Tot later!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:23 schreef PdeHoog het volgende:
JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaMorgen ook mooi weer
Tot laters
Ja heel leuk geslaagd en nog genoeg geld over voor wat andere noodzakelijkheden als ondergoed en truien, daar ga ik maandag voor shoppen maar dan bij de écht goedkope zaken (wibra, zeeman, action, kringloopquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:24 schreef DarkElf het volgende:
Bye P
even teruggelezen (globaal); goed geslaagd dus Windigo? Das fijn
Oh en morgen wordt t ook mooi weer schijnt, dus kunnen we ook nog genieten hoop ik
Sterkte en veel plezier met je eigen plek!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:43 schreef Anthraxx het volgende:
Officieel verhuisd. Nu alles ordenen en de chaos opruimen.
Ook niet eens erg. Heb jij gisteravond geien wat zij bij elkaar hebben geleuterd ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anthrax : heel veel plezier en geluk in jullie nieuwe huis !
Bluezz: wat een hippe oma ben jij ! ( plus kleinzoon J.)
Lekker warm zijn die, hé?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:00 schreef krakkemieke het volgende:
En ik heb een fijn, nieuw spul!
Een zwarte fleeceplaid. Voor 3 Euro!
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:00 schreef AnneX het volgende:
Hoi!
[..]
Ook niet eens erg. Heb jij gisteravond geien wat zij bij elkaar hebben geleuterd ?![]()
Windigo: over Snickerdoodles"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anthrax : heel veel plezier en geluk in jullie nieuwe huis !
Bluezz: wat een hippe oma ben jij ! ( plus kleinzoon J.)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Waar ga je uit?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:02 schreef rijsttafel het volgende:
Straks toch in Rotterdam uit ipv Utrecht..
Zwart is zo mijn kleur....quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Lekker warm zijn die, hé?
Ik heb er ook een stel in allerlei kleuren voor een habbekrats.
Geen idee, eerst naar een vriend toe en dan zien we wel.quote:
Kroegentocht, altijd leuk, behalve in Rotterdamquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:05 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Geen idee, eerst naar een vriend toe en dan zien we wel.
Waarschijnlijk gewoon ergens een paar kroegen opzoeken ofzo.
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:43 schreef Anthraxx het volgende:
Officieel verhuisd. Nu alles ordenen en de chaos opruimen.
Ja, onder andere daarom had ik liever naar Utrecht gegaan. In Rotterdam ligt alles zo ver van elkaar.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:06 schreef Aure het volgende:
[..]
Kroegentocht, altijd leuk, behalve in RotterdamDan loop je meteen de halve marathon. Op zich ook wel weer handig, kan je gewoon bier zuipen zonder aan te komen
wdw!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:08 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, onder andere daarom had ik liever naar Utrecht gegaan. In Rotterdam ligt alles zo ver van elkaar.![]()
Maarja, we vinden vast wel wat. Oude haven ofzo, wdwstraat, whatever.
Och, zuip met maten zeggen ze.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:08 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, onder andere daarom had ik liever naar Utrecht gegaan. In Rotterdam ligt alles zo ver van elkaar.![]()
Maarja, we vinden vast wel wat. Oude haven ofzo, wdwstraat, whatever.
Was je naar de week van wdw geweest? Jezus, wat een drukte was datquote:
Ben aan het minderenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Och, zuip met maten zeggen ze.
De partij bestaat 65 jaar dus zijn er journalisten toegelatenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:09 schreef ColdFeet het volgende:
Borisz!! Wat apart, dat filmpje!Ik ben echt super-benieuwd.
We zagen gister al ergens foto's van een amerikaan die een dag eerder dan wij dat schooltje had bezocht - zelfde leerlingen. Noord-Korea is echt hot momenteel
Anthraxx, uitpak-ze! Vermoeiende klus, maar it'll be worth it als je klaar bent
De wereld van wdwquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:11 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Was je naar de week van wdw geweest? Jezus, wat een drukte was datHele straat stond bomvol. Wel gezellig, dat wel!
ga je ook nog wat doen vanavond?
hehehe veel plezierquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:12 schreef Aure het volgende:
[..]
De wereld van wdwYep! Was echt heel leuk
![]()
En nee, ik ben echt blut dus ik blijf thuis. Er komt misschien nog een vriend langs
Ik kan heel goed tegen kritiek, maar niet tegen grapjesquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het was geen kritiek hoor. Twas een garpje.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:14 schreef rijsttafel het volgende:
Ik had vorige week bedacht dat ik m'n eigen huis ga kraken, zodat ik er gratis kan wonen.![]()
Iemand nog tips hoe ik dan toch aan water en licht kom?
Ideetje, alleen ik denk dat het nogal opvalt zo'n verlengsnoer van de ene deur naar de anderquote:
Lekker warm voor op de bankquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:00 schreef krakkemieke het volgende:
En ik heb een fijn, nieuw spul!
Een zwarte fleeceplaid. Voor 3 Euro!
Jupquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.![]()
Lekker nu julli eigen stekkie helemaal naar jullie eigen smaak inrichten.
Sorry.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:14 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik kan heel goed tegen kritiek, maar niet tegen grapjes
Lees de folders van de goedkope drogisterijen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker warm voor op de bankIk wil er ook nog eentje scoren voor de bankdutjes in de winter!
(er zat er ooit eentje in mijn kerstpakket die ik weggegeven heb)
Is ze *niet* verkrachtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:13 schreef Bluezz het volgende:
Lekker Annie, nog ff werkze maar dan heb je ook wat
Heb weer een stuk in het boek van kampusch gelezen, wat een weirdo die dader zeg'gelukkig' is ze niet verkracht, maar de geestelijke mishandeling van dat kind, ongelofelijk.
En dan ook verweven door het verhaal het besef en het inzicht in de psychologie die ze nu heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |