel laag libido. Dat zou bijna een reden zijn om naar de dokter te gaanquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:46 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik heb eerder een vriend gehad, die na 3 maanden seks wou. Had ik geen zin in, heeft hij het na 2 weken uitgemaakt. En het deed me bijna niks, als iemand echt van je houd.. dan wacht hij op je.
Na 3 maanden? Die jongen heeft het lang volgehouden. Chapeau. Ik kan het begrijpen dat hij het pas na 3 maanden vraagt als je minder knap bent, dat je ook minder eisen mag gaan stellen. Je zal wel minder knap zijn.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:46 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik heb eerder een vriend gehad, die na 3 maanden seks wou. Had ik geen zin in, heeft hij het na 2 weken uitgemaakt. En het deed me bijna niks, als iemand echt van je houd.. dan wacht hij op je.
En geen slet? De lul van je vriend voor je vriendin laten gaan?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:30 schreef Blushed het volgende:
Chicks before Dicks, en nu is ze boos op me, lekkerdan. What to do?
Nee, ik weet zeker dat ik geen lesbi ben. En ik heb heus wel behoefte aan seks ofzo, maar ik vind mijn leeftijd té jong.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:47 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet lesbisch bent, anders heb je wel een heel laag libido. Dat zou bijna een reden zijn om naar de dokter te gaan.
Hormonen te kort?
Ik had gewoon iets met een jongen afgesproken, meer niet. En mn vriendin vroeg bijna op hetzelfde moment met die jongen of ik iets kon doen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:50 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
En geen slet? De lul van je vriend voor je vriendin laten gaan?.
Dus je vind de behoefte aan seks minder belangrijk dan je leeftijd?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:50 schreef Blushed het volgende:
[..]
Nee, ik weet zeker dat ik geen lesbi ben. En ik heb heus wel behoefte aan seks ofzo, maar ik vind mijn leeftijd té jong.
TS is lekker hoor.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Na 3 maanden? Die jongen heeft het lang volgehouden. Chapeau. Ik kan het begrijpen dat hij het pas na 3 maanden vraagt als je minder knap bent, dat je ook minder eisen mag gaan stellen. Je zal wel minder knap zijn.
Ja, seks kan later ook wel.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:52 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Dus je vind de behoefte aan seks minder belangrijk dan je leeftijd?
Goh, waarom denk je dat ik al het halve topic bezig ben met TS terwijl ze me negeert.quote:
Der word toch niet geneuktquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Goh, waarom denk je dat ik al het halve topic bezig ben met TS terwijl ze me negeert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |