Tot later!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:23 schreef PdeHoog het volgende:
JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaMorgen ook mooi weer
Tot laters
Ja heel leuk geslaagd en nog genoeg geld over voor wat andere noodzakelijkheden als ondergoed en truien, daar ga ik maandag voor shoppen maar dan bij de écht goedkope zaken (wibra, zeeman, action, kringloopquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:24 schreef DarkElf het volgende:
Bye P
even teruggelezen (globaal); goed geslaagd dus Windigo? Das fijn
Oh en morgen wordt t ook mooi weer schijnt, dus kunnen we ook nog genieten hoop ik
Sterkte en veel plezier met je eigen plek!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:43 schreef Anthraxx het volgende:
Officieel verhuisd. Nu alles ordenen en de chaos opruimen.
Ook niet eens erg. Heb jij gisteravond geien wat zij bij elkaar hebben geleuterd ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anthrax : heel veel plezier en geluk in jullie nieuwe huis !
Bluezz: wat een hippe oma ben jij ! ( plus kleinzoon J.)
Lekker warm zijn die, hé?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:00 schreef krakkemieke het volgende:
En ik heb een fijn, nieuw spul!
Een zwarte fleeceplaid. Voor 3 Euro!
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:00 schreef AnneX het volgende:
Hoi!
[..]
Ook niet eens erg. Heb jij gisteravond geien wat zij bij elkaar hebben geleuterd ?![]()
Windigo: over Snickerdoodles"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anthrax : heel veel plezier en geluk in jullie nieuwe huis !
Bluezz: wat een hippe oma ben jij ! ( plus kleinzoon J.)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Waar ga je uit?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:02 schreef rijsttafel het volgende:
Straks toch in Rotterdam uit ipv Utrecht..
Zwart is zo mijn kleur....quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Lekker warm zijn die, hé?
Ik heb er ook een stel in allerlei kleuren voor een habbekrats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |